NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lurer med at de er billigere.. men etter å inngå avtalen er de mye dyrere og lurer man til 12 mnd binding tid.
Jeg ble lurt over til Norges energi når jeg fikk 500 i avslag på elkjøp. Nå må jeg bli i Norges energi i 9 måneder før jeg kan bytte strømleverandør igjen🙁
Fikk plutselig nesten triplet min strømregning -Uten varsel, selvsagt. Brukte 40 minutter på å vente på svar i telefonen, og når jeg endelig kommer gjennom, kan de ikke gjøre noe med det heller. Forbruket mitt er fakturert to ganger, får jeg opplyst hos Skagerak nett, som er de som fakturerer for Norges Energi, og de kunne ikke gjøre no med dette her! Jeg bytter selvsagt i dag!!!!!
Det har vært umulig å komme i kontakt med selskapet. Jeg har fått inkassovarsel for en faktura jeg ikke har sett. Kommer ikke inn på den refererte "Min side", aner ikke om det er flere fakturaer som er sendt og ingen tilbakemelding på telefon.
Byttet fra Fjordkraft til NorgesEnergi for rabatt på Elkjøp og angret bittert. Fikk slengt på latterlig "spareavtale" som var en tulleprodukt som bre gjorde avtalen dyrere for meg. Kom med løgn om Fjordkraft da jeg ville si opp og gå tilbake. Fjordkraft var akkurat likedan. Styr langt unna.
For all del, ikke bind deg til dette selskapet. Kundeservicen er under alle standarder, beklager!
Ingen tar telefonen. Sender mail, som de ikke svarer, feil på fakturaen som de skulle ordne, men ingen ting skjer.
Fremstår som en veldig useriøs aktør. Legger til avtaler du ikke har bestillt og sender deg(vist nok) en epost med 'bekreftelse' slik at det ser ut som du har bestillt dette. Ville styrt unna Norges Energi for enhver pris. De reklamerer med at avtalen er en spot pris, men har påslag på toppen. Det som blir fremstillt som en spot avtale ender opp med spot pluss påslag. Avtalen heter til og med E spot.... Men når det er påslag på toppen så er det vel feil å kalle det en spot avtale. Her burde forbrukerombudet ta et oppgjør med hele bransjen.
Fikk strømregning på over 5000; har vintertrygghet, så regningen burde ikke vært så høy. Skal bytte leverandør.
Tar ikke tlf. Legger på når du snakker med de. uoversiktlig når det ble gjort avtale på nett.
Jeg ble oppringt i høst av NorgesEnergi som kunne fortelle at jeg hadde vinne 2. premie i en nettkonkurranse noen måneder tidligere. Gevinsten skulle være en 1-årig unik avtale som NorgesEnergi trolig ville tape penger på. Jeg takket ja til dette. Da jeg tre måneder senere tok kontakt og spurte om vilkårene så fikk jeg vite at dette var en helt ordinær avtale uten spesielle rabatter eller andre fordelaktige vilkår. Dette er trolig et straffbart bedrageri. Jeg ba om å bli oppringt av en leder; hvilket fortsatt ikke har skjedd til tross for tre purringer. Basert på min erfaring vil jeg sterkt fraråde noen å tegne strømavtale med NorgesEnergi.
Vanskelig å forstå faktura, plusser på "Sparepakke" uten å spørre, komplett umulig å kontakte på telefon, de skulle ringe tilbake, men etter ca. tre og en halv time ga jeg opp.
I strømavtalen er det lagt til "Sparepakken" og "Vintertrygghet" til Kr 49,- i mnd. per tjeneste. Altså nesten en hundrelapp per måned. Disse tjenestene har jeg ikke bedt om, men de ligger der uansett... Vintertrygghet skal være en tjeneste der man får tilbud om fastpris dersom prisene svinger kraftig om vinteren. Man skal få beskjed dersom man bør ha fastpris en måned eller ei. På tross av den kraftige oppgangen har Norges Energi ikke gitt meg noe tilbud om å bytte til fastpris. Sparepakken er også noe humbug med lovnader om billigere strøm dersom man mister jobben eller hvis man får en strømskade på huset. Utrolig frekt å legge til disse tjenestene uten å informere kunden først!
Ingen tar telefonen. Sender mail, som de ikke svarer, feil på fakturaen som de skulle ordne, men ingen ting skjer.
Jeg bestilte en avtale fra et annet selskap Agva, ble noen dager etter oppringt av Norges Energi, og registrerte, trodde det var Agva jeg snakket med. Var på jobb og oppfattet ikke at det var et nytt selskap.. hvordan de fikk tilgang på mine opplysninger om å bytte leverandør, telefonnummer etc vet jeg ikke.
Fikk nesten sjokk da jeg fikk "velkomst-epost" fra dem uten å ha vært i kontakt med dem i det hele tatt. Det viser seg at en selger har lagt inn bestilling i mitt navn basert på et telefonnummer som ble gitt til dem for at de skulle kunne kontakte meg for å be om samtykke (noe de aldri gjorde). De svarer heller ikke på henvendelser. Unngå for enhver pris - forbrukerrådet neste stopp.