NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke eksisterende kundeservice. Umulig å komme i kontakt med. I tillegg legger de til pakker på din strømavtale som du aldri har bestilt. Dette er svindel. Jeg bytter leverandør nå.
Norges Energi lar deg ikke bytte til ett annet selskap, selv om du gjør alt etter boka hva gjelder oppsigelse / overgang til ett annet selskap! De svarer ikke på e-poster du sender til dem! De er noe helt grusomt vanskelige å få tak i på telefonen, og når du først har klart dette så har du kommet til en ung selger som ikke kan hjelpe deg med noe utenom å selge en tvilsom strømavtale til deg. Hvis de gikk ann å gi selskapet null stjerner - så hadde jeg gitt dem det!
I tillegg til faktura som ligger på deres side så regner det inn med fakturaer, purringer og inkassovarsler. Dette utgjør nesten 30.000 på knapt 3mnd. Etter flere forsøk oppnår man kontakt og de lover å se på saken og ringe meg opp, noe de aldri gjør. De ringte meg senest i dag og ville ha meg som kunde 🤪!!! Fortalte saken min pånytt med samme lovnad og ringe tilbake, samme skjer 🙄Har også sendt Mail, ikke noe svar det heller. HOLD DERE LANGT UNNA DENNE USÆRIØSE LEVERANDØREN
Jeg har betalt 49 kr pr mnd for 3 tjenester jeg ikke har bedt om. Det utgjør 1500 kr pr år. Jeg har 2 abonnement, så da blir det 3000kr PR år. Jeg skjønner hvorfor billig. Takk for meg. Jeg bytter selskap
Hadde 3 kundeforhold hos Norges Energi. 2 for bedriftene mine og 1 privat. For det første så hadde de lagt på GrønnVerdi som koster ekstra noe jeg ikke hadde forespurt. Hadde allerede sagt i fra at jeg ikke ønsket dette og de førtsatte å sende meg faktura med denne ekstra utgiften. I tillegg sendte de ikke faktuarer til riktig adresse noe jeg hadde også bedt dem om å gjøre. Endte med at jeg fikk inkasso. Noe jeg betalt med en gang selsagt når jeg fant ut at jeg ikke hadde mottatt noen fakturaer av dem. I stedet for å slette inkassoen som var deres feil, mistet de en god kunde med 3 avtaler hos dem. Forferdelig kundeservice og føler meg fullstendig lurt. For meg handlet det ikke om pengene, men en prinsippsak at når de gjør feil, så må de kompensere for kunden. Det er også utrolig vanskelig å nå dem. Både på telefon og de svarer så vidt på mail. Ringte Fjordkraft og fikk hjelp på sekundet.
Elendig selskap, med elendig kundeservice. Bjellene burde vel kanskje ha ringt da de lokker med 500kr rabatt på varer kjøpt hos Elkjøp for å få kunder. De 500kr er borte på en mnd eller to, men det største problemet er jo selvsagt bindingstiden de ikke opplyser deg om. Denne får du vite om først da innser at du har blitt lurt og forsøker å bytte strøm leverandør. Uærlig møkka selskap. Gjør deg selv en tjeneste ikke en tenk tanken på å ha NorgesEnergi, hadde ikke overrasket meg om det var nok til at du får dyrere strøm.
NorgesEnergi sin selgermetode inneholder i stor grad misvisende markedsføring over telefonsalg. Gir ikke alle opplysninger om avtale eller avtalelengde. Klarer ikke å sende faktura til riktig adresse eller en gang riktig navn. Får inntrykket av at faktura aldri kommer fram og går direkte til inkasso. Anbefales ikke videre til noen som helst
For dyrt. Dobbelt av det konkurrenter tilbyr. Sammenligner med fobrukerrådetssider
Jeg har noen utleie enheter der jeg tidligere anbefalte mine leietagere benytte Norges Energi (vi får såkalt vervepremier /1 mnd gratis strøm). I 2019 har ikke Norges Energi klart å registrere beboer bytter (problematisk tidligere også) og vi får dermed dobbelt sett regninger både fra nett eier og strøm leverandør, feil overtagelses datoer og ekstremt høye priser. Dette synes som en organisasjon som er under oppløsning uten styring og organisering. Både jeg og leietagere har via utallige henvendelser på "min side", facebook og tlf ikke klart å få dem til å rette opp. Jeg har derfor sondert terrenget mhp konkurrerende selskap og ser at billigste leveranse fra Norges Energi er betydelig høyere priset enn de andre. Nå flytter jeg alle mine private og andre enheter.
Fakturerte for "tjenester" som jeg spesifikt hadde takket nei til og nektet å refundere i etterkant.
Norgesenergi’s, Topp 10-garanti ved strømavtale: Garantien er at strømprisen på årsbasis skal ligge blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos deres 20 største konkurrenter. Noen som har mulighet for å sjekke dette og at fakturaene stemmer overens med garantien? Jeg kan ikke. Hva er de variable prisene hos deres 20 største konkurrenter???? Får vi som kunder beskjed om priser pr.kwh, renter og andre endringer? Nei. I pakken ligger også en såkalt sparepakke; en lurepakke det. Fikk vi informasjon om alt etter salgstriks fra Elkjøp om strømavtalen? Nei. Priser i forhold til Nordpool sine innkjøpspriser? Jeg har sjekket og det er store variasjoner og prisene ligger langt over; 50% på enkelte måneder. Altså ikke billig som det reklameres med. De fleste overraskelsene kommer når avtalen avsluttes. Spesifiserte avregning må forespørres og sjekkes mot mange fakturaer og ikke bli overrasket over en stor utestående saldo som sikkert har vært renteberegnet over lang tid. Det belastes også månedlig fakturagebyr selv om det er avtale om e-faktura. Er det forutsigbare, billige og stabile priser? Nei, etter min mening. Etter min menig er dette en avtale som er villende og vi som kunder har lite og ingen kontroll over. ‘ JEG ANBEFALER DERFOR IKKE NORGESENERGI OG STRØMKONTO BURDE VÆRE FORBUDT.
Ble lovet 34.7 øre/kwh. Måtte betale 77 øre/kwh. De la til sparepakke kr 49 noe som jeg ikke hadde bedt om. Pratet med de men de nekter å gjøre noe med det. De redigerer opptakene etter du har bestilt. Bestilte spot pris men blir tvunget vil variabel pris. STYR UNNA, og spar deg selv for masse problemer. Kunne jeg gitt minus stjerner hadde jeg gjort det. Kjeltring firma.
Norges energi ringer og spør om vi er interessert i en spare pakke til 49,- Vi takker nei og oppdager etter noen mnd. at vi likevel er blitt trekt for denne. Tar kontakt og får beskjed om at de dessverre ikke kan tilbakebetale selv om det er de som har gjort feilen. Styr unna!!!
Ved første henvendelse nektet dem å holde avtalen om at vi ville få strømmen fra dem til den prisen som Billigste tilbyder kunne levere strømmen for. Agva kunne levere til 0,41 pr.kw/t ink. påslag, ingen binding. Norges-Energi ville ikke fravike sin pris på 0,56 pr.kw/t. Da var det bare Løyn og Fanteri hele opplegget.. Hold dere unna disse. Selgere som, Prater og Prater, å hele opplegget er en stor bløff... Dere kan jo starte med å bli Ærlige...
Bare lureri! Styr langt unna med mindre du vil betale deg ihjel. Strømregningen ble doblet.
Anbefaler alle å styre unna de avtalene som f.eks Elkjøp har i sammen med Norges Energi. Jeg hadde en garanti avtale men de nekter at betale ut det de skylder meg. Kommer til å holde meg langt unna Norges Energi.