Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fakturaene er meget rotete oppbygd, og de blir mye høyere enn det man har avtalt. Fikk til slutt sagt opp avtale, men får fakturaer flere måneder i etterkant. Dette er ren, utspekulert svindel. De driver misvisende kommunikasjon.
Hei Geir Takk for tilbakemelding. Synd å lese hva du mener om faktura. Vi har lyttet til kunder i mange år hvordan de ønsker å ha fakturaene sine oppbygd, så mange er fornøyd med disse hos oss. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så ser vi hva du tenker på dette rundt faktura og avtalen du hadde. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Ble dyrer strøm enn det som var sagt. Da jeg ba om å få lydfilen, som skulle bekrefte det jeg sa ja til. Fikk jeg nei... fikk beskjed at jeg kunne betale meg ut av avtalen. STYR UNNA
Hei Kjersti Takk for tilbakemelding, synd å lese at det ble dyrere enn det ble sagt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Da jeg fikk vite av min strømleverandør at gnp driver med svindel. Ble det ikke byttet leverandør. Men det kommer regning på 3300 kr for avtalebrudd. Som jeg ikke er enig i. For i denne summen er det og for 1 mnd m strøm.. Som jeg aldri har fått. Ringte de. Fikk en mail adresse som jeg har sendt flere mail til. Null svar. Lindorf krever vel inn pengene, samarbeider med svindlere de og. STYR UNNA!!!!! Forventer kreditnota fra dere.
Hei Linda Takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde oss som dette. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og finne ut av dette sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere å finne deg i data-systemet med hvilke avtale du har ( det ser ut som det du beskriver over at du har avtaletid på den strømavtalen som du bestilte og vi strømlevrandører får beskjed fra netteier hva en kunden har brukt i strøm pr mnd ) Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger fra kunder våre. Du kan gjerne sjekke dette på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og igjen takk for tilbakemeldingen din. Mvh GNP energy
Prisen pr. kWh jekkes opp hele tiden! Beskjeden på "min side" hos GNP sier sitt! Når alle andre setter ned prisene! Prisvarsling: Fra og med 12.03.2020 endres påslag for ditt produkt til 8,875 øre/kWh.
Hei Ola N Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Ble først ringt opp og ble fortalt at jeg var 1 av 20 finalister i en konkurranse om en bodum kjøkkenmaskin. Og siden jeg da var blandt de 20 så var jeg sikret en såkalt "trøstepremie" der selger la det frem at de skulle gi meg rabatt på min nåværende strømpris ned til 19 øre per kwh i 2 mnd, uten at jeg da nødvendigvis trenger og bytte strømselskap. Det blir såvidt tydeligere utover samtalen at det er snakk om å bytte til GNP energy. Jeg leser erfaringer her inne og bestemmer meg fort for ikke å bytte. DERETTER ringer det en annen selger videreført av min kjæreste som var med i samme konkurranse. Jeg spør så fint om hun også var blandt finalistene i topp 20. Dette skjønte selgeren ingenting av, og avkreftet at det var noe som helst topp 20. men fortsetter med å tilby nøyaktig samme tilbud som tidligere selger tilbydde. Nemmelig 0.19 øre per kwh i 2 mnd. Passe oppgitt etter disse samtalene..
Hei Andreas T Takk for tilbakemelding, synd å lese det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Jeg er lurt til dette selskapet som har 12 mnd bindingstid! Ser at prisen er mye høyere enn det jeg kunne fått fra andre selskaper.
Hei Kristin Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
De har ikke styring!!! Kom dere bort fra markedet. Skriver man for mye er d feil, finn ut av hvordan gjøre forbedringer selv!!!
Hei Margrete M Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplever dette. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på hva du mener og ønsker. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på av våre kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk. Sjekk dette gjerne på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Takk som ga beskjed, vi ønsker å finne ut av dette sammen med deg. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Min far på 80 hadde plutselig blitt kunde hos dem. Han har ikke bestilt noe strøm fra GNP. De viser til en tekstmelding som min far ALDRI har sendt. Sjekket telefonen hans og ingen melding har vært sendt fra ham eller mottatt av ham. Så får han beskjed om at dette har blitt slettet, etter at han ga beskjed om at det er politianmeldt. Nå er de f#%n så frekk at de sender regning igjen med gebyr. Burde vært sperret inne de som driver med slik dritt. Det er ren svindel. Fatter ikke at det hele tatt er mulig å kunne holde på slik uten å bli straffeforfulgt. Men politianmeldelsen står fremdeles og det blir tatt kontakt med politiet igjen.
Hei Rune B Takk for tilbakemelding. Synd at din far opplevde det slikt. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med dere og ta tak i dette. Vi har mange kunder som er veldig fornøyd med oss som leverandør. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Svindel, fikk regning på 133,18øre/kw først, så skal de ordene opp i dette, ny regning for januar 74,63øre/kw. Teknisk feil får jeg som forklaring begge gangene.
Hei Georg Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. (Vi kan alle gjøre feil, hvis dette var tilfelle hos deg ) Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Ble oppringt av GNP og inngikk en avtale som ble solgt inn som meget god. Etter nesten 2 måneder med GNP betaler jeg flere hundre kroner mer enn hva jeg gjorde i desember 2019 når strømmen er dyr fra et annet selskap. Har nå gått tilbake til min gamle strømleverandør og får da SMS om brytningsgebyr. Dette ble aldri nevnt av selger og alt ble solgt inn meget lukrativt på alle måter. Jeg hadde aldri inngått avtale om jeg hadde blitt informert om brytningsgebyr.
Hei Hilde Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi kan lett finne deg i data-systemet hvilken avtale du sitter med. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
De bruker Lindorf som faktureringspartner og det kan være forvirrende, også ble jeg sendt litt rund omkring da jeg ringte men endte til slutt hos riktig person som løste det. Anbefaler dem å bruke ett annet byrå en lindorf som faktureringspartner da det vil forvirre folk å se det navnet på formidler.
Hei Jan E. K Tusen takk for din tilbakemelding. Synd at du opplevde det som litt forvirrende kommunikasjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected] , så ser vi på dette hva du mener. Takk for at syntes det var verdi for pengene å være kunde hos oss. Det setter vi pris på. Ta gjerne kontakt om du vil sammenligne avtaler i fremtiden. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble oppringt av en dame som påsto jeg hadde vært med i en konkurranse (noe jeg ikke har) og at jeg hadde «vunnet» to måneder med halv pris på strømregningen min. Hun spurte hvem jeg betalte til nå så hun kunne ringe dem og sørge for at jeg fikk premien min. Etter to måneder skulle de forvalte mitt strømabonnement så jeg aldri trengte å tenke på strømregningen igjen. Jeg hadde selvsagt ikke vunnet noe som helst, og telefonen hun skulle ta til min leverandør var for å iverksette flytting av strømavtalen til dem. Jeg fortalte damen nøyaktig hva jeg mente om slik fordekt salg og avsluttet samtalen. STYR UNNA!!!! De bruker ufine metoder for å kapre kunder.
Hei Stein Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en fin dag og takk for informasjon. Mvh alle i GNP Energy
Telefonselger lover at man er videre i trekning om en Macbook hvis man tegner avtale om markedets billigste strømavtale som viser seg å være forvaltningsstrøm. Blir ikke på noe som helst tidspunkt opplyst om hva dette innebærer av økonomisk risiko utover at det garantert er den billigste strømmen til enhver tid. Når det viser seg at regningene blir dyrere jo billigere spotprisen blir får man trusler om bruddgebyr hvis man vil ut av abonnementet. Avtalen er brutt fra GNP sin side i det øyeblikk det overhodet ikke er samsvar mellom det produktet som er solgt og det som faktisk leveres. Innsalget er uetisk, om ikke ulovlig. Fakturaene er totalt uforståelige, man er lovet gratis strøm i måned 2 av abonnementet, men får allikevel en faktura med et kryptisk balanseregnestykke og en heftig Kw/H-regning. Ligg unna GNP, betal strømmen din til et strømselskap som ikke har som forretningskonsept å svindle folk.
Hei Vestfold01 Takk for tilbakemelding, synd å lese dette over. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med. Slik at vi lett kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette. Mvh alle i GNP Energy
Billig inngang, men om du ikke følger med, så blir det fort rådyrt. Har hus på 189 kvm. Siste var på 4500,- over 0,8 kroner kwt..
Hei Robert Takk for tilbakemelding og synd at du føler deg lurt. Takk som ga oss beskjed. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Det firmaet må politianmeldes og stoppes snarest! Forbrukartilsynet har fått fleire klager frå forbrukarar og kraftleverandørar på ulovleg telefonsal frå GNP Energy Norge AS (GNP). Forbrukartilsynet har konkludert med at GNP Energy har gitt feilaktige og villeiande opplysningar til forbrukarane. Dette er ulovleg. https://www.forbrukertilsynet.no/villeiande-telefonsal-fra-gnp-energy-norge. Link til sak fra 2018. GNP holder fortsatt på med samme ulovligheter nå i 2020. Mine foreldre ble svindlet i da 24.02.2020 Hilsen Sint sønn
Hei Stein Takk for tilbakemelding og synd at du opplevde det slikt. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil finne foreldrene dine raskt i data-systemet, slik at vi ser hva som har blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg, om saken deres ikke har blitt fikset opp i. Vi er en stolt strømleverandør og vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Takk som ga oss beskjed og ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Når jeg skulle bytte til GNP var jeg kritisk fordi jeg har hørt så mye vondt om dem her, men dette stemmer overhodet ikke. Min opplevelse med GNP var utrolig bra. Jeg fikk en rådgiver på besøk som forklarte meg alt jeg trengte å vite for at bytte skulle gå bra. Han grad meg til og med sitt personlige telefonnummer slik at jeg alltids kan kontakte han hvis det skulle være noe. Fikk også den beste prisen mulig, med pristak slik at jeg aldri trenger å tenke på høye priser igjen.
Hei Thomas P Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du synes vi er et flott selskap med nydelig service. Gjerne gi oss tilbakemelding på mail eller tlf hvem din rådgiver er. Slik at vi kan gi han/hun en oppmerksomhet ved den gode jobben. Tusen takk for at du valgte oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy