Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Å Strøm
3.1
364 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#35
Middels
Å Strøm er rangert
#35 av 82 strømselskaper
57%
Middels
57% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 364 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
136
68
34
25
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

LOS med Coopavtale

Omtale av  Ståle

Jeg har vært kunde siden 13.Nov. 21og er så langt fornøyd.De har en oversiktlig app som du kan følge med på, der hardt både pris, forbruk og andre opplysninger. I disse dager er strømmen dyr men LOS var et av di billigste selskapene når jeg byttet.

Meget fornøyd.

Omtale av  Jan E. N. S

Aldri tull med LOS og Agder energi . Har vært kunde der i over 30 år. Denne undersøkelsen viste at den billigste avtalen som jeg kunne bytte til, utgjorde 2.86 Kr. pr dag. Ingen har behov for og bytte for et slikt beløp. Nei ha en og samme leverandør og strømselskap, få en regning i posten. Alt annet er bare tull. Ingen strømselskaper leverer "billigere" enn andre, vi snaker 2-4 kroner per dag, og det er bare bortkastet. Agder energi og LOS er meget seriøse . Jeg er veldig fornøyd.

Godt nok

Omtale av  Espen Ø

Med 2% på Coop kortet i tillegg som blir det vel bedre enn de andre?

Lett og følge med priser og avtale.

Omtale av  Hermund N

Jeg syns avtalen som jeg har med Coop og Los er bra og meget oversiklig.

ryddig avtale ,sparer penger på coop samtidig

Omtale av  Bjørn V

ryddig avtale og sparer penger på coop konto samtidig,kun 9kr fastbeløp og 3,5 øre påslag ,Kjempebra app som til og med en godt voksen kan bruke ,der ser jeg strømprisen pr time og hvor mye strøm jeg har brukt

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Spotpris viste seg å være innkjøpspris

Omtale av  Toril N

Inngikk for noen år siden LOS sin COOP- medlemsavtale for strøm, som ble omtalt som en spotprisavtale. Da kontrakten var klar viste det seg at det dreide seg om innkjøpspris, som innebærer et «skjult» påslag i tillegg til det kjente påslaget. Dette skjulte påslaget innbefatter såkalt regulerkraftkostnad og evt andre innkjøpskostnader. Dette er vel å føre kundene bak lyset. Det er vanskelig for folk flest å finne ut av. Jeg sjekket godt opp før jeg ble kunde hos LOS siden jeg mistenkte at det var slik, men det var ikke mulig for meg å finne ut at den såkalte spotprisavtalen egentlig hadde et skjult påslag. Dette har irritert meg lenge, og bytte av strømleverandør står for tur.

Ryddige og skaper tillit

Omtale av  Ine S

De gir inntrykk av å være tillitsfulle. God kundeservice, hyggelig hjelp.

Los er

Omtale av  Kjell Å. M

Jeg kan ikke se at bonusen jeg får hos Coop er tatt med, og fortsetter med Los.

Elendig kundeservice gjorde at jeg sa opp avtalen

Omtale av  Marthe

Hadde gjort avtale om fastpris jan/feb inkl forsikring, bestilte dette av konsulent på telefon, ringte inn i går, LOS forutsigbar lå inne i appen på min bruker, allikevel gjelder ikke avtalen? Elendig kundekonsulent jeg snakket med i går, brydde seg null om at en strømkunde som bruker over 30 000 kWh strøm i året sier opp avtalen. Tror dere vil miste mange kunder, jeg byttet med EN gang etter samtalen. Appen deres er også elendig, fullstendig bingo om den fungerer eller ei.

Svar fra Å Strøm
09.02.2022 10:02

Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Det er selvfølgelig trist at du opplever det på den måten. LOS forutsigbar er en tilleggstjeneste, hvor vi sender ut tilbud om å sikre prisen. Tilbudene sendes per e-post og må bekreftes hver for seg. Vi forstår at det er mange som er bekymret for de høye strømprisene. Vi er derfor glade for at Regjeringen har kommet med en kompensasjonsordning for de høye strømprisene, som innebærer at norske husholdninger vil få tilbakebetalt deler av strømutgiftene gjennom nettleien. Ordningen vil gjelde for forbruket fra og med desember 2021, til og med mars 2022 - og det vil være helt uavhengig av hvilken strømavtale du har eller om du har sikret prisen eller ikke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily – LOS

Los er flinke med tilbud og informasjon

Omtale av  Ivar

Los er flinke på pris med coop avtale. De informerer bra om kraftsituasjonen. Har en veldig bra oversikts bilde av forbruk, priser etc. Er veldig fornøyd.

Svar fra Å Strøm
09.02.2022 10:02

Hei Ivar. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Med LOS-appen gir vi våre kunder muligheten til full oversikt over strømforbruk og priser. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Til å stole på

Omtale av  Rolf

Enkelt og greit, ikke noen skjulte tilleggskostnader.

Svar fra Å Strøm
09.02.2022 10:02

Hei Rolf. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS

Dyr avtale

Omtale av  Edle N

Los er dyr, men det mest irriterende er at hjemmesiden og appen ikke fungerer. Kundeservice er en vits.

Svar fra Å Strøm
09.02.2022 10:02

Hei Edle. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har nylig gjort en større oppdatering i LOS-appen som skal øke brukervennligheten og langt flere har en god opplevelse med bruken av den. Vi syntes selvfølgelig det er trist at du opplever vår kundeservice på den måten. Denne vinteren har vært tøff med over 50.000 henvendelser de siste 2 månedene Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Strømprisene i markedet har vært, og er fortsatt høye, dette er ikke unikt for LOS, men gjelder hele strømmarkedet. Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS

Fantastisk

Omtale av  Bjørn

Fantastisk bra , passer for alle i hele landet.ingen bedre ,det er sikkert.Amen .

umulig å komme å komme i kontakt med pga.mye å gjøre.

Omtale av  Bjørn H

Har mistet appen til los etter en oppdatering fra los.for ca,3-4 uker siden .Har sendt flere e.poster og ringt mange ganger uten få andre svar enn att de ha mottatt meldingen min.

Veldig godt fornøyd med los

Omtale av  Jon

Jeg er veldig godt fornøyd med LOS.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Arrrg!!!

Omtale av  Lurt O. S

Valgte coop avtalen, av en eller annen ukjent grunn, havnet jeg etter en stund, i en annen avtale som koster en halv mnd lønning å komme ut fra! Min side, virker bare en gang i skuddåret og kundeservicen vet jeg ingen ting om, da jeg verken kommer igjennom på telefonen eller får svar på mail!! Lurt Og Snytt

Har tilegnet profilen
Å Strøm deltar på Bytt.no

Å Strøm har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Å Strøm besvarer omtaler

Å Strøm har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Å Strøm ønsker tilbakemeldinger

Å Strøm benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR