Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt noen problemer med Gudbrandsdal Energi. Jeg har en spotpris avtale som jeg er svært foræyd med.
Hei Gunnar, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Alltid blide og hjelpsomme. Gode på nye opplysninger.
Hei Torild B, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ganske god app. Litt ustabil. Fint at du kan bestemme å lade bil når strømmen er billigst. Men vanligvis er det om natten. Usikker på im dette virkelig virker.
Hei Svein H. L, Takk for god omtale :-) Når det gjelder smartlading av elbil så kan du se ladeplanen i appen når den er opprettet. Vi har kunder som har spart over 100 kroner på en ladeøkt så det virker :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Du får meget god informasjon av meget dyktige kunderådgivere hos Gudbrandsdal Energi, så den beste avtalen pr nå, er klar for meg. Hadde det gått an å bestille fra et kraftselskap fra nord, til en pris på ca. 10 øre/Kwh, så hadde det vært helt topp, men siden det har blitt inngått tåpelige avtaler med Europa, som tømmer vannmagasinene VÅRE, pga en høy pris, så følger prisene oss her sør av den grunn - uforstålig siden det er VI det norske folk som VAR eiere av vannkraften her i landet, før noen "ukloke" politikere tok noen feil avgjørelser!
Hei Rune, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Egentlig bra fornøyd! Kunne vært et litt lavere påslag slik det var da avtale ble inngått. Dvs. 1 øre for noen år siden. NB! Pris for Nord-Norge (momsfritt)
Hei Viggo A, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på. Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har hos oss, men du kan enkelt bytte avtale via Min side eller i appen om du ønsker det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært GE-kunde på hyttestrøm i over 20 år,og byttet hjemmestrømmen for et år siden fra Follo Energi/Smart Energi til GE , noe som resulterte i lavere regninger. Har samme atale både hjemme oog på hytta i Gudbrandsdalen, "Trygg" med pristak, f.t. 220,00 øre.
Hei John V, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Vært behjelpelige de få gangene vi har trengt dem. Arbeidet har vært pent gjort. Og vi har følt oss trygge på dem.
Hei Olaugp, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De ringer HVER DAG Fra ulike nummere! Irriterende og plagsomt. Hadde det vært bare ett nummer kunne jeg i hvert fall blokkert det.
Hei, Sånn skal det ikke være. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan unngå at det skjer igjen. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE har vært en av 5 billigst i markedet nesten alltid. Dette viser en leverandør som man kan stole på
Hei En T.K, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De har en flott serviceavtale for sine kunder.De er alltid til stede. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende fra flere andre energi selskap.
Hei Petter M, Tusen takk for hyggelige ord :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen fra Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har såkalt sosial strømpris. Hatt avtalen i mange år. Bytter ikke leverandør.
Hei Tdy, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er godt fornøyd med forholdet til GE og deres strømleveranse
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Inngikk NY strømavtale i Juni. Avtalen var gjeldene for ett år. Men NEI, de fant ut at avtalen var for god, så de mente at jeg hadde fått prøvet strøm fra dem..... I desember sa de opp avtalen å sette meg på NY avtale. SIMPELT UTFØRT!
Hei Knut S. Dette skjønner vi lite av for vi flytter ikke kunder over på andre avtaler, og har du inngått en avtale med 1 års varighet så er det det som gjelder. Vi ber deg ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice, oppdaterer info til kundene m god forklaring. Lett å manøvrere nettsiden. Alltid forutsigbarhet ifb m forbruk, detaljert.
Hei Lillelassen, Tusen takk for veldig hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har hatt en grei avtale, men fikk varsel om økning i påslag i dag og bytter da til billigere leverandør.
Meget god erfaring,har prøvd mange andre selskaper men Gudbrandsdal er best for meg.
Hei Andreas O. M, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon