Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Villende markedsføring vedr. bindingstid og oppsigelsestid. - Sender faktura på papir med fakturagebyr ganger 3 til samme adresse. - Jeg får ikke solgt solstrøm til spotpris.
Fint på hytta, da vi ikke er der så mye. Super løsning, ingen store overraskelser.
Er førnøyd med fast mndpris.og nyhetene jeg får på mobil.
Hei Kari, vi setter pris på din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med din strømavtale og informasjon. Gjerne ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra nok for en helt ordinær forbruker med enkelt bruksmønster
Hei Terje, vi sette stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er flott å høre du er fornøyd! Gjerne ta kontakt om det er noe du lurer på, vi ønsker alltid å hjelpe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er pr. idag meget godt fornøyd,og vil også anbefale Fortum til andre.
Hei Henrik, tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med strømavtalen, og at du vil anbefale oss videre. Det betyr mye for oss å vite at du føler deg godt ivaretatt. Vi ser frem til å fortsette å levere god service til deg. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke fått svar på min forespørsel og mottatt helt utrolige krav for fakturaer for strømlevranser fra Norges Energi As
Hei Bjørn, Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. Vi beklager på det sterkeste for ventetiden. Gjerne ring oss på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris og avtale da er viktig for meg som pensjonist.
Hei Carl, det gleder oss å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Vi sette stor pris på din positive omtale. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm