Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få kontakt med dere samt at fakturan er lett å forstå.
Hei Knut, Tusen takk for omtalen.Vi gjør alltid vårt aller beste for å svare våre kunder så raskt som mulig. Vi setter derfor stor pris på å høre du finner faktura lett å forstå, samt at du alltid får tak i oss når du trenger det. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Redusere prisene maksimalt om vinteren og gi tilbud og fordeler til kundene
Hei Jon, Tusen takk for din omtale. Ikke nøl med å kontakt oss direkte om du har noen spørsmål vedrørende din strømavtale. Vi er alltid klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Grei nok som strømselskap sikkert, men sender sms’es i hytt og pine. Når man ønsker å anmelde havner man på sider der man i det vide og brede må gi tilbakemelding på hvordan selgerne deres gjør det. Setter lite pris på å bli lurt inn i kundeundersøkelser.
Hei Johan, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har en negativ opplevelse av våre selgere og smser. Vi jobber alltid med å forbedre oss og ønsker derfor å få en bedre forståelse på hva som gjør det misfornøyd, og hvilke smser du henviser til. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost, slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Du ser alt spesifert ble anbefalt gjennom familie og fikk rabatt for vegge når hun vervet meh
Hei Zubeyde, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er veldig hyggelig å høre du ble anbefalt oss igjennom familie. Tusen takk for at du valgte oss som din strømleverandør. Du må ta kontakt om du har noen spørsmål, vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fungerer tilfredstillende for mitt kundeforhold i selskapet.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er ikke greit at dere har 12 måneders oppsigelse tid! De har ikke den konkurrenten jeg ønsker å bruke!
Hei Vidar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Oppsigelsestid på bedriftsavtale er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne ta kontakt med [email protected] eller 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God informasjon på app om strømpris, forbruk og ststedtikk.
Hei Jarle, Tusen takk for omtalen. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med informasjonen i appen om strømpriser og forbruk. Det er viktig for oss at appen er informativ og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm