Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bor i en leilighet på 80 kvm og sparer strøm som bare det. Likevel vil de fakturer meg over 8000 pr. måned..... I tillegg har de prøvd å fakturere med 2900 pr. måned for en hytte som er vinterstengt. Når jeg kontakter kundeservice, viser de ingen forståelse for at dette er helt galskap. Jeg har selvsagt flyktet fra dem, og har byttet avtale nå.
Har hatt GNP i mangw år for de lova å være blandt de 3 billigste. For November betalte jeg kr. 1655,- , å fer Desember kom regninga på kr. 11.423,-, å hadde bare halve i nettforbruk iforhold til November, da en var heime å fyra med ved.🤢
Hei Jenny G, Vi i GNP Energy ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så vi sammen kan se nærmere på fakturaen og din avtale. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 . Ha en fin dag! Mvh GNP Energy.
Nå har jeg byttet strømlevrandør pga. Fikk ei vanvittig stor regning. Det var den berømte folke pakka jeg hadde. Da forhonds fakturerer dei for 2 måneder. Det er galskap spør du meg. Etter samenligning av spottpris med andre levrandører så var min spot høyere med GNP i følge fakturaen. * Jeg har ikke fått betalt tilbake pengene jeg har betalt for mye. *Kundeservicen kunne ikke gjøre så mye sa dei.
Hei Gutt38, Det er synd å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi ønsker å rette opp i slike tilfeller som dette og vi kommer vanligvis til en løsning så lenge kunde tar kontakt med oss på kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
De lover å forhandle om strømprisen, men du ender med å betale 4-5 ganger mer enn gjennomsnittlig pris. Ved klage, er svaret at de ikke kan endre eller reversere en faktura. De tar den høyeste prisen i løpet av måneden, og fakturerer deg med denne prisen hele måneden. Vi klager nå til Elklagenemda
Strømselskapet har rundlurt meg. Har folkeparken hos GNP. Fikk en regning på 12000 kr for Desember mnd. Dem hadde brukt en områdepris på 398 øre noe som tilsvarer prisen for sør Norge. Jeg bor i Nord-Norge. Tok kontakt med kundeservice å den personen jeg pratet med var lite behjelpelig. Oppfordrer alle til å styre unna en sån useriøs aktør!
hadde folkepakka, men skiftet firma med en gang jeg fikk strømregning på 2 800 kr, med et forbruk på 550 kw. Strømprisen for hele desemember og frem til jeg byttet lå prisen GNP hadde klart å forhandle seg frem til på 4.98 kr. NO3 midt hadde til sammenligning en gjennomsnittlig spotpris 226, 91 øre
Fikk faktura for desember. Har riktignok brukt 3900 kwh i desember. I november brukte jeg 3100. Fakturaen kom på 4400. I desember kom fakturaen på 19944. Jeg blir rett og slett fly forbanna. Jeg bytter. Den såkalte folkepakka. Har konfirmant i mai. Kona fikk nettopp kreft og ikke alt for mye å rutte med fra før og så får jeg dette slengt i trynet... Heldigvis går avtaletida mi ut i februar og jeg er inne i en gratis måned.
GNP har klart å forhandle fram priser for desember 2022 som er 220% høyere en gjennomsnittlig spotpris i desember noen gang. 700% høyere enn gjennomsnittet for desember siste 7 år og 1200% høyere enn månedssnittet de siste sju år. Godt jobbet!
svindel, bare dyrt og vanskelig å fortå avtalen, vi sparer 12000 pr år ved å bytte selskap. De lokket oss med gratis strøm i en måned men hjelper lite når strømmen er ekstremt dyr. Kundeservicen er også dårlig, ekstremt lang ventetid når man ringer de. var tre foran meg i kø til kundeservice og ventet nesten i 40 min.
Dere er akkurat like sleipe og pengegriske som alle andre strømselskap samt staten. Dere unnlater helt å forklare hvordan strømstøtten fungerer og hvordan den utbetales. Jeg ser noen selskap trekker den direkte fra regningen, andre utbetaler til konto. Men dere? Null, niks og nada informasjon! Det skulle ikke forbause meg om det er en av eierne i GNP som eier huset som nå brukes i Mesternes Mester siden både GNP og nevnte TV-program er lokalisert til Sandefjord; snyltere hele gjengen! Og å bytte leverandør er meningsløst siden dere alle kun er ute etter å gjøre menigmann blakkere enn man allerede er.
Billig strøm og det er det. Vanskelig og dårlig app
Fikk en strømregning på november på kr 16400 for et forbruk.på 1700 timer. Der er innbefattet et forskudd på nesten 10 000 for januar. Er regnet kr 5.50 pr kilowatt og meg bekjent er ikke dette prisen som har vært fast.
Flyttet fra Tinde til GNP uten varsel. GNP påstår det skyldes systemfeil at vi ikke ble varslet. Lurt til å tro avtalen ble flyttet i sin helhet. Gikk i realiteten fra rundt 1,8kr KWh med Tinde til 4,8kr KWh med GNP. Byttet straks jeg så fakturaen og betalte ikke forskuddet, men ba om sluttoppgjør.
Jeg byttet strømavtale da ble kontaktet av GNP over tlf. Selskapet hadde da app hvor jeg kunne følge med. Men alt endret seg som månedene gikk. Appen fungerte ikke lenger, og strømregningen doblet seg for hver mnd. Mine rekninger lå skyhøyt over husholdninger jeg kunne sammenlikne meg med. Jeg byttet og fikk "straffegebyr" pga det. Nå er rekningene en brøkdel av det jeg opplevde hos GNP. Jeg kommer til å klage på rekningene og gå videre med saken.
Jeg har til gode kr.5900. Jeg har prøvd å komme i kontakt med dem ,men det er umulig å komme i kontakt med dem. De tar ikke telefon deres epost adresse fungerer ikke.
Helt forferdelig å se at GNP endrer avtale til Variabel pris fra spotpris uten å si fra. Byttet strømleverandør 2 minutter etter at jeg så det. Betaler min siste faktura til dem i desember, 3,8 ganger spotpris. Aldri mer GNP Energy