Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
756 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
756 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 756 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
446
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dere tar veldig godt vare på meg som kunde.

Omtale av  Jan E

Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.05.2024 14:14

Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Takker og bukker

Omtale av  Aud S. N. J

Jeg vil bare si hjertelig takk, for hyggelig og hjelpsom medarbeider, ved Gudbrandsdalen Energi. Jeg er ikke en gang bruker av selskapet, jeg henger fast hos NorgesEnergi, enda jeg ga beskjed om utflytting, 30.11 - 2023. Han jeg snakket med, fant ingen spor av den samtalen og oppsigelse av medlemskap. Huseier var ikke villig til å fylle ut skjemaet for utflytting. Han tok bilde av måleren og sa han skulle ordne det. (anonymisert navn), gjorde ikke det, så pass på dere andre som leier bolig av ham. Han er allerede dømt for svindel i entreprenør bransjen, mot et firma på Toten. Det sto jo i alle lokal avisene rundt Mjøsa. Mvh Aud Sissel N J

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.05.2024 14:18

Hei Aud Sissel! Takk for positiv omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre medarbeidere! Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss, om det skulle passe en annen gang :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Best service og beste support!

Omtale av  Arve I. T

Fantastisk kundeservice, og best i klassen på å ivareta kunden

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.05.2024 09:58

Hei Arve! Tusen takk for gode ord :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd, og det er jo ekstra stas at du synes vi er best i klassen når det gjelder å ivareta kunden! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Griskhet

Omtale av  Eroll P

De suger penger ut av kundene der det er mulig.liten avgift her, øker litt mer der, det blir store beløp når man har mange abonnenter. Pulsmåler /app burde vært gratis. Nu har de en prisøkning igjen den 16.mai.med unnskyldning om økte kostnader.Hvordan er det mulig når man vet at de har tjent RÅTT med penger på sine abonnenter. Tror det heter GRISKHET

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.05.2024 09:53

Hei Eroll P! Takk for din tilbakemelding, det gir oss mulighet til å belyse et par fakta. Først og fremst er appen inkludert i strømavtalen din, og ikke noe du betaler ekstra for. Puls-tjenesten er en valgfri tilleggstjeneste. Du velger selv om du vil leie eller kjøpe enheten, og betaler i tillegg en månedlig abonnementsavgift. Denne tjenesten leverer vi til selvkost, det vil si noe vi ikke tjener penger på. Det koster å produsere Puls og det samme gjør datatrafikk og datalagring. For øvrig har vi ganske beskjedne overskudd. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Fornøyd

Omtale av  Sivert

Veldig fornøyd kunde har vært kunde snart i 4 år. Appen er veldig oversiktlig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
10.05.2024 09:55

Hei Sivert! Takk for dine vennlige ord, det er hyggelig å høre at du er fornøyd og at du synes appen vår er oversiktlig :-) Beste hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Karenlouise C

Lett å komme i kontakt med dere. Det betyr en del, har avsluttet hos andre leverandører fordi en ikke får kontakt via telefonen

Svar fra Gudbrandsdal Energi
03.05.2024 13:37

Hei Karen Louise! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at det er lett å få tak i oss! Det er nemlig veldig viktig for oss med rask svartid og å være tilgjengelig for kundene når dere trenger oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Les kontrakten skikkelig

Omtale av  Haugland

Fikk oppringing via Bytt, blir enig om overskudds salgs pris, var ikke den samme i kontrakten. Selskapet bør bruk egen salgs person som vet riktig tall. Heldigvis lest jeg kontrakten!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
03.05.2024 08:59

Hei Haugland! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være, og dette tar vi opp med salgsteamet umiddelbart. Vi takker samtidig for tilbakemeldingen, den bidrar til at vi kan bli bedre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Etter mange år med GE er vi fremdeles meget godt fornøyd!

Omtale av  Sjur G

Vi er trygge på at vi har den bedte avtalen og at vi får veldig god service fra GE

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2024 10:01

Hei Sjur! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at dere er så fornøyd med oss - år etter år :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Jeg håper jeg blir fornøyd med dere. Mvh Bjørn

Omtale av  Bjørn O. D

Jeg er ny kunde hos dere. Og eg var fornøyd med avtalen. Tilfredsstillende

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2024 11:57

Hei Bjørn! Hjertelig velkommen til oss :-) Så hyggelig at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd - og skulle det være noe, er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Fornøyd

Omtale av  Henning K. S

Jeg er spesielt fornøyd med kundeservice når jeg ringer og trenger hjelp.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2024 12:11

Hei Henning! Takk for hyggelig omtale. Vi blir både glade og stolte av å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Hyggelig og hjelpsom kundeservice

Omtale av  Kenneth

Hyggelig kundeservice, hjelpsom, effektiv og løsningsorientert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
02.05.2024 12:22

Hei Kenneth! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du har hatt en så god kundeopplevelse :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gubransfalen energi

Omtale av  Klara

Har vært fornøyd med både pris og kundeservice, men nå øker de desverre prisen

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.04.2024 12:14

Hei Klara! Vi takker for tilbakemeldingen, det er godt å høre at du har vært fornøyd med både pris og kundeservice :-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. For en gjennomsnittlig husholdning med et årsforbruk på rundt 16.000 kWh, vil prisøkningen utgjøre 22 kr ekstra per måned. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon.

Fornøyd, men prisøkning gjorde at jeg byttet

Omtale av  Mads

Har vært fornøyd, ingenting å utsette. Men når de satte opp prisene så byttet jeg.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.04.2024 11:49

Hei Mads! Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Positiv erfaring

Omtale av  Cathrine

Hyggelig og god kundeservice. Oversiktlig faktura og app.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
24.04.2024 10:36

Hei Cathrine! Takk for hyggelig ord og for at du deler din opplevelse, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Anbefalles på det sterkeste.

Omtale av  Thomas G. B

Alltid masse hjelp å få. Blir møtt av en hyggelig person som gjør at man er i godt humøt etter samtalen. Tusen takk

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.04.2024 10:18

Hei Thomas! Sjøl takk, for disse fine orda! Det er veldig hyggelig å høre :-) Og tusen takk for at du anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prisøkninger og pågående selger

Omtale av  Andreas N

Selskapet har flere ganger økt prisene sine. Ved bytte blir jeg oppringt av en pågående selger med en ovenfra og ned holdning. Ikke fornøyd med appen som oppleves uoversiktlig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.04.2024 10:14

Hei Andreas! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være. Vi håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], og gi oss litt mer informasjon rundt telefonsamtalen slik at vi kan gi en tydeligere tilbakemelding til salgsteamet. Vi vil også gjerne høre dine innspill til hvordan appen kan bli bedre! Håper vi hører fra deg :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR