Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pakkebytte enkelt og greit forklart. Hyggelig service innstilt person som også gjorde om til etterskudd.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler meg lurt av Oslo Kraft på prisene som er den høyeste jeg har hatt noen gang!!! Lyg om priser og avgifter på telefon! Straffbart? Anbefales IKKE..!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vi er en forening og tegnet en avtale sist år og har allerede spart flere tusen kr i vinter. Gjennomsnitt prisen vår i november 2017 til februar 2018 var på godt under 30 øre. Samtidig ble en annen forening jeg er knyttet til fakturert opp mot 84 øre i samme periode av foreningens gamle leverandør. Vi har uansett en garanti at prisen uansett ikke i perioden blir over 42 øre så det vil si at vi de neste vintrene er sikkert oss mot slike høye kostnader vi hadde hos den gamle leverandøren. Det har gjort at medlemmer i foreningen nå kan betale mindre for tilknytningen til foreningen så vi er fornøyd med GNP Energy.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt og behagelig å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig hyggelige folk som jobber der, holder det de lover. Kunden kommer alltid først!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fremstår som veldig profesjonell strømleverandør med konkurransedyktige priser! Jeg fikk en super-avtale på fastpris!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å komme i kontakt med oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Føler vi har blitt lurt opp i stry. Har hittil i år fått faktura på 25.000kr (pluss nettleie!). Useriøst. Har ikke fått beskjed om noen endringer, og måtte søke opp navnet når jeg gikk den siste (sinnsyke) fakturaen. Over dobbel pris som tidligere.
Hei, Det er dessverre vanskelig å kommentere denne episoden, da vi ikke kan finne noe kundeforhold basert på din informasjon som er lagt inn her. Vi setter pris på om du vil sende oss en mail til: [email protected], så skal vi se på dette. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Det skulle bli billigere med Oslokraft Men de sa ikke at det kostet kr 1800,- om jeg angret meg. Det var enkelt om jeg angret meg sa de. Det ble ikke nevnt!
Hei, Alle våre husholdningskunder har 14 dagers angrerett fra avtaleinngåelse. Det er enkelt å angre seg, og vi tar i mot angringer i alle de kanalene hvor vi er tilgjengelige, både på telefon, per e-post, chat, messenger og brev. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy