Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var jo så kørka at jeg gikk på limpinnen av en telefonselger som forklarte meg at den strømavtalen han solgte meg til Tinde var absolutt best. Så kjøpte jo GNP opp Tinde, og kontrakten min med Tinde ble overført til GNP, "kan bli overført til en tredjepart" stod det i kontrakten. Vel, var ikke dette beregnet, så vet ikke jeg!!! Kan bare opplyse at jeg i november betalte 459,60 øre/ kwh, mens snittprisen i mitt område lå på 140 øre inkludert mva. Kundeservicen der er kjempedårlig!!! Prater i vei som enfoss, så at en ikke får sagt nesten noe!!! SKYGG UNNA!!! Har aldrig skrevet kommentar om et selskap noen gang, MEN NÅ MÅTTE JEG!!!
Hei, er det noen andre som sliter med å få tilbakebetalt det man har betalt i forskudds strøm hos gnp? Begynte med tinde og plutselig så var man over på forskudds strøm hos gnp. Har sendt 3 mailer siden oktober hvor jeg etterspør tilbakebetaling, hvor de sier at dette kommer.
De forlanger mye mer enn andre. Fikk regning som er horribel. Nesten 3 dobbelt av det selskapet vi brukte før. Vi bruker ikke halvparten av det de forlanger en gang. Valgte å bytte. Styr unna dette selskapet. Vi vet hva vi bruker. Alt av lys vi har er ledd. Minimalt med varme på inne. Det vi bruker av strøm må vi bruke.
Baserer inneværende mnd.'s faktura på forrige mnd.'s regning samtidig som de trekker fra / legger til differansen mellom det som var innbetaling forrige mnd. og forbruk (tror jeg). Dette kan slå svært skjevt ut. Eks. På 4 mnd varierte regningen fra 13000 kr første mnd til ÷ 10000 siste mnd. Dette kan jeg ikke leve med.
Vi ble oppringt og tilbudt en avtale kalt folkeakademiet hvor vi skulle få blandt de 3 beste prisene på markedet til enhver tid. Ved rask sjekk nå, så er det pr.dato 30 beste avtaler etter en rask sjekk hos forbruker rådet. I tillegg, så krever de forskuddsbetaling for strøm vi enda ikke har brukt. Vi er nå på let etter ett mer seriøst selskap, med økonomi nok til at ikke kundene må fungere som bank .
Føler oss lurt og ruinert. Vi betaler dobbelt så mye som andre med omtrent samme forbruk
Jeg lot meg lure av et lokketilbud fra Tinde energi i mai 2021, men var stort sett fornøyd med dem. I sommer ble jeg overført til GNP energy, og fikk en mystisk avtale "Familiepakka", med ubegripelige regninger, høye priser og forhåndsbetaling. Når jeg nå i desember fikk et krav basert på fantasiprognoser om skyhøye priser i desember, somlet jeg meg omsider til å bytte. Jeg ser på tilbakemeldingene på Tinde energi at de har byttet masse kunder fra GNP over til Tinde i sommer (Jeg trodde kanskje Tinde var konk eller noe) og gjort det samme svindeltrikset med å bytte til ugunstige avtaler i samme slengen. Disse to firmaene bør man åpenbart styre langt unna.
Vennlig dame som hjalp meg og ordnet opp pr telefon.
Har kontaktet kunde service gang på gang anngående en god del penger jeg skulle hatt etterbetalt, og ingenting skjer? Ventet flere måneder. Får bare samme svaret gang på gang at det desverre er forsinkelser. Da dette er penger jeg kunne trengt veldig før jul, er jeg enormt skuffet og glad for at jeg endelig har fått byttet til en annen strøm leverandør, og har vel nå fått halvert strøm regningene, som hos GNP har vært sky høye Svindel og bedrag fra ende til annen Og enormt skuffet over GNP som strømleverandør Aldrig mer
vi ble flyttet fra tinde til gnp energy og fikk strømrekning på over dobbelt så mye som vi bruker. brukte to mnd på å bytte strømavtale også for de var så lite sammerbeidsvilllige. styr unna!
Jeg ble kunde hos GNP juli 2021 jeg merket jeg måtte betale så mye for strøm pluss forskudd betaling på over 10000kr . Jeg ble misfornøyd og jeg har byttet til andre strømleverandør i september men jeg ser aldri sluttoppgjøret . Nå jeg vil ha tilbake forskuddet beløp som jeg hadde betalt men jeg fortsatt ser ingen utbetaling av tilgode beløp .
Bare kluss med faktureringer. Ble overført ufrivillig fra et annet selskap, og byttet ganske kjapt videre. Rakk likevel å oppleve feilfaktureringer og rotete fakturaer den korte tiden jeg var kunde. Selskapet til en med dårlig forretningsrykte bør si noe…. Hyggelige damer på kundeservice var et pluss!
Har på en måned måtte betale over 5000kr ekstra i strømregning pga av avtalen GNP-energi har lurt meg inn i. Jeg har bedt om å få regning hver måned på faktisk forbruk. Jeg har aldri bedt om en variabel strømavtale. Det resulterte i en regning på 7600kr i oktober.
Konsekvent løgnaktige og holder igjen penger de skylder. De har diverse unnskyldninger og penger som skulle være betalt 30.10. er ikke betalt 16.11.
Direkte flåing av kunder. Finner ingenting i kontrakt som kalles folkepakka. Mener jeg sjølv sa ja til spottpris.
Selgeren fra GNP energy Norge har vært innom hos oss i firma, fortalt om veldig god avtale og jeg signerte. Til slutt så fikk regninga på 26 000kr, uten å vite at det blir forskuddsbetaling. Og i stedet 12-måneders kontrakt er den på 60 måneder. Det er bare kort fortalt. Har ikke ord om kundebehandling på kundeservice, snakker med en og det samme mann hver gang. Ingen svarer på klage som ble sendt inn. Selgeren svarer ikke på tlf selvsagt, osv. Men jeg skal gå videre med saken siden jeg har vitner som var på stedet. Ren svindel. Styr unna fra GNP energy Norge. Håper andre skal ikke gjøre slik feil som jeg har gjort. Hvis det er noen som ble lurt inn av disse svindlere i Indre Østfold så jeg vil gjerne ta kontakt med dere at vi kan ta saken videre sammen og skal ikke gi oss til en slik selskapet!