Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
GEBYR på vår jobb!! Slutt på Gudbrandsdal Energi!
Sinnsykt bra service og best på pris! Virkelig verdt å ha som strømleverandør. Alle burde bytte til denne leverandøren.
Har vært kunde hos de før og nå ringer de hver dag for og spørre om jeg vil bli kunde igjen. Hvordan bli kvitt så de stopper og ringe meg? De ringer fra kl 08 om morgenen til etter kl 20.00 om kvelden.
Hei, hvis du sendere en mail til [email protected] så blir du tatt vekk fra ringelisten. Beklager det inntrufne. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen, Jan Jansrud
Bra pris, lett å bytte mellom tilbudene, har ikke tatt i bruk kundeservise noe særlig men virker grei.
Har bare positivt å si om Gudbrandsdal Energi. Gode avtaler. Topp kundeservice. Får info med tilbud og blir oppdatert med alt nytt. Selv vi i laveste Østfold velger Gudbrandsdal Energi! Har tidligere hatt et kundeforhold til Gudbrandsdal Energi, men kom bort fra dem pga. en selger som påstod at det var billigere med strøm fra en "Fjord"... Det var det selvsagt ikke, og er nå tilbake hos Gudbrandsdal Energi! Anbefaler Gudbrandsdal Energi på det sterkeste.
Ganske bra på det meste, helt til jeg oppdaget at det å få faktura på mail kostet 50,- per gang.
Hei, det koster ikke kr. 50,- å få faktura pr. e-post, men du vil få et gebyr dersom du har en avtale som forutsetter Avtalegiro men ikke har opprettet dette. Jeg ser ikke navnet ditt her og ser derfor ikke hva slags avtale du har hos oss, men det høres ut som det er dette som er årsaken. Kontakt kundesenteret vårt, så finner vi helt sikkert ut av dette :)
Synd at prisen er såpass høy. Gudbrandsdal er etter min mening en solid og fin bedrift som tar kundene på alvor. De besvarer alle henvendelser raskt og kompetent. Byttet nylig til Norgesenergi grunnet mye bedre pris.