Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ringte meg få dager etter at jeg gikk over til annet selskap som jeg faktisk tenkte var "for bra til å være sant", men fant ikke ut av lureriet deres, derfor gikk jeg over. Fikk enkel beskjed om å google de jeg hadde gått over til og så med en gang svindelaktivitet og skrekkregninger. Takker de veldig for det.
Syns det er oversiktlig app. Og er kjappe på svar vist enn lurer på noe,. Godt å få nettleie og strøm sammen 😃
Vanskelig for ge å ikke være mellom a rock and a hard place nå for tiden men det er takket være spillereglene fra eu-jeg-mener-regjeringen. Litt skuffet over at pristak ikke er pristak lenger men skjønner hvorfor. Hadde dog vært fint å kunne finne igjen beskrivelsen på hva det nå innebar igjen selv om det ikke er mulig lenger å bestille. Opplever GE som proffe og ordentlige i en meget utfordrende situasjon.
For få alternativer for valg av strøm. Jeg har til nå har fastpris på strøm. Jeg mener det er det beste alternativet. Spotpriser går opp og ned som sur melk uí en kattene. Det passer dårlig for et pat pensjonister med relativt lave pensjoner.
Konkurransedyktig pris, god informasjon fra Gudbrandsdal Energi, forståelige fakturaer.
Tegnet pristakavtale for en stund tilbake da jeg har behov for en stabil pris igjennom dagen og mnd. Avtalen de tilbydde hadde et pristak hvert kvartal og variabelt under pristaket hver andre uke. Fikk så melding om at i 4. kvartal 2022 var strømprisene så vanskelig å forutse at de valgte å ikke sette et pristak i dette kvartalet. Avtalen er nå fastpris på 2 ukers basis uten et pristak. Her bryter de klart avtalen…
Hei, Thomas P Dette er en variabel strømavtale, der prisen kan endres med 14 dagers varsel. Vi forstår at du kan reagere på at pristaket midlertidig er tatt vekk, men hvis vi skulle satt et pristak for 4. kvartal ville det måtte settes svært høyt, på rundt 40-50 kr/kWh. Det skyldes høye gasspriser, stor usikkerhet og et svært uforutsigbart marked. For deg som kunde ville det med andre ord ikke hatt noe praktisk betydning å ha et pristak det kommende kvartalet. Valget ble derfor å heller fjerne dette midlertidig. Du står selvsagt fritt til å gå ut av avtalen da det ikke er bindingstid på denne. Men Pristak har vært en god strømavtale for våre kunder så langt, og vi vil gjøre det vi kan for at det fortsatt skal være det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg synes at appen som jo skal være er verktøy for meg er dårlig. Den er ikke oppdatert på 9 mndr og fungerer dårlig. Smartladning av min elbil 🤬 Puls sender ikke tilbake data 🤬 Heller ikke veldig enkelt å få svar fra GE, men ok jeg har Eva smarthus installert så trenger ikke appen. Jedlix sørger for smartladning på en perfekt måte. Synes det er ille at de ikke sørger for at ting er oppdatert.
Hei, Atlel Appen oppdateres jevnlig, selv om vi ikke oppdaterer selve skallet :-) Vi retter feil i Puls, og ingen må betale leie av den i august og september. Det er mange som ønsker å snakke med oss for tiden og det medfører økt svartid på både telefon og e-post. Vi beklager derfor at det har tatt tid å få svar fra oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig grei app, lett å finne frem i. Og veldig flinke på kundeservice, da jeg hadde avtale gjennom Trumf synes jeg det var litt dyrt. Snakket med de og fikk vekk den avtalen, da ble det billigere.
Hei, Beth Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Billig,ryddig og oversiktlig. Oppdatering av forbruk hver morgen etter kl.8.00 . God oversikt over dagens pris time for time.
Hei, Elisabeth F. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Grei å fin info på hjemme siden deres. Å god kunde servise :) flinke tell å legge ut varsler om neste dag ang strøm pris. Å hva regningen for forrige mnd blir på.
Hei, Wenche S. N! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har hatt GE som strømleverandør i noen år. Sjekker regelmessig priser, og GE er alltid blant de beste. Meget bra nettsider, super app med bl.a. smartlading av elbil. Raske svar fra kundeservice. Meget fornøyd. Og bonus til de som har mobil fra GE i tillegg.
Hei Zanta C, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk den fine omtalen, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Meget bra!Grei strømleverandør, aldri noen problemer der, hvis du trenger hjelp
Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
kundevennlig het, her ikke noen faringer med selskapet en siden jeg byttet nylig
Hei John A. P, Så hyggelig at du har blitt kunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og skulle det være noe er det bare å ta kontakt med oss på e-post [email protected], eller på telefon 612 94 700 :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg er kjempe fornøyd med forklaring på mye jeg ikke skjønner.
Hei Jorunn, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
tar lang tid å nå fram til kundesenteret og tar 1,20 kr mer betalt for spotprisen (per kwh)??
Hei Simen R, Det er for tiden mange som ønsker å snakke med oss og det medfører beklageligvis lengre svartid på telefonen. Når det gjelder prisen du refererer til kan det tyde på at du sammenligner prisen hos oss (som er inkl. mva) med sider hvor spotpris oppgis uten mva. Våre strømavtaler har lavt påslag og oppdaterte priser finner du til enhver tid på våre nettsider. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Spotavtale uten påslag Tror ikke GE endrer avtalen uten at jeg får beskjed
Hei Jostein F, Takk for god omtale, det setter vi stor pris på. Vi endrer selvsagt ikke avtalen din uten å gi deg beskjed om det :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.