Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
GE energi er et helt ålreit selskap. De har litt for mange strømavtaler å velge i og det er ikke enkelt å sammenligne innad i firmaet. Har også mobil abonnement fra GE og er fornøyd med det. Litt minus på grunn av at det ikke er rollover på tillegg bestilt datapakke. De har god kundeservice og svarer alltid.
Hei Jan! Takk for din ærlige tilbakemelding. Dette var gode innspill og de tar vi med oss videre. Hyggelig å høre at du trives med vår kundeservice, det setter vi stor pris på. Håper du får en fin dag. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Rask og troverdig informasjon som blir gitt ved support.
Hei Terje! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Får god og utfyllende innfo. ved hendvendelser, og så er jo prisen god.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
GE har bevist for meg at de er et selskap som man kan stole på både når det gjelder pris og åpenhet ut til kunde med avtaler
Hei Aud! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice
Jeg har skiftet strøm til Agva. Hadde en avtale med Gudbrandsdal på grunn av Trumf. Jeg tenkte billig strøm og opptjene poeng. Helt til jeg sjekket strømregningen etter sprengvinteren og fant ut at avtalen med Trumf ikke var den billigste. Sluttregningen var også en gave siden de har lagt på en masse ekstra selv om jeg nesten ikke brukte strøm i mars. Sammenlignet med tidligere strømavtaler har dette vært en dyr erfaring.
Hei Thomas! Takk for at du skriver til oss her. Trumf-avtalen er en spotprisavtale, og det vil si at den følger markedsprisen fra time til time. Vi har i vinter sett høye priser på spoten, og det har gjort at kunder med spotpris har fått høyere regninger enn de gjorde i fjor. Du kan lese mer om kraftmarkedet i vinter i vår markedskommentar fra februar: https://www.ge.no/geavisa/fra-rekordlave-til-rekordhoye-strompriser Forbrukermyndighetene anbefaler å ha spotprisavtale fordi det historisk har vært best å følge markedet. Angående din sluttfaktura kjenner vi oss ikke helt igjen i at det legges til noe ekstra på den. Det er ingen bruddgebyr eller faste avgifter på Trumf-avtalen. Her anbefaler vi at du kontakter vårt kundesenter så vi kan se nærmere på din faktura. Vi har telefon 61294700 (08:00-15:15) og e-postadressen vår er [email protected]. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har stort sett vært fornøyd med GE, oversiktlige faktua, fin grafikk for å se forbruk. Men det har vært irriterende at det stadig lanseres nye avtaler og at de endrer eksisterende avtale uten å informere skikkelig om dette slik loven tilsier. Det har derfor vært viktig å sjekke avtalen ofte, i hvert fall én gang pr måned, og så velge beste avtale. I min avtale står det at prisen er Norpol spotpris + et månedlig påslag. Ved å laste ned og sammenligne Norpol sin timepriser mot GE sin timepriser, ser det ut til at GE operere med et skjult påslag. Derfor er jeg på utkikk etter en enda bedre og helt ærlig leverandør, men det ser ikke ut til at det finnes i dette markedet.
Hei Arnie! Takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss. Vi endrer ingen avtaler uten å informere kunden om det, og heller ingen skjulte påslag. Vi anbefaler at du kontakter vårt kundesenter så vi kan få sett nærmere på sammenligningen du har gjort. Her kan det være flere forklaringer til hvorfor du ikke finnes samsvar mellom prisene på min side og de som står på Nordpool. Vær for eksempel oppmerksom på at prisene på Nordpool må tillegges mva og tas ut i NOK. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Føler at kunden alltid er i fokus. Feil og mangler utbedres omgående
Hei Jan! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Solvår Skar, leder kundeservice