NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppsøkt av selger som påsto å ha sendt tilbud til alle enheter i borettslaget (uten at det kom frem om det var på papir eller SMS/e-post) og i den forbindelse ville inn og snakke med hver enkelt beboer om tilbudet. Selger presenterte seg innledningsvis kun ved fornavn, jeg måtte spørre hvor vedkommende kom fra. Først da ble NorgesEnergi nevnt. Sjekket ved telefon til styreleder i borettslaget (som ikke var hjemme på tidspunktet) og fikk avkreftet at noen hadde mottatt det påståtte tilbudet. Det var heller ikke kjent for styreleder. Tvilsom praksis/forretningsmodell hos NorgesEnergi!
Når man forsøker å si opp en avtale, får man varsel om at det er 6 måneders oppsigelse og at man får et bruddgebyr per måler. Samtidig tar de kr 99 i fastavgift og noe som heter vintertrygghet til kr 49 dukker også opp.
Hei Hugo! Det stemmer at utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling så kan vi se nærmere på avtalen din. Kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
NorgesEnergi ringte og utga seg for å være min nåværende leverandør ("Hei dette er fra 'mumle mumle', det er vi som leverer strømmen din nå") og ville sette meg over på et billigere abonnement siden jeg har enkeltmannsforetak. Først da jeg mottok epost fra dem, forsto jeg at dette var et helt annet firma som jeg aldri har hørt om før, og som jeg nå er kunde hos med 6 mnd. bindingstid. Som enkeltmannsforetak får man også oppgitt fiktivt lave priser (de oppgir prisen uten moms, selv om firmaet ikke nødvendigvis har fradragsberettighet strøm), og man mister angreretten, som antagelig er grunnen til at NorgesEnergi tråler Brønnøysundregistrene etter ENK-er de kan kontakte. Det er ingen grunn til å stole på et firma som selger produktet sitt med slike metoder. Styr unna!
Hei Anders! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Våre selgere skal alltid tydelig presentere hvor de ringer fra og vi beklager dersom det ikke har skjedd. Vi tar din tilbakemelding veldig alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med norgesenergi. Billig strømavtale og svært oversiktlig faktura uten noe surr "mellom linjene". Nei disse har hatt meg som kunde i mange år,og de får beholde meg enda noen år til. ☺
Hei Hanne! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin kommentar :) Ønsker deg en kjempe fin sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Velg NorgesEnergi om du er glad i telefonsalg og telefonterror. Her har du et selskap som alltid vil ringe deg, om og om igjen. Selv om du ber de slutte og sier at du ikke er interessert, så ringer dem deg uansett om og om igjen. Jeg har gjentatte ganger bedt dem om å slutte å ringe meg, og det ble sist gang for 3 måneder siden bekreftet at det ikke skulle skje igjen. Både i går og i dag fortsetter dem å ringe, og slik har det egentlig vært helt siden kundeforholdet startet for mange år siden. Nå er jeg dritt lei. Det hjelper ikke å blokkere dem, fordi de ringer fra forskjellige numre. Det hjelper heller ikke om å be de slutte, fordi de fortsetter uansett og håper at du er mer villig til å kjøpe ting en annen dag. Hør på ALLE de andre her og velg noen andre. Det er en grunn til at kundetilfredsheten er HELT på bånn! Det er virkelig ingen god grunn til å velge dette selskapet. Tenk tanken om hvor mye penger du er villig til å spare mot at noen starter å terrorisere telefonen din.
Hei Ruben! Det er leit å høre at blir ringt og ikke ønsker dette. Ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og vi kan selvfølgelig fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Håper du tar kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected] så kan ordne det for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
For et par måneder siden ville jeg se hvilke strømselskaper som hadde best pris. Jeg var da kunde hos Norges Energi. Fikk da et nytt tilbud fra Norges Energi fordi de ikke ville miste meg som kunde. Norges Energi holdt ikke de løftene. Jeg har ringt og snakket med dem uten at det har hjulpet. Jeg ønsker ikke lengre å være kunde hos dem og ser meg etter en annen leverandør. Er det noen som har funnet en strømlevrandør de er fornøyd med så kontakt meg gjerne.
Hei Binji A. W! Du skal selvfølgelig få avtalen som er blitt lovet og det er leit dersom det ikke har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Det er viktigere for NorgesEnergi og lure trofaste kunder over på dyre avtaler enn å ta vare på dem. Jeg har brukt over seks uker på deres kundeservice uten noe resultat. Mye bra avtaler der ute, NorgesEnergi har ingen av dem. Da skifter jeg og kommer aldri tilbake.
Hei Trond S! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det er veldig viktig for oss at våre eksisterende kunder er fornøyde. Vi har derfor nylig lansert prismatch slik at du som kunde er trygg på at du har en god strømavtale hos oss. Skulle du få et tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke strømavtalen din. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Lureri. De sender faktura lenge siden etter jeg sluttet å bli dems kunde. Alle fakturaer er langt over 5000 kr!!!
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Siden strøm blir etterfakturert så er det normalt å motta en sluttfaktura etter at avtalen er avsluttet. Ønsker gjerne å undersøke dine faktura og håper du kan ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Anbefaler å holde seg unna, har selv etter en del prøving funnet ut at Tibber er det enkleste, rimeligste og ingen mersalgsmas.
Hei Kjell E. A! Vi syns det er leit å høre at du syns vår service er dårlig. Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Ønsker gjerne å høre hva som har skjedd, og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Føler meg lurt inn på en bedriftsavtale jeg ikke hadde behov for. Dårlig informasjon!
Prøver å selge all verdens tilleggstjenester, legger tillegg til strømabonnement uten mitt samtykke, treige til å svare på e-post. I tillegg dyre, høyt fastledd pr mnd. Min side på nett fungerer svært dårlig.
Hei Mann40, Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Truls, NorgesEnergi
Ble lurt av en selger som ikke nevnte bindingstid eller ekstrapakker jeg ikke hadde bruk for, men som kostet ekstra per. mnd. Endret til min gamle leverandør etter ca 3 timer da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Har fått regninger på 450 kr + 1000 kroners avbruddsgebyr. Tar det som voksenopplæring så jeg neste gang leser vilkår og ikke tror på en selger på provisjon. PS: De har ringt meg flere ganger etterpå - også etter de hadde registrert nummeret mitt som et de ikke skulle ringe til.
Hei Geir! Våre selgere skal alltid informere om bindingstid og eventuelle fordelsprodukter man får med i avtalen. Dersom dette ikke har blitt informert om, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan ta dette videre og se på en eventuell løsning. Dersom du har et reservert nummer, skal selger selvfølgelig ikke kontakte deg. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg så vi får sett nærmere på dette. Mvh Nina, NorgesEnergi
Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.
Hei Lars, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har ringt inn og sagt opp strømavtale, men de har ikke registrert det. Så NÅ forlanger de at jeg betaler for strøm etter endt leie så lenge huseier ikke overtar strømavtalen til hun har ny leietager. For jeg kan ikke tenke meg at ny leietager er interessert i å betale strøm for de månedene før han flytter inn.
Hei Steinar! Dersom du har kontaktet oss og informert at strømavtale skal avsluttes, skal vi registrere opphør for deg slik at du ikke betaler for en periode du ikke har bodd på adressen. For å registrere flytting, trenger vi minimum to virkedager frem i tid for å avslutte avtalen. Jeg håper du kontakter oss, slik at vi kan undersøke nærmere hva som kan ha skjedd her. Henvis gjerne til dette innlegget og mitt navn. Mvh Nina, NorgesEnergi
Ble tilbud strømavtale via telefon hvor de lovet konkurransedyktige priser og ingen bindingstid. Avtale ble gjort ved å svare OK på SMS, hvorav de ikke lå lenke til vilkår. Etter nylig bytte til Tibber så fikk jeg tilsendt faktura i posten med tekst "bruddgebyr" og tilhørende beløp på 3000,-. Forkastelig - styr unna!
Hei Jostein! Selger skal alltid informere om avtalevilkår, og du skal også motta avtalevilkår via e-post. Dersom dette ikke har skjedd, anbefaler jeg deg å kontakte oss, slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd her. Du kan kontakte oss på tlf 38 1000 80, eller sende oss en e-post til [email protected]. Når det gjelder avtaleperiode hos tidligere leverandør, har vi dessverre ikke mulighet til å undersøke dette for kunden. Kunden er derfor ansvarlig for å undersøke om h*n har avtaleperiode hos tidligere lev, før et eventuelt leverandørbytte. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hadde Norgrsenergi i mange år. På grunn av noe som hørtes ut som et godt tilbud byttet vi til en annen leverandør. Etter ca 2 mnd viste det seg at her var det bare rot med alt. Problemer med kundekontakt m.m. Raskt byttet vi tilbake til Norgesenergi både på hytta og hjemme, og har til dags dato vært meget fornøyd.
Hei Per A! Vi synes det er kjempe hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag videre! :) Vennlig hilsen alle oss i NorgesEnergi