Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God web side med opdateringer af strømprisen time for time døgnet 24 timer.
Hei Kirsten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Selskapet holder eksisterende kunder på gamle, dyre avtaler som ikke kan bestilles lengre. Det sendes ingen informasjon om at avtalen er faset ut, det må man finne ut av selv ved å kryssjekke faktura mot de tilgjengelige tilbudene på nettsiden deres. I kontakt med kundeservice innrømmer de at avtalen er mye dyrere enn den som kan bestilles i dag, 6.9 øre/kW vs. 1 øre/kWh i påslag. Videre selger de opprinnelsesgaranti til 33 kr/mnd for de som bestilte for lenge siden, men 19 kr/mnd for de bestiller garantert vannkraft nå. I vilkårene står det at de må varsle prisendringer på eksisterende strømavtaler 14 dager før endringen trår i kraft. Dette punktet sniker de seg altså unna ved å opprette nye strømavtaler i stedet for å endre pris på eksisterende avtaler. Her må man følge nøye selv med for å ikke bli lurt på pris!
Hei Even, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. I forbindelse med de høye strømprisene i vinter og opprydding i gamle, utgåtte avtaler, sendte vi deg en e-post i januar med tilbud om en ny spotprisavtale med et lavere påslag enn du hadde. Men for å bytte avtale trenger vi ditt samtykke. Derfor flytter vi deg ikke over på en annen avtale uten at du har bedt oss om å gjøre det. Vårt mål er å kun tilby en spotprisavtale fremover og gjøre det mer oversiktlig for våre kunder. På våre nettsider finnes det til enhver tid oppdaterte priser og avtaler, i tillegg til i appen og på Min side. Her kan du også enkelt bytte strømavtale dersom du ønsker det! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeveiledning for mitt behov og hyggelige konsulenter🌞
Hei Gunor E. L, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Superbra kundeservice og en oversikt app inkl. El-bil lading! Anbefales😊
Hei Harald, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Meget førnøyd med app, pris og kundeservice! Anbefales sterkt :)
Hei Ludvig, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har vært kunde hos Gudbrandsdalen Energi i mange år nå og er superfornøyd med denne leverandøren. Forutsigbar leverandør. Hilsen Svein-E. O.
Hei Sveinerik O, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ryddig, oversiktlig faktura og dyktige på informasjon til bruker.
Hei Lasse E, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig fornøyd, lette å kontakte, god service, pålitelige
Hei Ellen, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Skal i følge bytt.no være blant de billigste på Østlandet, velfungerende app, bra kundeservice og god informasjon tilgjengelig. Skulle ønske appen til Gudbrandsdalens Energi var integrert mot en tilgjengelig strømleser som kan kobles mot strømmålerens (AMS) han-port, slik som Tibber Pulse kan benyttes av Tibber-kunder.
Du vet hva du får, de er rimelige, uten å lage "spesialtavtaler" du må følge med på. God og informativ hjemmeside.
Hei Gerhard B. I, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig lett og grei oversikt over dagens, og kommende døgns timepriser. Jeg bruker Google, Timepriser på GE spot. Supert synes jeg !!
Hei Odd, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De går an å prate med dem på telefon, de hjelper deg alltid til det bedre avtale.
Hei Bernt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Får god hjelp og veiledning når jeg har noen spørsmål.
Hei Wk, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg er ikke en sånn som bytter avtaler ofte. Jeg finner noen som er gode over tid og blir der så lenge de er gode. GE har gjentatte ganger kommet ut som rimeligste leverandør for mitt forbruk over en 10 års periode nå. Anbefales på det varmeste.
Hei Tomas, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
For dårlig App . Jeg vil se strømforbruket mitt time for time og dag for dag i kr og øre...
Hei Einar E, Denne funksjonaliteten har vi nylig lansert. Du finner det i appen eller på Min side, under "Strøm". Har du i tillegg Puls som viser strømforbruket ditt akkurat nå, vil du også kunne se hvor mye strømmen har kostet hittil i dag. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har skiftet strømleverandør flere ganger, men vender alltid tiibake til Gudbrandsdal.
Hei Arne, Det var hyggelig å høre. Takk for fin omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon