Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fakturering og kundeservice.

Omtale av  Bjørn

Sjekk faktura fra GNP. Spesielt dere som har avtalegiro og ikke tenker over det. Mottar stadig fakturaer som er feil. Så loves det kreditnota men denne må det virkelig mases på før den kommer. Siste samtale med kundeservice fikk jeg regelrett kjeft for at jeg tok kontakt om dette. Fikk medhold i elklagenemda i vår ang GNP men de fortsetter i samme spor. Som sagt sjekk fakturaer. Du kan ha fått en prisøkning uten at du har tenkt over det.

GNP som Energy selskap

Omtale av  Kjell

Fullstendig uproff selskap. Sender melding om for sen betaling uten å først ha sendt faktura først. Forbannet amatører. Tegnet først avtale med Oslo Kraft som senere fusjonerte med GNP Energy uten å videreformidle dette. Dette selskapet burde forbrukerrådet sjekke. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet.

Lett tilgjengelig og i perioder billig strømleverandør.

Omtale av  Marie

Det har vært lett å komme i kontakt på telefon med hyggelig og hjelpsom service. Rimelige priser og tilbud. Blitt overrasket over hvor fort tilbudet har endret seg og blitt»normalt». Vanskelig å følge med i utviklingen av prisen. Jeg må få inn en rutine her. Varsling ved endring? Nye tilbud pr. mail?

Lureri av selger/e

Omtale av  Bjørn H

Er enig med alle de som føler seg lurt av representanter fra GNP. Selgere sier ting som ikke stemmer og når du svarer på SMS gjelder noe annet. GNP kundeservice beklager, men tror ikke de gjør noe med sine useriøse selgerne. Dette burde være en sak man kunne ta videre.

Veldig fornøyd

Omtale av  Joakim P

Fikk en telefon av en hyggelig selger for 3-4mnd siden. Ble lovet 2-30% billigere strøm på regninga, har da faktisk gått ned noen hundre kr per mnd. Veldig fornøyd, fin konkuranse for andre strøm selskaper. Fortjener ikke og være sist på denne listen.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Vi ble lurt av selgeren

Omtale av  Lars G

Vi ble lurt av selgeren til å signere en avtale, det ble presisert at det ikke var noe bindingstid, da jeg stilte spørsmål spesifikt om det. Vi signerte digitalt på hans Ipad (uten å lese en millijard vedlegg.. vår feil). Vi ville nå bytte strømleverandør da totalsummen på ½ år overstiger det vi normalt bruker på et år. Får så en henvendelse fra GNP om at vi har signert en avtale som er bindende frem til 2022. STYR UNNA DETTE SELSKAPET, DET ER DYRT...

Feil informasjon av meget intens selger

Omtale av  Torkel T. B

Jeg ble oppringt fra *****. Selgeren presenterte seg som representant for GNP Energy. Jeg sa nei takk fordi jeg har en god avtale med Fjordkraft. Han ga da inntrykk av at dere hadde avtale med Skagerak og Fjordkraft så jeg ville ikke merke noen forskjell, bortsett fra 1 mnd gratis strøm og 30% billigere priser! Stemmer dette?

Min mor "gikk fem på"

Omtale av  Anonym

En av GNP sine selgere har akkurat ringt min mor på 75. Hun bor i blokk sammen med flere andre. Selger fortalt at han hadde kontaktet flere i blokka og tegnet avtaler. Han navnga også flere. Dette viste seg å være direkte løgn. Min mor "gikk fem på" og tegnet derfor avtale i god tro. Dette er rein svindel og jeg vil derfor politianmelde GNP. Forsøkte å ringe tilbake det ene nr som var brukt, men da var det en dame som snakket engelsk i andre enden. Det er brukt 2 tlf nr i denne svindelen. Jeg sjekket det ene nr og fikk opp at nr er blokkert mer enn 50 ganger siste uke. BRA JOBBA GNP!! Vil dere jeg skal skrive opp nummerene her?

Dyrt treg kundeservice

Omtale av  Vegar D

Dyrt treg kundeservice faktura 3 mnd etter avsluttet kundeforhold

Håpløst

Omtale av  Oppgitt

Konstant overfakturering, ble lovt billigere strøm, hjelper ikke at kw/t er rimeligere når de sender "forskuddsfaktura" som ila første kvartal er mer enn jeg betalte halvårlig hos norgesenergi, og dette midt på sommeren. Styr unna.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Når regningen kom var det vesentlig dyrere enn opplyst

Omtale av  Lars O

Ringt opp av selger som lovet bedre priser enn konkurrenter, men når regningen kom var det vesentlig dyrere enn opplyst. Når jeg ringer inn får kjeft på kundeservice og en haug av motargumenter og falskheter! Makan til selskap trodde jeg ikke vi hadde her til lands! Arrogante og særdeles lav etikk og moral. Styr unna om dere ikke vil bli lurt!! Forbrukerrådet neste!!!

Ny kunde

Omtale av  Kjetil

Fått rask tilbakemelding ved henvendelse. Ryddig og greit å forholde seg til.

Svar fra Kilden Kraft
03.07.2018 17:53

Hei Kjetil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy

Skuffende

Omtale av  Kk

Som alle andre skriver her på denne siden så er jeg også en skuffet kunde. Jeg ble kontaktet av mitt forrige kraftselskap og de kunne fortelle meg det samme som jeg selv har funnet ut. Useriøst selskap som tar grovt betalt og har elendig kundehåndtering. Spydige kommentarer som "Dette skulle du jo forstått selv", og "Det hjelper ingenting. Du har signert avtalen og må fint bli hos oss i 1 år." 1 år med irritasjon og sinne kaller jeg det. En ting er sikkert og det er at så snart "pliktåret" mitt hos"Oslo kraft" er over så stikker jeg så fort som f!"#. Hold dere unna denne tragiske kraft"leverandøren".

Svar fra Kilden Kraft
03.07.2018 17:49

Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi etterstreber hele tiden fornøyde kunder, noe vi heldigvis også har flest av. Vi håper også at vi kan hjelpe deg ytterligere til å bli en fornøyd kunde. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy

Juks og bedrag!

Omtale av  Markus R

Mye høyere strømregninger enn lovt, fått tilsendt flere faktura med purring flere måneder etter endt avtale. Useriøst.

Svar fra Kilden Kraft
02.07.2018 17:28

Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og setter pris på om du kan sende oss en mail: [email protected], så skal vi se på hva som har gått galt ift hva som har blitt lovet og dine fakturaer. Mvh oss i GNP Energy

Elendig

Omtale av  Nina

Uhøflige, frekke selgere som lyver så det renner. Snart er endelig mitt år med dette selskapet over!!

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 17:37

Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi håper at du kan sende oss en mail med dine opplevelser, så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundebehandler virket glad over å bli kvitt meg som kunde. Som selvsagt innfridde.

Omtale av  Fedda

Hadde avtale om variabel kraftpris, men av en eller annen grunn, var det ikke gått i orden med efaktura og automatisk trekk i nettbanken. Jeg har vært kunde hos dette Selskapet i lengre tid, da het de Oslokraft og det var ved en endring av kundeforholde, noe hadde skjedd; Oslokraft skiftet navn til GNP Energy. Dette oppdaget jeg da jeg fikk en faktura med dobbel pris på kilowatten. Jeg ringte GNP Energy og fikk forklart grunnen;- at jeg hadde brutt avtalen - som var basert på lite administrasjon og derfor hevet de prisen. Jeg spurte om jeg ikke kunne ordne dette i ettertid da, men nei. Jeg sa at dette var urimelig, men det mente ikke vedkommende hos GNP Energy og da jeg sa at 'det blir jo enda mindre administrasjon for Dere om jeg slutter som kunde, så lød vedkommende nesten glad. Artig - et firma som åpent ønsker færre kunder. Så, jeg er så fornøyd med kundeservicen til GNP Energy at jeg helt greit betaler mer, for IKKE å være kunde der.

Svar fra Kilden Kraft
28.06.2018 17:30

Hei, Det er leit å høre at vi ikke har innfridd dine forventninger. Vi tar gjerne en ekstra titt på denne saken, og ser på en god løsning for deg. Når det gjelder variabel avtale blir det sendt ut varsel om prisendring, så dette har ikke noe med vårt navnebytte å gjøre. Vårt nye navn henger sammen med at vi nå er en del av et nordisk selskap som leverer strøm til både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR