Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ei dame på tlf i dag. Fantastisk positiv personlighet. Svarte med hele hjerte👌 Sånn ska det ver.
Hei Joacim, Så hyggelig å lese det du skriver om vår kundemedarbeider, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig bra kundebehandler. Hadde bestilt avtale av en jeg ble oppringt av. Samtalen gikk så fort at jeg i ettertid angret meg. Kundebehandleren tok dette til følge og ordnet opp .Takk👍
Hei Leif E, Tusen takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du følte du fikk hjelpen du trengte av våre kundebehandler. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Forvirrende og vanskelig å finne ut hva man faktisk brukr i strøm. Betalte 2,44 kWh pr time sist mnd. Det var ca 100 øre mer enn Nord Pools innkjøpspris Hvorfor vil jeg gjerne vite. Får ingen svar noe sted (?)
Hei Annki, Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi gi deg en nærmere forklaring på fakturaen din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg er superfornøyd med Folkepakka som dere har . Og veldig hyggelig og imøtekommende kundeservice. Dette er det beste jeg har opplevd av strømleverandører.
Hei Helene, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Ta kontakt om du skulle ha noe spørsmål så hjelper vi deg gjerne. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Fikk estimert regning to mnd fremover i tid på to målere. Skulle betale over 21000kr på en gang. Stod i telefonkø 30 minutter for å ordne dette opp. Ble lovet at de ikke skulle ta forhåndsbetalt. Fikk likevel purring på regningen. Måtte ringe igjen og snakke med de. Da endret de endelig til vanlig etterskuddsbetaling. Ellers liker jeg ikke at de ikke kan gi meg alt på en regning. Får nettleie utenom på egen regning. Det blir uoversiktlig for meg. Dette er folkepakka. Jeg vet ikke om det er spottpris eller variabel pris. Dette finner jeg ingen sted. Kommer til å bytte.
Hei Else, Det er synd å lese at du har den opplevelsen av oss som leverandør. Vi jobber hver dag for å bedre vår kundeservice og svarer så kundene våre så raskt som mulig. Dessverre har vi hatt en periode med mer støy enn vanlig og derfor har ventetiden på både telefon og e-post vært noe lenger. Vi beklager så mye for det. Når det gjelder purringen du fikk må det ha skjedd en feil, det beklager vi selvfølgelig og godt at du fikk ordnet det til slutt. Om du har spørsmål rundt din avtale må du gjerne ta kontakt med oss så svarer vi deg gjerne på spørsmålene du har. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Bare positive erfaringer med GNPEnergy. Billig fastpris på strøm. Ikke noe lureri. Holder hva de lover. Ryddig og løsningsorientert selskap.
Hei Bjarne H, Superhyggelig å lese det du skriver om oss! Takk for at du har tatt deg tid. Du må gjerne ta kontakt med oss om du har noe spørsmål ved en senere anledning, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vennlig imøtekommende omkring forklaring og forståelse for min uro omkring de høye mndsprisene på dagens strømpriser som påvirker min totaløkonomi
Hei Arvid L, Så hyggelig å høre at du fikk hjelpen du trengte hos oss. Du må ikke nøle med å ta kontakt om du skulle ha noe spørsmål, vi hjelper deg gjerne! Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Tok telefonkontakt nov. 2020 tibød 2 første mnd til 16øre/kwt. 1års binding med forvaltningsavtale som iflg selger var det beste formeg som ønsket rimlig strøm. Det endte med at jeg betalte en kw pris som lå skyhøyt over gjennomsnittlig spotpris! Aldr mer Gnp
Anbefaler ingen å bli kunde. Prisen e veldig høy og jeg måtte betale forskudd på 3000 -5000 kr hver måned . Jeg sa dessverre ja til å binde meg 1 år men betalte meg gledig ut etter 5 mnd som kunde. I dag betaler jeg under halvparten av hva jeg betalte hos GNP .
Hei Lill, Vi beklager for at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Vi ønsker at kundene gjerne tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken om man har spørsmål rundt avtalen eller faktura. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lovt en fastpris på kwh av selger, men første faktura sa noe helt anna. viste seg at jrg måtte betale mer enn det jeg hadde hos forrige strømselskap. sendte inn mail og lurte på dette, brukte flere uker på å få svar. fikk ikke my forklaring.
Hei Karl, Det er veldig synd å høre at du har blitt informert om noe annet enn avtalen du har fått. Vi er ikke interessert i å lure noen og ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alltid hyggelig kundeservice. Konkrete og tydelige løsninger.
Hei Gitte, Tusen takk for din tilbakemelding på vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har skrevet om oss og takk for at du er vår kunde! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hadde et faktura og avtaleproblem, dette ble løst på en meget god måte, takk 😊
Hei John E. H, Superhyggelig å lese det du skriver om oss. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til dette! Takk for at du er kunde hos oss! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Er kjempefornøyd med gnp å vil fortsette som kunde hos dere. Håper å få noe billigere strøm for at jeg er så god kunde 😊😊😊ha en fin dag🤗🤗🤗
Hei Nils E. E, Tusen takk for en fantastisk omtale fra deg! Dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål om din avtale må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Da jeg ikke kunne finne angreskjema så forventet jeg meg problemer. Men kom kjapt igjennom til kundeservice hvor de kansellerte avtalen umiddelbart og sendte en e-post som kvittering på at jeg hadde angret.
Hei Arve, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk hos oss. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Fikk faktura på over kr 15.000. På fakturaen sto det om tilbakeført forbruk, estimert bruk og faktisk forbruk. Hver måned legger de på estimert forbruk som er høyere enn faktisk forbruk. Det faktiske forbruket for denne perioden var ifølge fakturaen på kr. 8000. Når jeg sa opp avtalen og ba om en faktura på kun faktisk forbruk, kom summen på kr 6000 for samme periode. Det viste seg altså at jeg allerede lå i forkant med betaling for strøm. Fikk beskjed om at vi skulle gitt beskjed om at vi ønsket å betale kun for faktisk forbruk og ikke det estimerte også….helt bakvendt mener nå jeg. Særlig når den summen hele tiden er over dobbelt så høy som det faktiske forbruket.
Hei Unni, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen din hos oss. Håper vi kom fram til en løsning for deg på dette. Om ikke må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lokket av gratis strøm i en måned, men ombestemte meg etter 3 dager. Fulgte link til angreskjema som jeg fikk på sms, men det finnes ikke. Finnes heller ikke bår jeg søker på det.
Hei Arve, Det er beklagelig å høre at du ikke får opp angreskjema du har fått tilsendt, dette ønsker vi å sjekke opp i. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.