Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har bare gode og enkle opplevelser med gnp energy. Billigst på strøm som jeg har sett til nå. Har ikke vært kunde der så lenge. Litt skuffet over at de ikke har nettleiesamarbeid med Eidsiva. Meget godt fornøyd.
Var en ung kvinnelig selger som løy meg opp i ansiktet som om jeg var en åndssvak idiot uten kritisk evne. Hun prøvde å binde meg til en 12 mnd. avtale forkledd som "kun en informasjons-epost". Jeg ble sjokkert over hvor slangeaktig denne stakkars selgeren kunne te seg, som om all moral og ærlighet var frarøvet i oppdragelsen hennes. Fysj og føy! Pass på dere selv folkens, og aldri stol på disse sjarlatanene med kurs 101 Snake Arts.
Telefonselgeren fikk meg til å tro at dette var en henvendelse fra Hafslund om forlengelse av min nåværende avtale. Han brukte også Hafslund i framstillingen i sitt budskap og jeg måtte jo svare ærlig på at det var der jeg var kunde. Er det noen måte å komme seg ut av en slik Ja melding som selskapet bruker og er dette lovlig salgsmetode?
Har vært i kontakt med firmaet tre ganger for å forsøke å få regningen via efaktura. Blir forklart at det bare er å bruke de åtte siste sifrene i kiden, men det stemmer ikke. Banken sier også at det stemmer ikke. Lite seriøst firma med stort forbedringspotensiale.
Kan man få tak i dem på telefon support er stengt det meste av døgnet. Tros alt noen som må jobbe på dagtid. Har aldri i hele mitt 57 årige liv betalt 1618,57 kr for 416kwt. Dette er jo ren SVINDEL.
Med Folkepakka har jeg nå betalt rundt 1 krone per kwt i ett år (jeg burde helt klart byttet tidligere, fulgte ikke så godt med...). Disse folka klarer tydligvis å forvalte priser som ligger 3 ganger over spotpris. Folkepakka er ren svindel.
Ble oppringt av selger fra Oslo Kraft i januar 2018 med lovnad om billig strøm, (til enhver tid billigst i markedet!), alt på en faktura (sammen med nettleie-regningen) og enkel/forståelig faktura. Ikke noe av dette stemmer!! Ikke rart de opererer med 12 måneders bindingstid; - ser dette kun som en måte å behold kunder/få inntekter på! Har aldri betalt så mye for strøm, -forklaring om høye strømpriser i vinter holder ikke, nå er vi midtsommers og prisen har vært høy hele tiden, får fortsatt separat faktura fra GNP Energy, og den spesifiseringen de har er jo helt hinsides og til dels uforståelig. Venter bare på at bindingstiden skal gå ut slik at jeg kan komme meg vekk fra denne leverandøren!!! :(
På min første faktura har de estimert forbruk 1000 kWh over det faktiske forbruket! Prisen for første måned var lavt som avtalt, 2. måned gratis, veldig høyt estimert forbruket for den 3. måned med sinnsykt høy pris! Jeg ringte til selskapet og prøvde å finne ut hva som er feil. De skyldet på Skagerak. Etter samtalen ringte jeg Skagerak og de sa at de har ikke sendt så høyt estimert forbruk til GNP. Dessuten er kundeservice veldig dårlig. Nei, nei og atter nei. Svindel! Jeg avbrutt avtalen med glede! Aldri mere useriøse strømleverandør.
Bare svindel og bedrag med GNP, mitt inntrykk er at selskapet med viten og vilje går inn for å lure kundene og videre tenker kortsiktig profitt. Og det fungerer nok også dessverre. Lurer selskapet 1000 kunder for 1000kr er gevinsten 1 mill. Antallet kunder som er svindlet er nok dessverre mye høyere enn 1000, så gevinsten blir bra stor. Mitt personlige råd er å for all del unngå å inngå noen som helst avtale med disse svindlerne!
Overivrige Selgere som lover mer enn selskapet de "representerer" kan love eller holde! Ligg unna dette "strømselskapet" (de selger kun strøm), selv om det er "billig" i kontraktsinngåelsen! Etter et par måneder, er strømavtalen mye dyrere enn den du hadde fra før!
Fikk telefon fra en selger fra disse luringene. Først la han frem at de har en samarbeidsavtale med min netteiere, noe som selvsagt bare er tull. Mulighet for gjennomfakturering av nettleie er ikke en "samarbeidsavtale" men noe alle leverandører har... gå klar beskjed om at jeg ikke var interessert, selger messer videre på salgsscriptet sitt, gjentar at jeg ikke er interessert, selger sier "Å herregud jævla idiot" og slenger så på røret... profft!
Jeg skjønner ingen ting av fakturaen. Det må jo være mye enklere å fakturere etterskuddsvis.
Riktig faktura, enkelte billige avtaler, svarer raskt på henvendelser
Hei, Jeg ble kontaktet av ELX selgeren som fortalte at jeg skulle få lavere priser fordi de reforhandler avtaler med alle store aktører (også den jeg hadde tidligere) og derfor kan tilby lavere priser. Som de fleste har, har jeg heller ikke lest avtalen nøyaktig nok når selgeren forsikret meg at jeg kan komme ut av avtalen når som helst med 3 mnd. oppsigelsestid uten ekstra kostnader. Det stemmer ikke! I tillegg forsikret han meg om at de sender faktura etterskuddsvis - det stemmer heller ikke. Jeg lurer på hvordan de beregner forventet forbruk - fordi det virker helt urimelig. Prøver man å kontakte ELX energy får man ikke noe svar og GNP henviser til ELX selv om det er de som sender faktura. Ved betaling i nettbanken stor det til slutt OSLO Kraft. Hold dere unna dette selskapet. Det er ren svindel!
Gode tilbud med konkurransedyktige priser og hyggelige selgere.
Min gamle mor ble overtalt av pågående telefonselger til å bytte til GNP Energy. Få dager etter angret hun og byttet tilbake til opprinnelig leverandør. Hun ble da oppringt av selger fra GNP, som hun opplevde som svært ubehagelig. Hun ble forespeilet et månedlig straffegebyr fra GNP i ett år fremover. Når hun gjorde selger oppmerksom på at hun ikke hadde signert noen avtale eller bekreftet avtalen på sms brøt han samtalen. Jeg har idag snakket med kundebehandler fra GNP, på min mors vegne. Denne påsto at min mor hadde bekreftet avtalen på sms. Min mor mestrer verken å lese eller å svare på sms. Saken blir fulgt opp, om nødvendig via forbrukerrådet eller pressen.