Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
GNP Energy is as bad as it comes. I should have found these reviews first. They promised me a capped price (38 øre/kwh) over the phone and assured me that the capped price was for the whole term of the contract (1yr). After two months, they raised the rate to 85 øre/kwh!! The terms for breaking contract were very harsh. It took months to switch my subscription to a new apartment. I ended up having to pay for both for a whole month of power. It's now been four months since trying to leave GNP energy after the contract ended, and they're still sending me invoices that I've already paid in full. Customer service is horrible. They'll say they fixed something, and then nothing changes. They'll agree that your price is too high, but not offer anything to lower it. They know they're a scam. No matter how good their deal sounds, don't take it. It's a bait-and-switch.
Hello Daniel. We would like to help you and find a good solution. Please contact us at our customer service on telephone 21 65 10 00 or email to [email protected]. Have a nice day.
Faktura fra dem er alt for kompliserte, feil vurderinger av bruk alltid for høyt estimert, bruker sine kunder som bank. Anbefaler dem IKKE, ikke bli lurt, hold deg unna.
Hei Svan Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på fakturaene våre. Leit å se at du ikke var fornøyd med din. Som noen kunder gjør om de ikke forstår faktura, ta de kontakt på kundeservicen vår. Da får dem forklart det litt lettere slik at dem forstår. Om det er feil på din faktura retter vi det selvfølgelig opp for deg ( alle kan gjør feil ) . Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter å ha vært kunde i over ett år, byttet jeg til en annen strømleverandør. Etter nesten tre måneder presenterer selskapet en sluttregning med en strømpris på over 1 kr pr KWh pluss fastgebyr som også har økt. Svindel!
Hei Torbjørn Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at vi forsøkete å lure deg. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Sluttoppgjør viser at vi har betalt rundt 100 øre/kw i perioden hvor vi i samme periode har betalt 43 øre til ny leverandør. Selger pratet om spotpris? Forstår ikke hvordan vi ble lurt inn i dette?? Venter fortsatt på utbetaling av sluttoppgjør (2 1/2 mnd etter bytte). Håper de snart utbetaler overfaktureringen. Har mistet tillit til bransjen. Nå er vi SVÆRT nøye så det ikke skjer igjen. Hos ny leverandør vet vi nøyaktig hva vi betaler - etterskuddsvis.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på avtaler vi har hos oss. Leit å se at du ikke var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 ang dette, dette vil vi selvfølgelig hjelpe deg med. Vi har andre avtaler som alle andre strøm-leverandører dvs etterskudd avtaler også, om det er det du ønsket. Flott at du er nøye på hva slags avtaler en har og velger. Anbefaler å ta kontakt med leverandører et par ganger i året. Strømleverandører får ofte inn nye avtaler fra forvaltere. Tips fra oss til deg. Vi kan gjerne følge deg opp med etterskudds avtaler som du kan sammenligne med i fremtiden. Når du måtte ønske det. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dørselger- tenkte- høres bra ut. Signerte. Heldigvis er det angrerett og jeg benyttet denne innen fristen. Til tross for det fikk jeg faktura på ca 4000(!!) som visstnok skulle være estimert forbruk pr mnd. Etter dette hadde jeg en haug med mailer for å si at jeg hadde benyttet angreskjema og skulle stilles som avtale ikke var inngått. Fikk purring og hadde en masse styr. Opplever GNP som useriøse. Husk at det er binding på strøm fra de med 1 år. Videre betaler man forskuddsvis. Jeg ville aldri kunne anbefale de og er meget glad for at jeg brukte angre retten.
Hei Eyolf L Takk for tilbakemelding. Som en av mange leverandører har vi også selgere som er ute å ønsker kunder. Vi har mange fornøyde kunder som har fått avtaler fra dørselgere. Det er leit å høre at du ikke du opplevede det samme. Alle får angreskjema som de kan benytte seg av om de ikke ønsker avtaler alikevell, når den er signert blir de ikke kunder. Vi har andre avtaler hos oss uten binding om dette er ønskelig, som du kan prøve ut å se. Vi kan gjerne følge deg opp om du ønsker det også. Det er lettere for oss når vi vet hva en kunde ønsker. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dårligste kundeservicen i landet, skyhøye strømpriser etter lokketilbudet er over og med bindingstid du ikke slipper unna. Vær smartere enn meg og velg en annen aktør. Vær også obs på at dette selskapet regelmessig har skiftet navn gjennom årenes løp.
Hei Line Y. Takk for tilbakemelding din. Vi får mange gode tilbakemeldinger på kundeservice, leit å se at du ikke var fornøyd. Vi har andre avtaler som vi får fine tilbakemeldinger på, med og uten avtaletid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så følger vi deg gjerne opp. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dette selskapet bør forbyes. Svindel og nesten umulig å få opphevet kontrakten, de sender regning på regning uten å levere etter avtalen som De nekter for å ha blitt inngått og viser til firmaets side hvor ingen slik avtale finnes. Selgerne selger avtaler som firmaet ikke godkjenner - LITT AV ET FIRMA !
Hei Siggen Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at du ikke var det.Vi har flere avtaler som du kan velge som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding og sender deg andre avtaler som du kan sammenligne med. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Dyrt. Misvisende og ble tull ved bytte så måtte betale endel til andre strømselskapet enda jeg sa ifra.
Hei Linda Takk for tilbakemelding. Synd å lese at det ble tull for deg. Det kan ha skjedd en feil ved bytting din, ser du hadde fastpris/huspakken. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding og informasjon. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Kom en fyr på døra og mente at det jeg hadde var mye dyrere og at jeg ble flådd. Fikk meg til å underskrive på en ipad som han slet veldig med å få til å fungere ordentlig. Ble aldri informert om noe bindingstid, og jeg mener det er lureri å basere seg på at jeg skal lese gjennom alle epostene jeg fikk av dem i etterkant for å finne kontrakt som var gjemt i en setning om angrerettskjema. Nå vil de ha 1800kr. for at jeg skal gå fra avtalen! Forferdelig firma! STYR UNNA!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Unngå denne strømleverandøren folkens! Svært dyrt strøm, estimert pris, og dårlig behandling av kunde!
Hei Trinh! Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Har aldri hatt så høye strømregninger som etter jeg byttet til GNP. Samt bare rot med faktura. STYR UNNA !!!
Hei! Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av :-) Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Mere rotete fakturasystem skal du lete lenge etter! Mitt klare varsel: HOLD DERE UNNA om dere har vettet i behold.
Hei Stein, Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss. Vi ønsker fornøyde kunder og vi har mange av disse. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturasystemet vårt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler her inne som kanskje passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag :)
Det er så dyrt, at det kan ikke være sant.. Har hatt mange avtaler, da jeg eier en bygård med mange avtaler. Prisen er merkelig høy på alle.
Hei Gundo, Takk for tilbakemelding din, det hjelper oss hele tiden. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strøm-prisen . Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler som kanskje passer bedre til ditt forbruk. Ønsker deg en fin dag :) Mvh oss i GNP Energy
Forskuddsbetalingen forvirrer og tilslører at du betaler mer enn du ble forespeilet. Den eneste regningen jeg gladelig betalte var gebyret for å bryte avtalen med dem.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har avtaler uten forskuddsbetaling og uten avtaletid om du helle ønsker det. Ha en fin dag :-)
De kan ikke sende meg tilbud på mail. Når du takker nei ringer en kollega av første selger deg opp. Han er mere pågående. Respekter ikke det valget som jeg alt har tatt. Når jeg prøvde å si i fra, svare han meg på en frekk måte. Mulig de er billige, men når det kommer til kundebehandling har de mye å lære. Det er ikke måten å behandle potensielle kunder på. Regner med at han som ringte meg opp sist var en team leder.
Hei Magnus, Takk for tilbakemelding din. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke var fornøyd med kundebehandleren din. Vi ønsker alltid å følge opp våre kunder ved å gi service, forståelse og bli bedre. Beklager hvis du opplevde dette frekt. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Vi har andre avtaler også som du evt kan sammenligne med. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Faktura for mars viser 98.87 øre/ kWh + kr 80.93 i fastavgift. Dette er et ran i forhold til markedet som ligger godt under disse prisene. Nettleie kommer i tillegg med 47.95 øre/kWh +fastavg kr 100. Har du mulighet til å få kraft fra andre, bruk muligheten. Verre enn GNP blir det ikke.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy