Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter gjentatte feil på strømregningen pga stipulert forbruk som er urealistisk høyt har jeg sendt epost og ringt til Lyse eller rettere sagt Smartly for å be dem å korrigere dette. Kundebehandlingen lover å rette problemet men ingenting skjer og ingen svar gis. Har kontaktet dem med 3 eposter og 3 ganger pr telefon. Total ignorering av kunden, og selvskapet virker fullstendig uten styring
Pålitlig og stabil. Sponsor av mitt favoritlag Viking.
God service kundeforhold men synes prisene i N 2 som jeg tilhører er for høye. Ville satt pris på lik pris i hele landet
Leverer det de skal. Ok pris i et uoversiktelig strømmarked. Minus er kort prisgaranti.
Anbefales!:) Lett å få tak i kundeservice, bra oversiktlige app.
Vært kunde hos Lyse siden oktober 2021. Frem til høsten 2022 var jeg veldig fornøyd. Så begynte det å gå nedover. Med kortere og kortere mellomrom kommer ikke morgendagens strømpriser opp i appen. Så begynner det å bli umulig å engang logge seg inn i app eller på min side. Nå er det noe som skjer flere ganger i måneden. Man får tomme beklagelser når man henvender seg ang. problemet, mens tilstandene bare blir dårligere og dårligere. Nå har jeg fått nok, for det ser ut som om kompetansenivået har gått fra veldig bra, men nå synker som en stein! Finner meg en seriøs leverandør nå. Anbefaler IKKE å bli kunde her!
Strømmen betales etterskuddsvis. Vi har benyttet spotpris avtale, og det er ingen skjulte påslag. Vi har valgt åbeholde Lyse som leverandør i 40 år. Kunne vært mer aktiv å tilby oss private kunder gunstigere avtaler enn spotpris med dagens strømpriser.
Vi er 2 uføre i vår husholdning som har levd som vanlig i 2022. takket være fastpris fra Lyse. Dem har stått for avtalen uten noe ekstra påslag. En veldig god app, som har vært nyttig og følge med på.
Lyse driver ikke og lurer kundene. Byttet fra F........t og der hadde jeg fastpris på 80 øre 3 mnd. Noen dager etter første faktura ble betalt, ble det endret til 99 øre. Smålig og kvalmt. DA FANT JEG LYSE.. dem holder avtalen og endrer ikke.
Jeg har i dag avtale med Lyse for strøm og bredbånd. Skulle også ha elbillading men der kom vi ikke i mål. Opplever at nettside og app er ustabil. Lyse har kjøpt tilgang til elbillading i sameiet men vil ikke oppgi samlet pris for ladingen og varighet gor pris/avtale.
Har litt problemer med appen til Lyse. Kanskje min egen feil
Bruker Lyse som strømleverandør. De er proffe og aldri noe tull. Samarbeider med Elvia og får derav kun 1 faktura. Kundeservice svarer når jeg vil ha svar på et spørsmål og slipper å vente timesvis. Topp.
Dekker strø m altibox og nå ice. Får alt jeg ttenger på en plass
Ordner ikke opp i problemene. Vsnskelige å få tak i. Elendig service. Gjør noe med det!
Etter at de endelig fikk skikk på appen sin i våres ble det fornøyelse og følge med på strømbruk, strømpris og -kostnad. Med fastprisavtale er kanskje ikke prisen så interessant...jo, for å se hvor mye jeg sparer sammenlignet med spotpris :) Kundeservice på Facebook er kjapt ute med greie svar. Lyse var for øvrig en av de leverandørene som holdt ut lengst med fastpris selv da de fleste andre sluttet.
Etter mange år med klaging og krangling klarte omsider også Lyse å produsere forståelige regninger for "alminnelige folk / folk flest". Om det ble styrt fra Forbrukerrådet eller Lyse sine egne beslutninger, vet jeg ikke. Fortsatt annonserer de at jeg får grønn kraft i min stikkontakt bare ved å betale ekstra; Tull og svindel! Dersom de hadde rett i en slik påstand, ville Lyse automatisk ha mottatt Nobels pris for fysikk.