Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppfordrett min mor til å registrere e faktura i selskapet for å slippe papirfaktura gebyr for en stund siden. I senere tid har dette blitt erstattet av mangel på avtalegiro gebyr som koster 49kr, har og lest at de med kunn avtalegiro for gebyr for å ikke ha e-faktura. Når avtalegiro og e-faktura er så si det samme, eneste er at man må godkjenne før trekk på efsktura, virker det urimelig å måtte betsle begyr når man har en av delene. Har etter sist faktura registrert avtale med avtalegiro, for å slippe dette gebyret. Syntes det burde informeres når nye gebyrer innføres, kan ikke huske at man fikk gebyr for mangel av efakt/avtalegiro ved papirfaktura, men kunn papirfaktura gebyr.
Veldig fornøyd med GE, blir stadig overrasket over den lave prisen på fakturaene i forhold til de jeg har hatt tidligere, koselig kundeservice og ordner opp når det er noe.
Ingen problemer med gudbransdal energi.har vært kunde i mange år,så jeg vil fortsette med det,selv etter jeg har byttet bolig.
I 2020 forventer jeg at faktura sendes elektronisk. Det skjer ikke automatisk med Gudbrandsdal Energi. Man må inn i kundeportalen, finne frem til noen innstillinger og skru på epost-faktura. De legger på gebyr 49 kr for manglede e-faktura og 49 kr for manglende avtalegiro. Etter å ha betalt 200 kr i gebyrer bytter jeg til et selskap som gjør det enklere å motta elektronisk faktura. 98 kr for å sende en papirfaktura er langt over hva det koster så dette er åpenbart et kalkulert tiltak fra GE. Anbefaler å ikke bruke slike kundefiendtlige selskaper.
Vær våken og sett opp varsling i kalenderen om du har fått billig spot strøm-avtale. Den blir dyrere uten at du merker det. (Men prisen er bra fram til da.) Og ikke tro at du som eksisterende kunde kan få nykunde-godene. Når du spør om dette blir de avvikende. Like greit å finne 2-3 greie selskap og rutinemessig veksle mellom dem, ser det ut for. De fleste gir nykundefordelene kun om du ikke var kunde det siste året. Pluss for gjennomfakturering! Merket "mellomfornøyd"
GE er den beste strømleverandøren jeg noen sinne har hatt, og jeg har prøvd flere. Etter flere år som GE-kunde, føler jeg meg trygg på at de alltid er blant de beste både prismessig og hva kundebehandling angår. Likevel sjekker jeg prisene hos GE ca. 1 gang pr. måned, og bytter online om det er lønnsomt for meg. Å bytte abonnement er enkelt og fort gjort på Min side. Jeg føler meg godt ivaretatt av GE, og de har derfor også nå fått meg som mobilkunde.
Historisk sett et svært billig strømselskap. Hyggelig kundeservice, enkelt administrasjonspanel online og ingen plagsomme selgere. Anbefales!
Har strømabonnementet tilbudsspot og er veldig fornøyd med både pris og kundeservice. Får også tilbud på mobilabonnement som strømkunde.
betaler 9,- per måned og 0 øre i påslag. Alle gode avtaler varer lenge. Kundeservice er behjelplige og svarer på det en trenger hjelp til.
Jeg har aldri før vært så fornøyd med en strøm leverandør. Jeg har vært borti mange! Før hendte det at med sjokkprisene hos enkelte leverandører at det falt en liten tåre i hvor mye man måtte betale for strømmen sin. Det er utrolig enkelt å holde seg oppdatert på de ulike kampanjene, og man kan fort bytte om du ser at den kampanjen du har er i ferd med å endre seg eller avsluttes. Man får varsel i god tid før endringen skjer. De har og en helt fantastisk app som er veldig enkel, og lett å forstå for folk i alle aldere. Man må nok gidde og synes det er gøy å følge med på de ulike kampanjene om man skal holde prisen nede. Om du ikke vil følge med på kampanjene som kommer så har de og fastpris abonnementer, for de som heller liker det stabilt. Jeg har aldri trengt å kontakte kundeservice fordi alt har alltid fungert som det skal. Jeg anbefaler GE til alle jeg kjenner, virkelig! Jeg har aldri hatt så billig strøm noensinne. Storfornøyd kunde :D
Takk for fine ord - kundeopplevelser er viktig for oss og vi jobber kontinuerlig med å gjøre ting enda bedre :)
Strømprisen er ingenting å si på. Det er marginale forskjell på de fleste strømleverandører uansett. Men det meningsløse gebyret jeg oppdaget fikk meg til å bytte på dagen. Satte opp efaktura-avtale fra starten av, og som de fleste gjør, konstaterer man bare beløpet i nettbanken, og godkjenner. Men når jeg endelig sjekket fakturaen nøye, oppdaget jeg at jeg ble fakturert 49 kr i gebyr hver mnd fordi jeg ikke har avtalegiro i tillegg. Det er helt meningsløst å måtte ha to betalingsavtaler for å motta èn faktura. Det er ikke prisen som irriterer meg, men et meningsløst gebyr som de fleste aldri oppdager, og betaler uten å være klar over det. Helt urimelig, og svare jeg fikk tilbake var at det "står i avtalevilkårene".
Tar gebyrer selv om det tegnes avtale om autogiro. Skylder på banken og uhøflig tilbakemelding.
Anbefaler ingen dette selskapet. Det tilkommer ukjente gebyrer på strømfaktura, og avtalevilkårene endres ofte. Styr unna.
Jeg fikk en dyrere avtale enn den jeg inngikk, uten att de opplyste meg om dette.
Å fakturere kundene sine 49,- for «Manglende Avtalegiro» er bare en kynisk måte å få inntekter på. Det er da vel ingen ekstra kostnader for bedriften at kundene «bare» har e-faktura. Patetisk, har ikke hørt om en eneste annen bedrift som fører denne praksisen. Jeg valgte å bytte til GE fordi de var billige. Få dager etter bestilling; før avtale var påbegynt, fikk jeg en e-post hvor det sto at «Jeg hadde fått billig strøm de siste 2-3 mnd og at de var nødt til å skru opp prisen. Da var grunnlaget for bytting borte. Ta dere sammen, jeg bytter.
Fikk plutselig purring på en faktura jeg ikke har fått melding om og som ikke er registrert i nettbanken(avtalegiro). Får selvfølgelig ikke svar på hva som har skjedd, helt stille fra GE. Har vært kunde 10-15 år, men nå er det slutt. Elendig kundeservice, den eneste gangen de har kontaktet meg var da jeg for et par år siden prøvde å bytte leverandør, da ringte de, ellers hører man ingen ting, bortsett fra purringer på fakturaen man ikke har mottatt da. Kanskje de rett og slett har for mange kunder nå?