Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som fast kunde i Hafslund, nå Fortum, i mange år, har jeg alltid fått god service, hviss det er noe som jeg står fast på. Jeg har ingen planer om å skifte til annen strømleverandør.
Hei Turid, Det gleder oss å høre du har fått god service i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker å sikre at alle våre kunder føler seg ivaretatt og får hjelpen de trenger. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Topp service, og alltid full oversikt over forbruk av strøm
Hei Vibeke, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker å gi våre kunder den beste kundeservicen og setter stor pris på din tilbakemelding. Det er også veldig hyggelig å høre du er fornøyd med forbruksoversikten i appen/Min Side. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Engasjerer meg ikke så mye for strøm. Disse avgiftene gjør jo stadig at regninga øker.
Hie Elisabeth, Tusen takk for at du valgte oss som din strømleverandør. V setter stor pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Har du spørsmål er det bare å kontakte vårt kundesenter på 21494949 eller [email protected]. Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice. Kan ikke kommunisere med kunder. Blir ført bak lyset. Godt råd - velg annen strømleverandør
Hei Geir, Fortum er Nordens mest valgte strømleverandør, og kundeservice er høyt prioritert. Det er derfor ekstra leit å høre du ikke er fornøyd. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kan ikke stole på Fortum. Sier en ting og gjør noe helt annet. Ender opp som inkassosak.
Hei Inger, Tusen takk for din henvendelse. Dette hørtes uheldig ut. Vi beklager hvis det har oppstått en feil fra vår side. Vi ønsker å undersøke saken nærmere, og oppforderer deg derfor til å kontakte oss direkte. Da kan vi rette eventuelle feil, og forbedre våre tjenester. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kommer ikke inn på siden som gjelder huset mitt. Der prøver jeg å bli kunde hos dere, da jeg er kunde fra før via hytta mi. Snakket med en hyggelig dame i dag, men ble brutt. Finner ikke veien videre
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre samtalen ble brutt. Du kan kontakte oss på epost [email protected], chat eller telefonnummer 21494949. Vi er klare for å hjelpe deg med innlogging på Min Side og for bestilling. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit med å endre bestilling. Følg oppsett samt vurdere fortløpende de gitte valg.
Hei Hans, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du syntes det var enkelt og greit å endre avtale. Vi ønsker dette skal være enkelt for våre kunder, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Det er bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949 hvis du har noen spørsmål vedrørende din avtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm