Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaler alt for mye her, en andre steder. Har blitt overført fra Oslo Kraft uten forvarsel. Endret abonnement uten mitt samtykke.
Hei, Leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss gjerne en e-post til [email protected], hvor du forteller hva som har skjedd. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy
Ingen ting er bra, nå har Oslo Kraft AS byttet navn, men svarer ikke på e-post, sender krav på noe de ikke har krav på, nemlig brytningsgebyr for en avtale som ikke var inngått på rette premisser. Jeg forfølge saken selv om de ikke svarer og har send kopi til EL-klagenemnda, Forbrukerrådet samt Lindorff! Jeg har fått puring på SMS i dag, fra GNP Energy, og der kan jeg heller ikke svare. TOTALT USERIØST STRØMSELSKAP. Gudveig H* A*, Oslo
Hei, Vi ønsker fornøyde kunder og alle våre kunder skal bli besvart på e-post. Det er fint om du kan sende oss en ny e-post til: [email protected], så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De lovet gull og grønne skoger på telefon, men når fakturaen kommer er prisen myyyyye høyere enn alle konkurrentene. Selvfølgelig klarte de å lure på meg bindingstid også, så jeg får ikke gjort noe med saken. Nå i mars tok de 75,50 kr/kwh! Det er nesten dobbelt av spotpris! Advarer alle og enhver mot å bli lurt av dette forkastelige selskapet. Har ingen positive ting å si om disse svindlerene! Hold dere langt vekk!
Selger garanterer beste priser og at alt blir som tidligere med tanke på faktura på nettleie og kraft på samme faktura da de har samarbeid med netteier i Byen jeg bor i. Dette stemte selvfølgelig ikke, tar kontakt med Oslo kraft. Får beskjed om at jeg har svart på sms og at de har lydfil. Men lydfilen er bare av siste del av samtalen.. Så lovnadene til den løgnaktige selgeren er selvfølgelig ikke med. Ber de om å sende meg lydfilen, men det nekter de å gjøre før det blir en sak ut av det.. Hvis noen vil lage en sak mot Oslo kraft så er jeg med tvert! Styr for all del unna denne svindel bedriften!!!
Hei. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og vi beklager at du har hatt en lei opplevelse med oss. Vi fokuserer hele tiden på det beste for våre kunder, men det har dessverre vært høye strømpriser i vinter. Ta gjerne kontakt med oss for å se på din avtale, og vi kan eventuelt hjelpe deg med en god fastprisavtale, så vil du alltid vite hva fakturaen blir. Mvh oss i GNP Energy
Som bedriftseier må man styre unna svindelselskapet Gnp Energy, tidligere Oslokraft og før det igjen Max Kraft osv. De bytter vel navn stadig for å renvaske seg fra dårlig omdømme? Jeg ble lovet en god forvaltningsavtale med pristak som følger svingninger i markedet gjennom året! Hva vi opplever er at de året rundt fakturerer tett opptil pristak uavhengig av markedspriser! Løgn, fanteri og ren svindel, og kundeservicen dems kan du få gratis. Jeg ble som kunde kalt "for dum til å forstå"!!" STYR UNNA svindlere! Etter å ha googlet og lest om eierens historie forstår jeg mer. Burde anmeldes for bedrageri disse folkene!
Hei, Vårt navnebytte kommer som en del av vår nordiske tilhørigheter hvor vi kan levere strøm i både Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor er det naturlig at vi i alle land nå heter GNP Energy. Det er imidlertid leit å høre at du ikke er fornøyd, og det har dessverre vært veldig høye strømpriser denne vinteren. Imidlertid så har alle våre kunder med pristak hatt goder av dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi ta en ekstra kikk på din avtale. Mvh oss i GNP Energy
Svindel fra en annen verden. 😡 Aldri betalt så mye for strøm noen gang.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Oslo kraft virker som om de går inn for å lure kunder til å inngå ugunstige avtaler. Strømmen har aldri før vært så dyr som etter jeg byttet til Oslo kraft. Villedende, manipulerende markedsføring og telefonsalg. Dårlig service og lite kundevennlig. Jeg ble fortalt av selger at prisen var 29,8 øre kWh (desidert billigst ved avtaleinngåelsen) De ville gi 1 mnd gratis strøm og de ville garantere og være blandt de 3 billigste leverandørene i norge i bindingstiden på 1 år. Ved nærmere gjennomgang av fakturaene ser jeg at jeg betaler 2 og 3 ganger prisen av snittet på de 10 billigste. Fakturaen for mars er på 75,5 øre kWh. Ved henvendelse til Kundeservise sier de at det er kontrakten på SMS som gjelder og ikke hva selger har lovet. De viser til forvaltningspris som er 40% over spotpris. Dette ble aldri nevnt av selger på telefon. Jeg råder alle til og styre unna dette useriøse selskapet.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder, og det er leit å høre at du ikke er det. Strømprisene har dessverre vært veldig høye i vinter, og er fortsatt høye til årstiden å være. Ta imidlertid kontakt med oss, så kan vi se på din avtale, og sjekke at alt er i henhold til avtaleinngåelse. Kanskje vil en fastprispakke, hvor du alltid vet hva du skal betale, være noe for deg? Mvh oss i GNP Energy
Innpåslitne selgere som lurer eldre mennesker inn i dyre avtaler. Vi er midt i en sak der Oslo kraft har lurt vår bestemor på 80 år inn i en dyr avtale. Forbrukerrådet er på banen. Når Oslo kraft fikk vite at forbrukerrådet er kontaktet ringer en av deres selgere til bestemor å regelrett truer å skjeller henne ut over telefon.
Hei, Det er leit å høre at dere har opplevd dette. Vi er opptatt av fornøyde kunder og håper at dere tar kontakt med oss, slik at vi får sett på dette. Mvh oss i GNP Energy
De har ikke oversikt over avtaleperioder når de ringer og vil fornye kontrakten. da lover de gratis 1 mnd strøm om jeg fortsetter hos Oslo Kraft. bør selvfølgelig huske bindingstiden selv, men når jeg spør i telefonsamtalen må jeg jo stole på at selgeren vet om avtaleperioden. Føles ikke helt bra og ha avtale med Oslo Kraft
Jeg ble oppringt, var en av de heldige som hadde vunnet gratis strøm. Mannen i andre enden pratet lenge om alle fordeler med Oslo Kraft. Jeg ville ha det på e-post for å kunne sammenligne med avtalen jeg har. Han skulle sende sms, sa ha. Jeg sa at jeg inngår ikke avtaler på den måten, jeg vil ha det på e-post. Da la han på.
Salget er pågående, hissig og lite pålitelig. Prisen er mye høyere enn det som var forespeilt. Kan ikke skjønne at en avtale som er gjort med en SMS skal kunne binde for et helt år. Er nå i ferd med å ta saken opp med markeds- og forbrukermyndighetene. Dette finner jeg meg ikke i.
På telefonen med selger ble jeg lovet at jeg fikk billigere strøm hos Oslo Kraft. Jeg forklarte at jeg er medlem i Huseiernes Landsforbund og dermed har billig medlems-pris hos NorgesEnergi Selgeren lovet meg billigere strøm enn det jeg hadde, hos NorgesEnergi med rabatt fra med Huseiernes landsforbund. Den prisen var i januar 38,93 øre/kwh og nå viser det seg at prisen hos Oslo Kraft var 64.88 øre/kW i januar. Derfor skriver de Forvaltningspris i avtalen og alt selgeren har sagt blir ikke tatt til følge! Det er ingen som bytter til dette med viten og vilje. Jeg fikk første faktura datert 25.01.2018 med et estimert forbruk frem til mars og da med en estimert pris på 52,87 øre/kWh. Jeg ringte om dette og fikk beskjed om at jeg kunne kaste denne fakturaen for han mente jeg var for dum til å forstå den. Fikk Kreditnota på dette og ny faktura med faktisk forbruk. Ingen skal betale på forskudd, det står det også om på Forbrukerrådet. Jeg har sendt denne saken til Forbrukerrådet. De har lang ventetid for tiden. Jeg har nå etter de to første månedene sagt opp. Betaler selvfølgelig det jeg har fått av strøm til nå men den første måneden var jo billig og andre måneden gratis så det kan jo ikke bli så mye. Fakturaen på bindingstiden betaler jeg ikke før Forbrukerrådet har behandlet saken. Oslo Kraft kan ikke sende inkasso så lange saken er meldt inn dit. Uansett så vil en spare på å betale 150 kroner mnd. i forhold til den dyre strømmen de opererer med!
Oslo Kraft har helt uforståelige faktura, vi er i mars og har allerede forhåndsbetalt for juni 2018. Ble lovet billigst kraft, det er den desidert dyreste. Jeg er ikke tilfreds i det hele tatt, og det finnes ikke tall med - foran. På skala -4.
Etter at jeg byttet til Oslokraft prisen er dobel som før. Jeg anbefaler ikke oslo kraft i heletatt
Selgeren som ringte meg opp var meget dyktig og særdeles bevisst sine ordvalg og formuleringer. Fikk inntrykk av at de jobbet som et forvaltningsselskap som ja, skulle lete etter billigste strømpris for meg for 49 kr. mnd. Sa at da måtte jeg jo spare mer enn 49 pr. måned for at det skulle være noen vits. Selvsagt, og det kom jeg garantert til å gjøre. Alt ville forøvrig være som nå for min del, mht til fakturaer osv. Jeg stilte en del spørsmål og følte meg sikker på hva jeg idiotisk nok sa ja til. Leste ikke sms nøye nok (grr) og bekreftet altså at jeg samtykket til å BYTTE strømleverandør! Ringte de og forsøkte komme ut av avtalen men var to dager for sent ute. Spurte om de hadde opptak av samtale med selger og de påsto de hadde deler av den. Fikk aldri utskrift eller lydfil av den. Måtte bare innse at jeg skulle finlest SMSen og må være kunde der ett år. For å bli løst fra avtalen måtte jeg betale en ganske høy sum for hver gjenstående måned. Vurderte det seriøst en stund for å bli kvitt hele greia men endte med å skrive det på egen tabbekonto. Men har notert meg å bytte igjen så fort avtaletiden er over og muligens litt før også. Skulle ønske jeg hadde sett denne siden tidligere. Det er mulig strømutgiftene ikke blir høyere men misliker selvsagt sterkt å bli lurt på denne måten, for samtale med selger ga hele veien inntrykk av noe annet enn det jeg altså endte med. Hmpf ;-(
Den dyreste strøm jeg noen gang har hadt. Kommer til å forlate dere når binding er over ;(