Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ganske bra på det meste, helt til jeg oppdaget at det å få faktura på mail kostet 50,- per gang.
Hei, det koster ikke kr. 50,- å få faktura pr. e-post, men du vil få et gebyr dersom du har en avtale som forutsetter Avtalegiro men ikke har opprettet dette. Jeg ser ikke navnet ditt her og ser derfor ikke hva slags avtale du har hos oss, men det høres ut som det er dette som er årsaken. Kontakt kundesenteret vårt, så finner vi helt sikkert ut av dette :)
Synd at prisen er såpass høy. Gudbrandsdal er etter min mening en solid og fin bedrift som tar kundene på alvor. De besvarer alle henvendelser raskt og kompetent. Byttet nylig til Norgesenergi grunnet mye bedre pris.
Hadde fått et god tilbud fra andre leverandør. En selger av Gudbrandsdal Energi ringte meg med engang og utfordret å få meg ombestemme. Når jeg ser siste faktura forstår jeg at dette leverandør er løgner.
Rimeligste norske strømleverandør og upåklagelig service
Elendig, prisene oppjusteres noe vanvittig etter kampanje. Hold dere unna
Enkelt å bestille, enkelt å bruke, enkelt å ha. Husk bare å opprette e- og autugiro med en gang. Så lenge du ikke har et overhengende behov for å snakke med noen når du kjøper strøm, bli oppringt i etterkant, eller mast på av selgere, så er dette helt utmerket. Får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger det. Strømmen kommer som normalt, uten noe mer prat.
Ble litt rot med opprettelsen av e-faktura og avtalegiro. Jeg mente jeg hadde gjort det og de hadde ikke fått det inn til seg. Allikevel kun en telefon og de trakk av gebyret de hadde lagt inn. Sånn skal det være. Hyggelige i andre enden også - i motsetning til enkelte andre strømselskaper!