Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg produserer strøm selv, og min produksjon er større enn forbruket i sommermånedene. Den prisen jeg får er vesentlig lavere enn den jeg betaler. Det samme gjelder nettleie.
Hei Thor, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Fortum kjøper overskuddstrøm til spotpris time for time. Har du spørsmål rundt dette kan du kontakte oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Tjenesten er utmerket og veldig bra, men prisen er høy for strøm.
Hei Elnayer, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester som strømleverandør. Det er ikke Fortum som setter strømprisen. Det er kraftbørsen Nordpool som setter strømprisen, og det bestemmes av tilbud og etterspørsel. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum bør konsentrere seg om sin primæroppgave. All annen aktivitet betaler vel vi strømkundene for?
Hei Vidar, Tusen takk for din henvendelse. Med en spotprisavtale betaler du det samme for strømmen som Fortum kjøper den inn for. Det eneste vi tjener penger på er et månedlig fastbeløp (administrative avgifter) og et eventuelt påslag per kWh. I tillegg til tilleggstjenester som kundene selv velger om de vil kjøpe. Det er derfor viktig for oss å tilby gode avtaler til våre kunder. Dette påvirker ikke leveransen av strøm. Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For dyrt og for mye tillegg som ikke er relevant og fakturering som ikke fungerer
Hei Lill, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oppsettet av faktura. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og ønsker å høre mer om hva vi kan forbedre. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit å bytte til Fortum. Gode forklaringer på priser og innhold i avtale
Hei Ida, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med bestillingsprosessen. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har avtalen Aktiv Bedrift. Da jeg inngikk strømavtalen, ble det ikke opplyst i klartekst at det var 1 års oppsigelsestid med et bruddgebyr på kr 3000.
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er oppsigelsestid på noen av våre avtaler for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected] hvis det er noe som er uklart. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Elendig kundeservice å INGEN løsningsorientering. Bare opplysning om at så lenge pengene ikke kommer på konto tidsnok blir d mørkt!!!!! Svin!!! Jeg er ikke fornøyd med behandlingen av kundeservice! Jeg har heller ikke bedt om å bli kunde hos de da Norges Energi fungerte utmerket, og stengte ikke strøm pga 1 for sen betaling, men tilbudte avdragsordning og lignende ved store regninger
Hei Ivan, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan våre dyktige kunderådgivere undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm