Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet over til dette selskapet, ba om oppstart fra gitt dato. Dette ble ikke gjort og jeg ble lagt inn som kunde fra dagen jeg tok kontakt. Har sikkert skrevet 4 eposter med forskjellige spørsmål både om faktura og avtale. Definitivt bytte på meg. Og jeg råder ALLE til å holde seg unna dette selskapet, det finnes så mange bedre alternativ der ute. Strøm er strøm, og når kundeservice ikke engang svarer deg så er det bedre å finne en seriøs aktør. Og NEI, det ligger ikke noe i spam/reklame eller søppelpost.
Hei Simen! Beklager virkelig dette! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er litt vanskelig å vite hva som har skjedd her, siden jeg ikke har hele navnet ditt. Fint om du sender en e-post til oss en gang til og refererer til omtale her på bytt.no og merke den med Linda, så kan jeg se på hva som har skjedd. Nok en gang beklager.
Jeg er svært lite fornøyd med mitt kundeforhold med Kraftriket. I fjor inngikk jeg en avtale med Lærdal Energi i det som var en kampanjeavtale med XX øre/kwh fratrekk på strømregningen. På de første regningene fra Kraftriket ser alt OK ut, men når jeg går over til en ny leverandør får jeg plutselig en skyhøy regning. Denne betaler jeg, vel vitende om at strømprisen har vært høy i vinter. Deretter kommer det en melding fra Kraftriket om at de har oppdaget en feil i strømprisen sluttfakturaen min, og at jeg kun er blitt fakturert for rabatten og ikke spotprisen. På grunn av denne ekstraregningen er fakturert beløp dobbelt så høy som 2 måneder til sammen sent i 2020. Jeg har prøvd å kontakte dem for å få en forklaring her, men det er ingen tegn til å ville imøtekomme mine spørsmål. Jeg er veldig misfornøyd med Kraftriket og glad jeg er ferdige med dem.
Jeg hadde spot ordinær med påslag og månedsbeløp 39,-. De har spot 12 til nye kunder uten påslag og månedsbeløp. Jeg ga beskjed om at jeg ønsket den avtalen eller jeg bytter leverandør. De ønsket å ha meg som kunde 😉. Gikk på strømpris.no for å sammenligne først. Feil at nye kunder får de beste tilbudene. Hadde vært bra om selskapet fulgte opp eksisterende kunder. Jeg følger selv med og vurderer tilbudene med jevne mellomrom men ikke alle klarer det fordi de ikke vet hvordan de skal navigere og tolke / sammenligne avtaler .
Vanskelig å få noen gode svar når jeg spør om forskjellige ting så er dem fravikene
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vårt mål er at kunder som er i kontakt med oss skal bli godt ivaretatt og få svarene de trenger. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan få høre litt mer om hva du er misfornøyd med. Vi jobber kontinuerlig med å bli enda bedre og innspill fra våre kunder blir vi veldig glade for å få.
Kunne vært en mere oversiktlig fremstilling av prisen du betaler for strømmen pr. time slik at en finner enklere frem og kan følge enklere med hvordan regninga blir ved mnd slutt!
Hei Tor! Takker for tilbakemeldingen din. På Min side har du en flik som heter "måler", der finner du forbruket ditt time for time om du sorterer forbruksgrafen på "dag". Prisene finner du på Nord Pool om du har en spotavtale, da må du legge til mva og påslag/gebyr på strømavtalen din. Om du er usikker på hvordan du finner dette, kan du ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg mer enn gjerne :)
Andre selskap har prøvd å få meg som kunde, men dem kan ikke komme med noe bedre avtale. (Avtalen gjelder for NMK medlemmer)
Takk for hyggelig tilbakemelding Svein E.🙂
Hei hadde Akraft før det ble Kraftriket og er så langt godt fornøyd .Det var en feil på siste faktura som jeg ringte å ga beskjed om og dette ble rettet opp med det samme.
Så hyggelig at du er fornøyd Thor! Takk for hyggelig tilbakemelding:)