NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gir ikke tilbakemelding på mail, og forklarer seg dårlig når du først får svar. Legger skyld over på Skagerak Nett i forbindelse med bytte av strømmåler når jeg etterspør hvorfor jeg har fått en høy regning fra dem. Anbefales ikke! Er ikke så mye annet å si.
Du loves balansert avregning og løpende justering av månedsregning., overskytende beløp settes på konto til 20% rente!
Norgesenergi er flinke til å stå på elkjøp og gi deg rabatter hvis du undertegner, men man betaler til syvende og sist alt tilbake gjennom dyrere regninger. Må også nevnes at de har en horribel kundebehandlng som ikke er veldig velvillige til å hjelpe.
Er kunde hos Norges Energi, og er helt ok fornøyd. Fikk en periode gratis først. Vet ikke hvordan prisen er nå, men har vel hatt høye regninger som alle andre i vinter. Har ikke ringt kundesenteret noengang, så vet ikke hvordan den er.
Ikke billig og vanskelig å komme igjennom kundesenteret. Ble gjennomfakturert og får altså en ekstra regning fra agder energi. Ringte inn å var forbanna på de og sa ifra om at dette var dyrt. Men unnskyldte seg med at det gadde vært kaldt en god del. Forbrukerrådet vurderer jeg sterkt om ikke dette blir ordnet opp i. Jeg skal ikke betale dobbelt opp for strøm. Kommer ikke på tale!!! Dritt selskap!!
De driver med å bytte til dyrere avtale med jevne mellomrom uten kundenes samtykke. Hadde e-spot til kun 9 kr mnd - gjort om til Spot innkjøpspris med flere påslag helt plutselig.