Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig gode opplysninger og informasjon som kommer regelmesig
Har fungert veldig bra så langt. Regner med at det fortsetter
Hei Øyvind, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd med oss - og ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har hatt LOS snart 1 år og sammenlignet med andre blir Årsforbruk og pris tilfredstillende. Får tilbud om fast men beholder spotpris.
Kan anbefales gjennom Coop avtalen. Bra kundebehandling, og 2% bonus på kjøpeutbytte. Kan anbefales.
Tilbyr gode avtaler uten for mye påslag. Samfunnsansvar. Kan bli bedre på kundeservice i tider med stor pågang.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å snakke med oss - noe som dessverre fører til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar. Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi krysser alt vi har av fingre og tær for at prisene snart synker til et normalt nivå igjen - og i mellomtiden så skal vi gjøre alt vi kan for å tilby konkurransedyktige strømavtaler og kundevennlige digitale tjenester slik at våre kunder skal få god oversikt over forbruk og priser. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Ble ny kunde med Coop avtale i november. Henvendelser til kundesenteret med konkrete spørsmål vi ikke finner svar på på hjemmesiden, blir besvart med skjermdump fra hjemmesiden etter flere uker. Vi har heller ikke fått fratrekk for nytegningsrabatt på kr 200,- eller refusjon av full strømstøtte. Pga stor pågang, er det umulig å komme gjennom på telefon. Dette er for dårlig, LOS!!!
Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever å ikke få tilstrekkelig med svar på dine henvendelser til vårt kundesenter - det må vi bare beklage. De siste 2 månedene har vi fått over 50 000 henvendelser inn til vårt kundesenter. Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Med Coop strømavtale så mottar man en velkomstbonus på 200 kroner som blir overført direkte til fordelsregnskapet hos Coop. Man får derfor ikke denne trukket direkte fra fakturaen fra oss. Vi ber om at man sjekker fordelsregnskapet sitt - så lenge vi har fått oppgitt riktig medlemsnummer, så kan man forvente å motta velkomstbonus og første medlemsbonus cirka 1-2 måneder etter strømavtalen ble aktiv. Når det gjelder kompensasjonsordningen, så kan det være flere årsaker til at man ikke har mottatt denne. Det er den lokale netteieren som håndterer ordningen, og kompensasjonen vil derfor trekkes av nattleiefakturaen. Dersom vi ikke har avtale om gjennomfakturering med den enkelte netteieren, så vil man få kompensasjonen på fakturaen direkte fra netteieren. En annen grunn til at man ikke har mottatt støtten kan være at boligen er registrert som fritidsbolig. Du kan selv sjekke hva boligen er registrert som ved å logge inn hos Kartverket her: https://seeiendom.kartverket.no/. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå - om ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Skriv gjerne "Bytt.no - Sylvia" i emnefeltet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har fine medlemsfordeler og gode tilbud på turer og arrangementer.
Når jeg kontakter dem gir de bare standardsvar. Slike svar som diktator stater gir når de har monopol på tjenester. De har en robot med en dårlig algoritme som spyr ut upersonlige svar. De ansatte virker dessverre å være hjernevasket av selskapets ledelse. LOS står for Ledelse og sosialisme antar jeg.
Hei Karl D, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med LOS som din strømleverandør. Vi har hatt svært stor pågang over en lengre periode som har ført til at vi har måttet standarisere noen av våre svar for å kunne nå ut til alle som tar kontakt med oss. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal sitte igjen med et inntrykk av å ikke få utfyldende svar på sine henvendelser, så ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.
Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)
Svært rettferdig kundebehandling . Coop strømavtale til å leve med angående prisen.
Tar aldri telefon og rot med faktura! Har ringt men møter en telefon svarer at du er flere hundre i kø, ber om ringe tilbake, men det skjer ikke. Det sier noe om at folk er misfornøyd med selskapet. Har sendt email, har blitt oppringt, så skulle det ordne faktura feilen, så kommer neste faktura, det er ikke ordnet. Det er ikke godt nok.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. De siste månedene har vi hatt ekstremt stor pågang til vårt kundesenter som følge av de høye strømprisene. Dette har beklageligvis medført lang ventetid både på e-post og telefon. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Våre kundebehandlere jobber hver dag for å yte best mulig for våre kunder, og dersom det har skjedd en feil på vår side må vi bare beklage. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
Umulig å få svar på mail, fristen for å betale fakturaer går ut med flere uker uten at man får svar om man får delt fakturaen i 2. helt håpløst i disse tider med så dyr strøm
Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Dette fører dessverre til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar, og vi beklager dette. Våre kundebehandlere jobber hardt for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå. Hvis ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
Har LOS strømavtale gjennom COOP, og har ikke funnet noe i markedet som blir billigere samlet sett. Når den årlige medlemsbonusen på 2 % tas i betraktning så utgjør ørepåslaget på 3,45/kWH og den faste månedsprisen på kr 9 en svært lav pris. Også lavere enn andre strømavtaler hvor man kan få 2 % medlemsbonus gjennom visse fordelskort. Selskap som opererer med lavt eller negativt påslag første 6 eller 12 mnd er selvsagt billigere til å begynne med, men når påslaget deretter skrus betydelig opp så blir bildet et helt annet.
Er svært fornøyd med LOS som strømleverandør. Veldig god kundeservice og de veiledet meg meget godt når jeg valgte strømavtale. Ser gang på gang at avtalen jeg har er meget konkurransedyktig.
Jeg er kjempefornøyd med los, vet at jeg har en grei pris på strøm i forholdt til andre leverandører. 😁👍