NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever at jeg har vesentlig bedre oversikt på min konto enn det Norgesenergi har??
Hei Thor, Det er beklagelig å høre at du ikke føler du har oversikt over avtalen din hos oss. Du må gjerne kontakte oss, så vil vi hjelpe deg med dette og gjerne få litt videre informasjon om hva du synes er uoversiktlig. Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding! Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi
Fornøyd med infomasjonen,alt er greit .Har ingenting negativt og si om Norges Energi.
Hei Tom! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norges energi gir en trygg strømavtale.Har ingenting å utsette på det. Min erfaring er super god service og en meget behjelpelige kundebehandlere.
Hei Line! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Dette er en oppfølging til en anmeldelse skrevet her for en måned siden, men siden man ikke kan følge opp saken med hva som har skjedd videre, så poster jeg på ny med mer informasjon, for å forhindre at andre går på samme smell med NorgesEnergi som jeg har gjort. NorgesEnergi tok kontakt for for en måned siden og ville ha meg som kunde. Jeg var ikke interessert, fordi jeg var en fornøyd Tibber kunde. Selgeren var svært pågående og kunne love meg billigere priser enn Tibber, samt en lik app opplevelse. Begrunnelsen for at jeg kunne få en slik avtale var at jeg kunne verves som en bedriftskunde, selv om jeg sa at selskapet selger refererte til lå brakk og dette overhodet ikke ville være et bedriftsforhold. Selgeren sa at det ikke spilte noen rolle, fordi organisasjonsnummeret kun var inngangsbilletten. Det hørtes rart ut, men jeg gikk med på det. Jeg fikk forklart at abonnementet hadde en 12-måneders rullerende avtaletid, som jeg tolket som 12-måneders bindingstid. Til tross for at jeg ikke liker bidingstid, så vant lovnaden om billigere strøm og en lik app opplevelse meg over. Når jeg noen dager senere fant ut at 12-måneders rullerende avtaletid betyr 12-måneders oppsigelse og i tillegg hadde lest hva folk skrev om appen deres på App Store, så følte jeg meg lurt og ba dem slette avtalen som ikke skulle begynne før en måned senere. Da begynte marerittet. Kundebehandlingen jeg har vært utsatt for er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. Jeg har måttet vente i lange telefonkøer, snakke med frekke kundebehandlere, skrevet side opp og side ned med eposter, uten å nå frem. Til slutt skrev jeg en e-post til daglig leder i NorgesEnergi (man finner e-post adressen med et enkelt søk på Google), hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd. Dagen etterpå ble jeg oppringt av en kundebehandler som var svært hyggelig og som kunne fortelle meg at kundeforholdet ble slettet og at jeg kunne fortsette som kunde hos Tibber. Jeg takket for at jeg endelig hadde blitt hørt og slo meg til ro med det. I ukene etterpå ringte NorgesEnergi meg en gang for å høre hvorfor jeg var misfornøyd med servicen på kundesenteret og jeg ringte dem en gang for å forsikre meg om at kundeforholdet var over. Jeg ble også da forsikret av en kundebehandler at kundeforholdet var slettet. Overraskelsen var derfor stor når jeg en måned senere mottok en epost fra nettselskapet som opplyste meg om at NorgesEnergi hadde flyttet strømavtalen min fra Tibber over til NorgesEnergi og at jeg nå var kunde hos dem. Stikk i strid med lovnaden jeg hadde fått fra to kundebehandlere. Det går dessverre ikke an å gi dem minuspoeng, men dette er noe av det verste jeg har vært borti. Jeg håper at de vil ta til fornuften og la en person som ikke ønsket annet enn å unngå å bli kunde hos dem få viljen sin. Jeg ba om det i en måned før kundeforholdet skulle starte og til tross for at de lovet at de skulle respektere viljen min, så gjorde de ikke det. Styr så langt unna NorgesEnergi som mulig.
Hei Andreas, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom du har fått beskjed om at avtalen skulle vært kansellert, må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere for å se på hva som kan ha skjedd. Jeg håper derfor at du har anledning til å ta kontakt på ny for nærmere informasjon, slik at vi kan finne en løsing. Slik jeg forstår at det du skriver er dette en bedriftavtale, du må derfor gjerne ringe oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina, NorgesEnergi
Lave priser.Har aldri hatt noen problemer med dem.Bare de kan fortsette å levere lave strømpriser er jeg fornøyd.
Hei Hans! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Når man blir spurt av Elkjøp selgeren om man vil ha 500 kr i gavekort ved å bytte til norgesenergi, så inngår man en spotprisavtale. På fakturaen står det imidlertid et "påslag" som er helt umulig å forstå, og dersom man ikke har papirfaktura som man betaler dyrt for å få tilsendt, så ser man det kanskje ikke i det hele tatt. Når jeg da endrer avtalen til spotpris uten påslag, så må jeg dra vilkårene ut av dem, en etter en, og de har rett og slett ingen komplett avtale som de kan sende kjøperen. De har bare noen små notater på en mail. Hvor er profesjonaliteten?
Hei Am! Det var leit at dette ikke ble som du hadde tenkt. Du må gjerne kontakte oss på e-posten [email protected] så vil vi kunne se på din henvendelse og detaljene på ditt abonnement hos oss. Håper du tar kontakt slik at vi kan se på en løsning. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Virker som det er dårlig kommunikasjon mellom ansatte i NorgesEnergi. Mine ønsker ble ikke etterkommet. Jeg ga et ultimatum: dersom de gjorde én feil til var jeg ikke lenger deres kunde. Det er derfor jeg ønsker å bytte nå.
Hei Liv! Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig at din opplevelse av å bestille strøm ikke ble som ønsket. Beklager for denne opplevelsen. Vi ønsker alltid å forbedre vår dialog, og din tilbakemeling hjelper oss til å bli bedre i fremtiden. Du står fri til å velge den strømleverandøren som passer best for deg. Ønsker deg likefullt en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi