Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lovet 2 mnd med halv pris på strømregning... har ikke skjedd. Bra pris på strøm... absolutt ikke skjedd. Betaler heller en brytningsgebyr på 1600kr enn å ha GNP energi som vår strømleverandør. Sikkert billigere i lengden (har bindingstid på ca 9 mnd igjen) og om ikke så vil jeg ikke at mine penger skal gå til så elendig selskap.
Hei Lh Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde dette. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne avtalen. Vi ser ikke hva du har blitt lovet uten et kunde nr. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har overført mitt abonnement uten å ha pratet med meg. Og nekter for å trekke tilbake faktura.
Hei Magnar Takk for tilbakemelding. Dette virker rart, ingen leverandører har lov å overføre abonnement uten varsling. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Kanskje du har vært i kontakt med disse ang avtalen? Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Gode strømforvaltere, hyggelig kundeservice og god avtale
Hei Dag Tusen takk for din herlige tilbakemelding. Så flott at du også er fornøyd med avtalen din og at du anbefaler oss. Din tilbakemelding bringes vidre her inne på kontoret :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
To måneder med billig strøm deretter lik de andre eller dyrere med 12 måneders binding 🤬
Hei Ottar Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde dette. Vi anbefaler at en tar kontakt etter kampanjetiden er over om en ikke er fornøyd med avtalen sin. Vi får ofte inn nye avtaler slik at kundene kan velge andre avtaler og sammenligne nye avtaler. Disse er uten avtaletid og med avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble oppringt i dag av GNP Energy som sier: "Du er en av de heldige som er trukket ut av konkurransen om å vinne kr 10.000,-, ettersom du har svart på en kundeundersøkelse på nettet". Så fortsetter han "Er du interessert i å tjene penger på å spare masse penger ved å kjøpe strøm gjennom oss... bla bla bla osv." Jeg stiller en hel del spørsmål om hvorfor han ringer meg, hvorfor han kobler strømavtaler mot konkurransen jeg har besvart, hvorfor han fremstår pågående og snakker ekstremt fort og irritabel og hvordan han vet at jeg er trukket ut som en av de heldige til å kanskje vinne? I andre enden av telefonen blir stemmer svært svært irritabel på meget kort tid, med det resultat at selger slenger på rører, men først var veldig frekk med å svare på mine spørsmål. Hva er dette for noe? Mobilnummeret det ble ringt fra er (sensurert). Nummeret fører ikke frem til noe på 1881.no Styr unna denne mannen eller dette selskapet! For meg er slike telefoner helt utrolig frekt, en selger!! For et selskap må dette være en katastrofe? Hvem vil vel ha noe med dere å gjøre? Jeg skal fortelle alle jeg kjenner at GNP er noe du må holde deg langt unna. Jeg er også reservert mot reklame, så NEI TAKK til slike telefoner i fremtiden.
Hei Wiv Takk for tilbakemelding. Forstår at dette virket helt utrolig frekt om dette var tilfelle hos deg. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Skulle selge strøm fra GNP. Påsto jeg hadde vunnet en konkurranse (som for øvrig ikke har hatt trekning ennå). Jeg spurte hvilken konkurranse og fikk et dårlig svar. Fikk vite at jeg kunne få 2 mnd strømregning til halv pris. Jeg spurte hva hun definerte strømregning til å være. Det skulle hun komme tilbake til etter at jeg hadde gitt henne epostadresse. Jeg sa at det gjør jeg ikke før hun definerer hva hun legger i begrepet strømregning. Da sa hun bare "Herre Gud" og la på.
Hei Stig W Takk for tilbakemelding og synd at du fikk en lite tillitvekkende innsalgsmetode pr tlf. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg og ta tak i dette om dette var tilfelle. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Jeg var meget skeptisk under samtalen, men vi lot oss overtale. Etter en ukes tid sa jeg opp avtalen vi mail, men fikk ikke svar. Tvert i mot kom det rekning med trussel om inkasso. Vi etterlyser fremdeles og sannsynligvis forgjeves svar fra GNP.
Hei Ola A Takk for tilbakemelding og synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Alle våre kunder får et velkomstbrev, sms eller email. Om du har sagt opp avtalen på mail e-post at du ikke ønsker å være kunde, så skal du selvfølgelig ikke betale. Anbefaler at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi skal alltid svare, så her må det nok ha skjedd en feil om du ikke har fått kontakt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe til og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Har ikke sett maken til useriøst behandling. Sender ut 4 ganger feil faktura og det koster meg en haug med email og telefoner for å rette opp. Har ennå ikke fått riktig fakturering for siste avregning. Sier noe på telefon og gjør noe helt annet. Dette er siste gang jeg har vært hos de!!! Avregningen er svært lite detaljert og uoversiktlig.
Hei Bernd Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som useriøst og ukompetent. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservicen, avtalene og avregninger. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] ( Hvis du ikke vil snakke i tlf ) eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med og ser om vi kan få det slik oversiktelig som du ønsker. Vi ønsker gjerne å få ryddet opp i dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Dette er bare lureri. Styr unna. Blir ikke hva de lover. Bare tull!! Kommer helt sikkert en ekstra regning!!
Hei Ola Takk for din tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som setter pris på avtalen og hva de har blitt lovet. Synd at du opplevde det slik du beskriver over. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har og hva du ønsker som kunde. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Ingen chat som fungerer. Ingen oversikt over hva kWh er. Må vente på regning. Ingen mulighet å regne ut selv da man har pristak og synes bestandig å være der!!! Kunne blitt bedre med å sende ut gjennomsnitt prisen blir etter endt mnd.
Hei Frøya Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på informasjon. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, men vi sjekker dette umiddelbart. Alt av oversikt skal stå inne på Din side på hjemme siden vår. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg raskt i data-systemet. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og takk som valgte oss. Med vennlig hilsen alle oss i GNP Energy
Alt alt for dyr strøm! Unødvendig dyrt! Anbefales Ikkje!! Strømmen min har ikkje økt i bruk, men prisen eg må ut med har økt betraktelig det på tross av lovnad om veldig billig strøm.
Hei Marianne Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva som har skjedd hos deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i data-systemet med hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler inne hos oss. Med og uten avtaleletid, som vi får gode tilbakemeldinger på fra kunder. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Selger sa at prisen ville ligge rundt spottpris. Det er ikke min erfaring - den har ligget på maxpisen. Har forsøkt å kontakte kundeservice på chat, kontaktskjema og epost i over en måned uten å få svar på hvorfor så høy pris 69 øre kwt. Billigere å betale seg ut av binding enn å opprettholde avtalen. Styr unna!
Hei Vidar Takk for tilbakemelding og synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Pga vi er for få på hovedkontoret. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Så vi kan lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Alle våre kunder får et velkomstbrev, sms eller email ( også om det er avtaletid ) Om du ikke har fått noe av dette anbefaler vi at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi skal alltid svare, så her må det nok ha skjedd en feil om du ikke har fått kontakt. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe til og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Jeg ombestemte jeg innen fristen og de ble rett og slett forbanna. Skjelte meg ut på telefon flere ganger. De bekreftet på telefon at saken skulle avsluttes, men har tyrannisert meg med meldinger og oppringing om å betale. Har nå sendt til Lindorf. For gale at de skal få ture frem å plage livet av folk. Svindlere og uproffe guttunger.
Hei Kirsten E Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som dårlig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservice og avtaler. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] ( Hvis du ikke vil snakke i tlf ) eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med. Vi ønsker gjerne å få ryddet opp i dette med deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy
Enten svarer de ikke på e-post henvendelser eller så mottar du svar i form av .dat filer som inneholder maskinkode som ikke kan leses. Har forsøkt å benytte chat'en på "min support" side på web siden deres men denne er stengt med kommentaren "ingen ledige rådgivere for øyeblikket" Jeg har forsøkt mange ganger til forskjellige tider og chat'en har aldri vært tilgjengelig.
Hei Ole Takk for din tilbakemelding. Synd du opplevde oss som dårlig på kundeservice. Vi får ofte gode tilbakemelding på at den er god. Chaten skal fungere, vi sjekker dette umiddelbart. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette ønsker vi å finne ut av sammen med deg og takk som valgte oss :) Kanskje vi finner ut av det med Chaten når du tar kontakt. Med vennlig alle oss i GNP Energy
Ikke så mye erfaring, men bestillingen er gått bra ennå.
Hei Anders N Tusen takk for din tilbakemelding. Helt topp å se at du også synes det er Enkelt og bra hos oss. Ta gjerne kontakt med oss når du ønsker ny oppfølgning av feks nye avtaler eller andre spørmål. Du når oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Tusen takk for at du valgte oss :) Mvh GNP energy
Arrogant og nedlatende kundebehandler. Opptrer tidvis nærmest truende og uhøflig.
Hei Arild Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som dårlig. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år pga av kundeservice og avtaler. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] ( Hvis du ikke vil snakke i tlf ) eller telefon 21 65 10 00 med ditt kunde-nummer, så ser vi hvem, du har vært i kontakt med. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med utfordringen. Ønsker deg en fin dag. Mvh GNP energy