Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#88
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#88 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel

Omtale av  Per S. Ø

Jeg ble overtalt til å bytte til Oslo Kraft av en telefonselger, med det forbehold at selger sjekket at jeg ikke hadde binding til et annet selskap. Jeg ble deretter raskt gjort oppmerksom på fra mitt selskap at jeg hadde bindingstid. Dette var altså ikke sjekket. Da jeg tok kontakt henviste de til at de hadde tatt opp min bestilling på band. Heldigvis hadde jeg også det. De ville da ha mitt opptak, hvilket jeg ikke ville. Resultatet var at jeg fikk en mail om at jeg ikke var kunde og at de beklaget. Sist uke så plutselig skal de ha et sluttoppgjør på noe som ikke var etablert??? Viser til ref. 18***1-2****8, faktura nr. 13-5****3 Jeg har som pensjonist gått med tid og møter de gjerne i retten.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:33

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Svindelforsøk og useriøst

Omtale av  Kjell

Jeg ble lovet 29 øre pr kw time, på faktura 69 øre. Jeg blei skuffet og ringte men fikk ikke mye hjelp, når de nærmer seg bindingstidens slutt skal jeg fortest mulig ut.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:24

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Useriøse, tvers gjennom

Omtale av  Steinar

Har aldri opplevd så gjennomført elendig aktør i noen bransje. Her endres forbruksoppdelingen akkurat som det passer dem, for å tjene mest mulig. De vil heller ikke gå gjennom forbruket med kunden, som beviselig påpeker feil. De er ikke interessert i å høre det kunden sier. Elendig kundebehandling. Anbefaler ikke disse til noen.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:21

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Svindel

Omtale av  Einar

Vurderer å anmelde dette useriøse opplegget. 77,96 Øre /kWh i April er helt sinnsykt. Bindingstid er ikke opplyst. Dette er en sak for TV2 hjelper deg.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:16

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Håpløs

Omtale av  Terje

Jeg har bare opplevd regningsrot. Er dritt lei hele selskapet. Ikke hva de lovet.

Svar fra Kilden Kraft
14.05.2018 09:21

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Uprofesjonelle, upålitelige, ubehagelige og useriøse.

Omtale av  Kyrre

Unødvendig dyre, elendig kundebehandling, upålitelige tilsnikelser i kontraktinngåelse og særdeles ubehagelige å ha med å gjøre når man ber om innsyn i forbruk, avtalevilkår eller liknende.

Svar fra Kilden Kraft
11.05.2018 07:19

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Billig og bra service!

Omtale av  Vegard

Jeg bytter ofte avtaler og selskap for å få best mulig pris og GNP\oslokraft har ofte vært billige. De har vært billigst siste halvåret og er det fremdeles. Kundeservice på chat svarer raskt og hyggelig! Det eneste negative jeg kommer på er antall avtaler de har. Det er litt for mange, men de er ikke blant de verste. Mange selskaper har flere og det blir vanskeligere å finne "rett" avtale.

Svar fra Kilden Kraft
11.05.2018 07:18

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Stødig leverandør

Omtale av  Jens

De leverte det som ble lovet. Faktura lett forståelig.

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2018 18:56

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Brukeravtalen/vilkårene er gjemt på nettsiden og kun produsert for å svindle kundene.

Omtale av  Kay

De lurer deg til å tro på avtale i telefonsamtale med selger men avtalen er fullstendig. Endret når du har godtatt en kort, men smart sms-formulering. Eieren har endret firmanavn flere ganger og har enkelt sagt bare negative omtaler. Forbrukerrådet har drøssevis av henvendelser og saker på dette firmaet som sist het Oslokraft. Brukeravtalen ser ut som den er laget av et kobbel med forretningsadvokater og da tenker den ikke på deg som kunde.

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2018 18:56

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Pakkebytte

Omtale av  Rita

Pakkebytte enkelt og greit forklart. Hyggelig service innstilt person som også gjorde om til etterskudd.

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2018 18:55

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Grenser til SVINDEL!!!

Omtale av  Karle L

Føler meg lurt av Oslo Kraft på prisene som er den høyeste jeg har hatt noen gang!!! Lyg om priser og avgifter på telefon! Straffbart? Anbefales IKKE..!!!

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2018 18:29

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Sparte mye penger i vinter!

Omtale av  Forening-I-Tønsberg

Vi er en forening og tegnet en avtale sist år og har allerede spart flere tusen kr i vinter. Gjennomsnitt prisen vår i november 2017 til februar 2018 var på godt under 30 øre. Samtidig ble en annen forening jeg er knyttet til fakturert opp mot 84 øre i samme periode av foreningens gamle leverandør. Vi har uansett en garanti at prisen uansett ikke i perioden blir over 42 øre så det vil si at vi de neste vintrene er sikkert oss mot slike høye kostnader vi hadde hos den gamle leverandøren. Det har gjort at medlemmer i foreningen nå kan betale mindre for tilknytningen til foreningen så vi er fornøyd med GNP Energy.

Svar fra Kilden Kraft
11.05.2018 07:16

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt og behagelig å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Pliktoppfyllende, hyggelig

Omtale av  Kristoffer S

Veldig hyggelige folk som jobber der, holder det de lover. Kunden kommer alltid først!

Svar fra Kilden Kraft
06.05.2018 13:38

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Flink til å rettlede kunder med hensyn til pris og riktig avtale

Omtale av  Bodil

Fremstår som veldig profesjonell strømleverandør med konkurransedyktige priser! Jeg fikk en super-avtale på fastpris!

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2018 18:27

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Enorm prisøkning

Omtale av  Idis

Føler vi har blitt lurt opp i stry. Har hittil i år fått faktura på 25.000kr (pluss nettleie!). Useriøst. Har ikke fått beskjed om noen endringer, og måtte søke opp navnet når jeg gikk den siste (sinnsyke) fakturaen. Over dobbel pris som tidligere.

Svar fra Kilden Kraft
30.04.2018 15:50

Hei, Det er dessverre vanskelig å kommentere denne episoden, da vi ikke kan finne noe kundeforhold basert på din informasjon som er lagt inn her. Vi setter pris på om du vil sende oss en mail til: [email protected], så skal vi se på dette. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Leif S

Det skulle bli billigere med Oslokraft Men de sa ikke at det kostet kr 1800,- om jeg angret meg. Det var enkelt om jeg angret meg sa de. Det ble ikke nevnt!

Svar fra Kilden Kraft
30.04.2018 15:31

Hei, Alle våre husholdningskunder har 14 dagers angrerett fra avtaleinngåelse. Det er enkelt å angre seg, og vi tar i mot angringer i alle de kanalene hvor vi er tilgjengelige, både på telefon, per e-post, chat, messenger og brev. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR