Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.
Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg vil bare si hjertelig takk, for hyggelig og hjelpsom medarbeider, ved Gudbrandsdalen Energi. Jeg er ikke en gang bruker av selskapet, jeg henger fast hos NorgesEnergi, enda jeg ga beskjed om utflytting, 30.11 - 2023. Han jeg snakket med, fant ingen spor av den samtalen og oppsigelse av medlemskap. Huseier var ikke villig til å fylle ut skjemaet for utflytting. Han tok bilde av måleren og sa han skulle ordne det. (anonymisert navn), gjorde ikke det, så pass på dere andre som leier bolig av ham. Han er allerede dømt for svindel i entreprenør bransjen, mot et firma på Toten. Det sto jo i alle lokal avisene rundt Mjøsa. Mvh Aud Sissel N J
Hei Aud Sissel! Takk for positiv omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre medarbeidere! Du er hjertelig velkommen som kunde hos oss, om det skulle passe en annen gang :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice, og best i klassen på å ivareta kunden
Hei Arve! Tusen takk for gode ord :-) Vi er glade for å høre at du er fornøyd, og det er jo ekstra stas at du synes vi er best i klassen når det gjelder å ivareta kunden! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
De suger penger ut av kundene der det er mulig.liten avgift her, øker litt mer der, det blir store beløp når man har mange abonnenter. Pulsmåler /app burde vært gratis. Nu har de en prisøkning igjen den 16.mai.med unnskyldning om økte kostnader.Hvordan er det mulig når man vet at de har tjent RÅTT med penger på sine abonnenter. Tror det heter GRISKHET
Hei Eroll P! Takk for din tilbakemelding, det gir oss mulighet til å belyse et par fakta. Først og fremst er appen inkludert i strømavtalen din, og ikke noe du betaler ekstra for. Puls-tjenesten er en valgfri tilleggstjeneste. Du velger selv om du vil leie eller kjøpe enheten, og betaler i tillegg en månedlig abonnementsavgift. Denne tjenesten leverer vi til selvkost, det vil si noe vi ikke tjener penger på. Det koster å produsere Puls og det samme gjør datatrafikk og datalagring. For øvrig har vi ganske beskjedne overskudd. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig fornøyd kunde har vært kunde snart i 4 år. Appen er veldig oversiktlig.
Hei Sivert! Takk for dine vennlige ord, det er hyggelig å høre at du er fornøyd og at du synes appen vår er oversiktlig :-) Beste hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lett å komme i kontakt med dere. Det betyr en del, har avsluttet hos andre leverandører fordi en ikke får kontakt via telefonen
Hei Karen Louise! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at det er lett å få tak i oss! Det er nemlig veldig viktig for oss med rask svartid og å være tilgjengelig for kundene når dere trenger oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fikk oppringing via Bytt, blir enig om overskudds salgs pris, var ikke den samme i kontrakten. Selskapet bør bruk egen salgs person som vet riktig tall. Heldigvis lest jeg kontrakten!
Hei Haugland! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være, og dette tar vi opp med salgsteamet umiddelbart. Vi takker samtidig for tilbakemeldingen, den bidrar til at vi kan bli bedre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Vi er trygge på at vi har den bedte avtalen og at vi får veldig god service fra GE
Hei Sjur! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at dere er så fornøyd med oss - år etter år :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er ny kunde hos dere. Og eg var fornøyd med avtalen. Tilfredsstillende
Hei Bjørn! Hjertelig velkommen til oss :-) Så hyggelig at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd - og skulle det være noe, er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er spesielt fornøyd med kundeservice når jeg ringer og trenger hjelp.
Hei Henning! Takk for hyggelig omtale. Vi blir både glade og stolte av å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen
Hyggelig kundeservice, hjelpsom, effektiv og løsningsorientert.
Hei Kenneth! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du har hatt en så god kundeopplevelse :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har vært fornøyd med både pris og kundeservice, men nå øker de desverre prisen
Hei Klara! Vi takker for tilbakemeldingen, det er godt å høre at du har vært fornøyd med både pris og kundeservice :-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. For en gjennomsnittlig husholdning med et årsforbruk på rundt 16.000 kWh, vil prisøkningen utgjøre 22 kr ekstra per måned. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon.
Har vært fornøyd, ingenting å utsette. Men når de satte opp prisene så byttet jeg.
Hei Mads! Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og god kundeservice. Oversiktlig faktura og app.
Hei Cathrine! Takk for hyggelig ord og for at du deler din opplevelse, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Alltid masse hjelp å få. Blir møtt av en hyggelig person som gjør at man er i godt humøt etter samtalen. Tusen takk
Hei Thomas! Sjøl takk, for disse fine orda! Det er veldig hyggelig å høre :-) Og tusen takk for at du anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Selskapet har flere ganger økt prisene sine. Ved bytte blir jeg oppringt av en pågående selger med en ovenfra og ned holdning. Ikke fornøyd med appen som oppleves uoversiktlig.
Hei Andreas! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være. Vi håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], og gi oss litt mer informasjon rundt telefonsamtalen slik at vi kan gi en tydeligere tilbakemelding til salgsteamet. Vi vil også gjerne høre dine innspill til hvordan appen kan bli bedre! Håper vi hører fra deg :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon