Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god kundeservice, men fastpris og påslag er vorte høgt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding, det hyggelig å høre at du synes kundeservicen vår er bra .-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er desverre ikke konkurransedyktige lengre. Gudbrandsdal Energi har blitt en dårligere og dårligere leverandør over mange år nå.
Hei Buster! Takk for din tilbakemelding. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prisendringer på kraft kan vi ikke være enig i da vi vet hva det koster å produsere kraft i Norge. Jeg sjekker derfor andre selskaper.
Hei Åsheim W! I likhet med andre strømleverandører, kjøper vi strømmen på kraftbørsen Nord pool, og selger denne videre til våre kunder. Vi produserer ikke strøm selv. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Skulle du bestemme deg for å bytte strømleverandør, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Første kundebehandler ga ikke riktige opplysninger, dårlig app m.m.
Hei Johnny! Det er kjedelig å høre at du har hatt en litt dårlig opplevelse. Appen er en av tjenestene vi hele tiden jobber med for å forbedre og videreutvikle. Vi hører gjerne dine innspill på hvordan den kunne vært bedre :-) Håper derfor du vil ta kontakt med oss enten på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected], på hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Bra avtale! Ryddig og oversiktlig app. Har vært fornøyd.
Hei Annica! Tusen takk for fine ord! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både avtalen og appen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og hjelpsomme medarbeidere på kundeservice. Raskt svar! :)
Hei Roger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Dårlig kundeservice, lite imøtekommende og ikke interessert i å veilede. Serverer heller usannheter enn å undersøke saken.
Hei John! Vi er lei for at du hadde en dårlig opplevelse med vårt kundesenter. Vi strekker oss langt for å kunne veilede og hjelpe kundene våre, men spørsmål vedrørende feil på strømmålere har vi dessverre ikke mulighet eller innsyn til å undersøke. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice, behjelpelige og imøtekommende kundebehandlere
Hei Lill! Tusen takk for fine ord. Nå ble vi både stolte og glade :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd! Vennlig hilsen fra Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Holder seg til det som blir lovet, og er meget fornøyd
Hei Roar! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er meget fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Kundeservicen er unik, utrolig hyggelig og rask hjelp, man får tillit til at man ikke blir ribbet unødvendig
Hei Atle! Tusen takk for disse fine ordene, det setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Enestående kundeservice. Raske flinke og to the point.
Hei Oa! Tusen takk for hyggelige ord. Så gøy å høre at du er så fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg har vært strømkunde hos 2 andre aktører tidligere. Men etter at jeg ble kunde hos Gudbrandsdalen energi, så følte jeg at nå har jeg endelig kommet hjem. Appen gir god oversikt og kundeservice er raske og effektive. Jeg kan absolutt anbefale Gudbrandsdalen Energi til alle. Mvh Harald
Hei Harald! Det er stas å bli kalt for "den beste energileverandøren", og vi blir jo ekstra stolte og glade når du sier du føler at du endelig har kommet hjem :-) Så tusen takk for fine ord, og for at du anbefaler oss! Det setter vi veldig stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Alltid høflige og velvilje. Veldig fornøyd fornøyd!
Hei Kari! Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hva som er bra. Gudbrandsdalen er bra energi leverandør
Hei Nils! Å bli beskrevet som en super leverandør gjør oss både glade og stolte, så tusen takk!! Vi setter stor pris på denne hyggelige tilbakemeldingen :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig hyggelig kundeservice. Prisene er likt med de beste i bransjen.
Hei Tor! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
As a new customer I think Gudbrandsdal energy is much more better than previous provider (Fjordkraft). It has cheaper "påsalg" pricr and much more better customer service. So far so good.
Hi Azad! Welcome to Gudbrandsdal Energi, we are glad to have you as a customer! And thank you so much for your kind words, we really appreciate it and we are delighted to hear that you are happy with us :-) Best regards, Ann Iren Kolås Ryen Head of marketing and commucation