Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har spart store beløp ved å binde meg til fastpris tidlig!
Har tilbakeholdt informasjon! Fikk plutselig en faktura på over 4000kr som jeg ikke en gang har tilgang til! Har heller ikke fått tildelt det jeg betaler for
Inngåtte avtaler blir holdt. Enkel og grei oversikt.
Byttet til Lyse fra avtale desember 2021 etter 20 år i annet selskap. Til nå så fornøyd at jeg nesten ikke kan tro det. Sover godt ang. strømregning nå. Anbefales.
Veldig bra service.strøm til kr 0.95øre og har bundet den i 3år🙂
De gangene jeg har hatt behov for kontakt, så har jeg alltid fått god hjelp. Synes også det er greit å få alt fra en leverandør, selv om jeg kan tjene litt på å bytte.
For dyre og tar ikke hensyn til oss som sliter med å betale regningene.Jeg er lei av å fryse for at de skal tjene seg rike.Gi oss tilbake en akseptabel pris.Kundeservice er bra når du får dem i tale.
Prøvde å si opp avtalen. Hver gang man kontakte via chat eller messenger, ga de ikke konkrete svar eller de flytte deg bare på annen avdeling hele tiden. Man kan ikke heller sende angreskjemaet på epost fordi det står at det er feil med epost. Å ringe dem heller tok lannnnng tid til å vente.
Lange telefonkøer, man får lite ut av å kontakte Lyse via Facebook messenger annet enn nye telefonnummer å ringe til. Ringer man nummerne blir man henvist til en av deres datterselskaper for så å bli henvist tilbake dit man kommer til. Skiftet til Tibber som strømleverandør, men kommer ikke fra dem grunnet nettleia og fjernvarmen. Ved fjernvarmen mener de at man ikke har rett på strømstøtte kompensasjon, enda til at NVE mener noe annet. Svært lite behjelpelige da jeg hadde vannlekkasje på deres fjernvarme system, da de bare pekte fingeren mot rørlegger i det nye huset. Svært dårlig erfaring jevnt over hele linja. Styr unna!
I følge bytt.no har jeg både en dyr og dårlig strømavtale på spotpris. Hele 31 strømselskaper kan tilby meg en billigere og bedre avtale enn Lyse, noe som jeg kommer til å benytte meg av. Har vært i kontakt med Lyse om de kan tilby meg bedre avtale enn den dyre og dårlige avtalen jeg har, men henviser kun til de mange rare og forvirrende avtalene de kan tilby på nettsiden. Det er takken for å være trofast kunde i over 20 år. Grådige og lite hjelpsom er min erfaring med Lyse. Er ikke bare misfornøyd hvor lite de bryr seg og tar vare på trofaste langvarige kunder, men også utrolig skuffet. Utrolig kjipt at ikke Lyse kan hjelpe trofaste strømkunder med bedre avtaler eller at de tar en bit av "kaka" (= strømregningen) til kundene sine. Føler rett og slett jeg ikke har tillit til Lyse lenger, så nå bytter jeg! Aldri mer Lyse!!
Blitt påtvunget bindingstid og skyhøy pris på elbillader som tok 6mnd å få montert Alltid lang ventetid til kunde service og svarer sjeldent henvendelser som de lover å svare
Kan virkelig anbefale lyse. God kundeservice! Og billige priser 😁😁
Bruker appen flere ganger i uka. Eneste jeg savner er å kunne se nå-pris på strømmen i appen.
Strømselskap som setter useriøse høye garantipriser på spotavtaler. Er egentlig ingen garanti som er reelt oppnåelig som gjennomsnittspris.
Lyse tilbyr også hyttestrøm uten påslag som er avgjørende for mitt valg. Totalt forbruk er også under 20.00 KW da vi har varmepumpe og bruker mye gratis ved Jeg kan ikke uttale meg om andre faktorer da jeg byttet til Lyse i desember 2021
Store deler av utbyttet til Lyse går tilbake til eierkommunene, som igjen bruker det på bedre tilbud i kommunen.