Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt utmerket selskap. Blide kundekonsulenter. Det fungerer for meg
Hei Petter! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er så fornøyd, og det er veldig hyggelig å bli ansett som et "helt utmerket selskap" :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Effektiv hjelp, rask og hyggelig. Rådgiver forstod raskt mitt behov.
Hei Mette! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Meldte inn feil på en pulsmåler via epost 22. juli. Denne eposten er ikke mottatt. Ringte i dag, og snakket med en kundebehandler som ikke skjønte så mye, og denne saken er ennå ikke løst. Kan dette være så vanskelig da? Hater å tenke på behandlingen hvis jeg hadde meldt inn en vanskelig sak.
Hei Jostein! Vi beklager at du har hatt problemer med pulsmåleren og at det tok litt tid å få løst saken din. Det ser ut til å fungere bra nå, og skulle det være noe er det selvsagt bare å ta kontakt med oss igjen :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Trivelig kundemottak- høy kompetanse og flinke til å forklare alt forståelig og kort!👍🌞enkelt å bytte - tok mindre enn 5 minutter på telefon. Solid selskap! Anbefales👏
Hei Anne! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Vi er glade å høre at du er så fornøyd, og vi ønsker deg hjertelig velkommen som kunde :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Skulle bare si at jeg er så takknemlig for serviset deres 👍
Hei Heidi! Tusen takk for det, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og hjelpsom kundeservice. Kort ventetid.
Hei Jørn! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundeservice og ventetiden :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Lite samarbeidsvillige når det er noe og de er meget raskt ute med og sende over til svea selv om kunder tar tlt og prøver og lage avtale ang regning. Kun 1 får du laget utsettelse på og og innen du får betalt den,sender de neste til svea pga du må betale den først . Her er det ikke snakk om og være behjelpelige om du først sliter og det blir dyrt. Kun gb som er så vriene sier mange ang dette.
Hei Jane! Takk for din tilbakemelding. I alle saker vedrørende fakturaer ser vi på hver sak individuelt, og strekker oss langt for imøtekomme kundens ønsker og betalingsevne. Allikevel har vi noen retningslinjer som må følges, blant annet at man må betale sin eldste faktura før man kan få en utsettelse på den nyeste. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon