Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ringte kundeservice for å få svar på noen spørsmål vedrørende mitt kundeforhold hos GNP. Jeg fikk snakke med en utrolig hyggelig kvinne som virkelig har forstått betydningen av serviceyrket! Blid og hjelpsom! Takk, "You made my day" 😊👍
Hei Janerik S, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Takk for at du er vår kunde! Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Pågående frekke selgere !!!!Elendig avtale, ble lovet en mye bedre pris enn det jeg hadde fra før og ble dessverre lurt . Håpløse regninger , også med feil ! Har påpekt feil og skal få tilbakebetalt , det tar ukevis, de skylder på Lindorff og bank ! Desidert den dårligste kundebehandlingen jeg har vært utsatt for 😡
Hei Eva, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi beklager så mye for dette. Ta gjerne kontakt med oss om du har noen spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Dyreste regning jeg har fått i 22år selv etter jeg byttet til luft til vann for 4 år siden, noe som mer enn halvert strømforbruket..
Hei Patrick H, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og eventuelt gjøre endringer om ønskelig. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Traff en forståelsesfull og kjekk dame som ordnet opp i det jeg har slitt med i en periode. Takk for god hjelp
Hei Kjerstin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig flotte priser og kan inngå prisavtaler samme hva strømmen ellers koster!!Hyggelig service😊😊
Hei Bente, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Takk for at du er vår kunde! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hold Dere langt unna dette selskapet. Priser som virker gode men på sikt blir du overfakurert. Slike selskap bør ikke kunne være i markedet.
Hei Leffe, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og komme fram til en løsning sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg fant tilfeldig at prisen var satt opp selv om jeg hadde fastavtale
Hei Hava, Det er synd å lese at du har den opplevelsen med din strømavtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på saken. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har tidligere gitt en positiv omtale av GNP, da jeg i begynnelsen ikke opplevde noen problemer. Problemene oppsto etter at de ringte meg og skulle ha meg over på en bedre avtale hvor jeg bandt meg for 12 måneder. Jeg sa at det ikke var aktuelt, da jeg skulle flytte to ganger i løpet av kort tid, og jeg tenkte at datasystemet de har ikke ville takle dette. Jeg ble forsikret om at dette kom til å gå helt fint, for de hadde jo kunder som flyttet, og da registrerte de bare ny adresse. Jeg fikk imidlertid rett; For hver gang jeg flyttet ble avtalen nullstilt, slik at de 12 mnd begynte på nytt. Jeg vet ikke hvor mye tid jeg har brukt på å være i kontakt med kundeservice (det er lang ventetid på å komme gjennom på telefon, og når man tyr til e-post så kommer det tilbake svar ganske fort fra kundebehandlere som ikke har satt seg inn i saken). Det verste var da den siste 12 måneders perioden endelig var over og jeg skulle si opp kundeforholdet - da måtte jeg forklare saken for gud vet hvilken gang, hvorpå personen i andre enden ga uttrykk for at hun forsto, og at hun nå ryddet opp i forholdet. Det viste seg at den siste måneden som jeg skulle få gratis i hht avtalen, likevel ble fakturert. Fakturaen kom i mars 2022 og var en såkalt sluttfakturering for den siste måneden jeg var kunde hos dem (desember 2021). Dermed ble det å sitte i telefonkø igjen. Den nye kundekonsulenten kunne ikke gjøre noe eller love noe på telefon, men hun skulle høre med en kollega om det faktisk var sånn at jeg, kunden, hadde rett. Tre dager senere fikk jeg en kredittnota, og tenkte at puh..., nå er det endelig over. I dag fikk jeg en NY faktura. Nå gjaldt det visstnok november 2021. Jeg har nå nok en gang vært nødt til å bruke tid på saken. Chat-funksjonen til GNP er i skrivende stund ute av drift, og jeg orker ikke bruke tid på telefon. Etter å ha sjekket ut samtlige fakturaer for høsten 2021, ser jeg at de faktisk må ha glemt å fakturere meg for november. Jeg betaler derfor i dag, 3 mnd etter at kundeforholdet opphørte, den siste fakturaen til GNP. Til de stakkars kundebehandlerne som jobber der; Se om dere finner dere en annen jobb. Det er dere som får all frustrasjonen fra kundene, mens det er kjeltringene på toppen som hadde fortjent den. Til forbrukere som eventuelt vurderer å bytte til GNP; Styr unna! Dette strømselskapet har nå blitt kjent som ett av de mest useriøse her til lands. Hadde jeg visst dette tidligere, hadde jeg aldri blitt kunde der.
Hei Lindas, Det er veldig beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi forstår at det blir frustrasjon i en slik situasjon og det er noe vi absolutt ikke ønsker. Vi har hatt en periode med stor pågang på telefon, men de siste ukene nå har det vært minimalt med kø. Vi ønsker derfor at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på saken og fakturaen din, vi ønsker selvfølgelig å få rettet opp i dette og finne en løsning slik at du blir ferdig med saken. Håper vi hører fra deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dyrt dyrt vis strømmen sammenlignes med andre strømleverandør i merkede du må også betale 150 kr i måneden vis du bytter selskap før det er gått ett år (bindingstid på ett år)
Hei Nylund, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør og din avtale med oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og eventuelt gjøre endringer om du ønsker det. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble tilbudt fast lavpris, skulle ikke overstige 90 øre. Dette gikk de tilbake på og jeg får ikke høre lydloggen som ble tatt opp. Da jeg ikke ga meg og ville ha lydloggen fikk jeg tilbud etter 1 mnd å trekke meg fra avtalen. Det forteller meg at de har noe å skjule!
Hei Gro H. H, Det er beklagelig å høre at dette er din opplevelse av oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker ikke å holde noe skjult for våre kunder og du skal bli informert gjeldende avtalevilkår for avtalen i både samtale med selger og SMS. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hadde avtale med dem, bare tull fra ende til annen, kjøpte hus, fikk beskjed fra verdens sureste mann at det var avtalebrudd.. etter at vi hadde snakket med dem og meldt flytting, ble oppringt flere ganger ang.avtalebrudd og regninger som kom pga avtalebrudd, fikk ordnet opp til slutt, da ble det avtalebrudd, betalte, og forbannet meg på at jeg skulle bruke resten av mitt liv til å advare folk mot GNP😖
Hei Vanja, Det er veldig synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper vi kom fram til en løsning på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Tilbydde en avtale som kunne konkurrere med de fleste andre strømselskaper. Fikk billig strøm i 2 måneder, før de slo helt om og kom med regninger hvor jeg måtte betale 3-4 ganger mer enn spotpris. I tillegg så koster det penger å bryte avtalen. Forskjellen på pris pr KW/t er såpass stor, at det lønte seg å bytte allerede første måneden. Føler meg lurt av selger fra firma, og kommer ikke til å benytte meg av denne leverandøren noengang igjen.
Hei Marlon, Det er beklagelig å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se nærmere på saken, om du ønsker det. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Selskapet har lurt oss , og fakturerer en strømpris på 299 øre per kw i midt norge for desember mnd. Dette er 3 ganger spotpris🥵
Hei Bjørg, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på avtalen din og komme fram til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg fikk svar med en gang jeg ringte. Jeg fikk deretter en rask og grei forklarin på mitt problem. Jeg fikk deretter en grei instruks/forklaring på hvordan jeg kunne finne opplysninger om mitt abonnement og andre relevante spørsmål.
Hei Kjell A, Så hyggelig å høre at du føler du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med vår kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss igjen om du skulle ha flere spørsmål, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vansker med å få oppgitt det jeg har betalt for året 2021 på en eiendom jeg har solgt
Hei Jan A, Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din og finne ut hva du har betalt i perioden du ønsker. Du kan nå vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Billig strøm og har bare godt å si om selskapet så langt.
Hei Birger K, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du har noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.