Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen overraskelser fra dette strømselskapet, svært god kundeservice.
Avtalen er go men 6 måneder er litt kort. og vanskelig og vite åssen avtalen vil endre seg når pris garantien er over.
Ligger stort sett som en av de beste på pris og har meget god service
Veldig godt fornøyd med Gudbrandsdal energi! God pris og hyggelig betjening!
Dette er et seriøst firma med veldig bra service. Mesteparten fikser du selv på en ryddig hjemmeside. Ringer man, tar de telefonen kjapt og hjelper deg. Billig Strøm
Stoler på at de leverer på et edruelig nivå hele veien, er godt fornøyd til nå. Bytter tvert mine 3 avtaler om de blir for griske :)
Alltid hyggelig og informative samtaler med kundeservice
Har gått i fella noen ganger med lovnader om gode tilbud fra forskjellige el.leverandører og føler meg litt lurt. Kommer alltid tilbake til seriøse GB energi og lave priser.
Seriøs leverandør av strøm med god design av Min side. Alltid rask kundeservice
Relativt bra pris. Ting fungerer, med faktura og det hele..
Ikke noe mas og spotpris pluss 9kr pr måned. Har ikke hatt behov for noe kundestøtte eller annet i løpet av første året.
Hvis det eneste folk har å klage på er fakturagebyr på 49 kr, så må de begynne å følge med i timen! Det er en del av avtalen med GE. Hvor vanskelig er det å opprette de avtalene i banken din så du slipper det gebyret? Jeg er veldig fornøyd med kundeservice, priser og appen som gjør det oversiktlig og bra. De er en av de billigste i strøm og har god kundeservice. Det som kan forvirre folk ang. strømpriser er alle gebyrer ved sideav selve strømprisen. De har folk en tendens til å glemme og ikke iregne i totalsummen. Der er GE gode på pris syns jeg. Og anbefaler appen dems!
Norges beste og ærligste strømselskap! Oversiktlige hjemmesider som gir grei oversikt over de forskjellige abonnements typer.
Bytter nå til Agva, etter jeg fant ut at eFaktura ikke er nok – du betaler fortsatt 49 kroner hver måned for «manglende AvtaleGiro». Blir litt grinete både på grunn av meg selv som ikke har sjekket, og for at jeg faktisk må inn og sjekke sånt. Agva ser ut til å akseptere eFaktura gebyrfritt, i tillegg til jevnt over ha bedre priser og mer fornøyde kunder. Så jeg håper på en frisk start der. :)
Har fått papirfaktura med kr. ****, til konto XXXX.. Dette må jeg betale kr. 49.- for "Mangler eFaktura/epostfaktura". Måtte bruke tid å ringe inn og si fra at jeg ikke ville ha papir. Fant ikke på GE siden hvor jeg kunne trykke for "Jeg ønsker ikke papir"... Gidder ikke ta diskusjonen på de to gangene jeg allerede har betalt kr. 49.- Irriterende. Har ikke hatt GE så lenge at jeg kan gi poeng for noen andre erfaringer.
Som tidligere kunde av Trøndere Energi for både nett og strøm ble jeg automatisk kunde av Trøndelagkraft da Trønder Energi avviklet enheten for strømsalg og solgte denne til Fjordkraft for over 1 år siden. Etter utrolig mye rot med både avtaler og fakturering fikk jeg nok og inngi avtale med Gudbrandsdal Energi. Inngikk dessverre fastprisavtale for vinteren 2019/2020 som ikke var så lurt men selvforskyldt så fra 1. april endret jeg avtalen til Markedskraft spotpris som medførte en meget lav kwh pris. I september endret jeg avtalen til GE spotpris og blir utrolig nok fakturert med en lavere kwh pris enn i sommer; september ca. 3 øre, oktober ca. 9 øre og hittil i november en negativ pris. Er dessuten meget fornøyd med kundeservice som er meget hjelpsom de få gangene jeg har hatt behov for kontakt.