Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som de skriver det selv i siste nyhetsbrevet: -Fastbeløp endres fra 9 kr til 29 kr per måned. -Påslaget endres fra 3,45 øre/kWh til 3,80 øre/kWh. -Bonusen fra Coop endres fra 2 % til 1 %, og gis på strømmen du betaler for opp til 70 øre/kWh. Medlemsbonusen håndteres heretter gjennom Coop sitt fordelsprogram og vil derfor ikke være en del av vilkårene. Takk for årene vi fikk sammen! Nå skifter vi strømleverandør.
Hei Tk, Det stemmer at Coop-avtalen endrer priser, men det er viktig å presisere at det til tross for endringene fortsatt er en av markedets beste strømavtaler. Dersom du er usikker på om du har fått et bedre tilbud et annet sted hjelper vi gjerne med å sammenligne dersom du tar kontakt med oss 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
jeg har brukt deler av dette selskapet i 55 år og har alltid vært godt fornøyd
Hei Odd, Så utrolig hyggelig å høre at du alltid har vært fornøyd - det håper vi at vi kan fortsette med. Takk for at du tok deg tid til å sende inn en tilbakemelding, det setter vi stor pris på 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Stabile, ryddige.... MEN: idag har vi fått varsel om økning i priser.... og da blir jeg sur! Bare snaue 25 kr måneden når man har 12000 i forbruk, men med ett overskudd på 7,2 milliarder burde de holde seg for gode for økning i det hele tatt! Så jeg vil se på andres priser!!
Dyrt, som nå gikk til enda dyrere . Fra 9 kr til29 kr per måned , er 200% opp de i en smell, å Coop bonus fra 2 % til 1% fantastisk avtale vi fikk nå
Hei Torleiv, Prisøkningen på Coop-avtalen er den første prisendringen avtalen har siden den ble laget for over 5 år siden. Markedet har endret seg enormt etter den tid, og vi måtte derfor gjøre disse endringene. Coop-avtalen er fortsatt en av markedets beste - selv etter endringen, og vi hjelper deg gjerne med konkrete sammenligninger mot andre avtaler ut fra ditt forbruk om du ønsker det. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Selve prisen er ok, men kundetilbudene er irrelevante
Hei Jan, Det er trist å høre at kundetilbudene ikke er relevante for deg. Vi forsøker å ha litt ulike ting i ulike områder, men forstår at det ikke alltid treffer alle. Heldigvis er dette en tilleggsgode, og vi bruker mest tid og krefter på å lage gode strømavtaler for kundene våre. Dette er det viktigste for oss og kundene våre 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Liker ikke den nye HØYE strømavtale som kommer 1, juni
Trodde det var billigst her før jeg fikk tilbud fra andre selskaper. Også betalt mye for en tom eiendom som har vært ute for salg
Hei Da, Vi har mange gode avtaler hos oss, og hjelper gjerne med å sammenligne med andre selskap - og vi lover å være ærlige :) Det er viktig å være obs på at det kan være forskjeller utover pris, slik som om selskapet du sammenligner med tar betalt for app eller ikke har kundesenter på telefon. Dersom dette er viktig for deg må man også ta dette med i sammenligningen. Når det gjelder eiendommen du har for salg må vi ha litt mer informasjon for å svare på hva dette kan komme av, men ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av dette. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm