Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi blev overført fra Tinde Energi og ingen informasjon om dette. Angir at det var et systemfeil. Videre fikk vi en svært mye dårligere avtale enn den vi hatt tidligere (spotpris). Vi hadde aldri godkjent en så dårlig avtale som Folkepakka som GNP Energy satte oss på!!! Det er en skandaløst dårlig oppførsel å så sende ut faktura på et produkt du aldri har bestilt eller akseptert! Forbrukerrådet bør ta slike saker!!!
. Det er utrolig dårlig oppfølging av kundene. tinde og gnp energi viser uaktsomhet ovenfor folks økonomi. Måten man går frem på er klanderverdig til de grader. jeg skjønner ikke at så store aktører kan være på banen over tid med slik oppførsel
Jeg har det siste året hatt mitt strøm abbonement hos Intel , plutselig en dag fikk jeg faktura fra GNP Energy, hvor selskapet hadde fakturert meg med 2500 , i forskuddsbetaling pluss det jeg hadde brukt i strøm ! Jeg har alldri hatt noen strømavtale med Gpn energy,. Jeg har bestridt kravet fra GPN ENERGY , og klaget selskapet inn til Elklagenemda , da det er ren svindel selskapet driver med. Jeg har i dag byttet strømleverandør til Norgesenergi
de fakturerte 10000kr estimert forskud når reigningen er 2500kr. og vi allerede bettalte 7500 siste månend
Uryddig forretningsførsel - prøver hele tiden å omgå inngåtte avtaler til egen fordel
Jeg er kunde hos tinde energi og har ikke byttet avtale.en i dag får jeg epost og regning på e faktura. Den har jeg ikke tenkt å betale. Ettersom jeg ikke har noe avtale med dette firmaet eller vært i dialog med de.
Hold dere for guds skyld unna dette selskapet. Aldri hatt så store strømregninger. Sender faktura med forskuddsbetaling fram til 1.10 med priser langt oppi himmelen. Faktura kom i dag 12. 08 med 10 dagers varsel. Skal betale, men det her skal jeg ut av fort og gæli😡😡😡🤬
Jeg har aldri tegnet avtale med GNP energy, men har likevel blitt fakturert med over 2000kr!!!!!! Hvordan i alle dager er dette mulig?!!!!!
Har aldri vært kunde i dette selskapet, og har tidligere betalt regninger for strøm og nettleie denne måneden. Er dette s******? Oppsiktsvekkende høy regning var det også.. ekkelt at dere krever direkte fra Vipps når vi ikke har noe kundeforhold. Lukter s****del lang vei..
Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Men kundeservice må oppgraderes slik at vi med UVANLIGE spørsmål kan få svar noe raskere. Yakk@
Høye priser, uoversiktlige regninger, bindingstid det ikke ble opplyst om, pristak som ble fjernet. I store trekk det samme som alle andre kunder i dette selskapet, ekstremt misfornøyd og litt overrasket over hvordan det er mulig for de å fortsatt få lov til å holde på
Har aldri vært borti en sleipere selger enn han som ringte meg fra GNP! Fraråder å inngå avtale med dette selskapet på det sterkeste! Jeg spurte han om dette var en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, og han sa at poenget var å få en god avtale, og at jeg kom til å smile når jeg fikk fakturaen! Dette er så langt fra virkeligheten en kan komme! Den første fakturaen besto av 3 måneder, (2 måneder forskudd) til en høyere pris enn jeg hadde fra før, i tillegg har dei sikret seg 12 mnd oppsigelse, med bruddgebyr. Aldrig mer GNP!!!
Dårlig fra ende til annen, fakturer på forskudd og overfakturer. Aldri igjen!
Forståelse fra kunde kontakt svært fornøyd med å løse saken
GNP Energy kjøpte opp et selskap for å slippe unna faste avtaler med kunder som hadde greie strømpriser. Vi fikk en e-post med info om ny kundeportal og kundenummer etc. ingenting skulle bli annerledes for meg som kunde sto det også. Men fikk nå nylig en e-post fra tinde at mitt forhold har blitt overført til dem, sammen med en regning på 12.900kr - takk og adjø for alltid GNP Energy og alt som tilhører. Styr unna.
Advasel: Forrige uke fikk jeg faktura fra Tinde Energi. Et selskap jeg ikke har avtale med. GNP hadde flyttet avtalen min (som jeg har avtale med) til dette selskapet uten at jeg hadde fått noen informasjon. De henviser til en børsmelding. De forsikret at betingelsene skulle være de samme. Det har tydeligvis Tinde ikke får beskjed om. De har sendt faktura med betingelser jeg aldri har hatt eller inngått noe avtale om. GNP henviser på sin telefonsvarer til Tinde. Tinde svarer ikke på mail eller telefon. Ingen av selskapene legger ut informasjon på sine hjemmesider eller FB om situasjonen. Slike energi og strømselskaper må man unngå å være kunde hos.