NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I dag ble jeg møtt med slengbemerkninger fra en selger etter å ha takket nei til en samtale om hvor jeg bor!! Dette skjedde klokken 14:15 på Storo i Oslo den 6 August 2019. Selgeren jobbet fra en stand som Norges Energi har plassert midt i gangveien. Hvilke personer er det Norges Energi rekrutterer til disse jobbene? Er de folk som er ute på prøve? Jeg fant oppførselen til selgeren såpass
Hei Vegard. Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre selgere er høflige og respektfulle og respekterer et nei fra kunden. Vi ønsker ikke at noen skal oppleve kontakten med oss som ubehagelig eller føle seg presset til å bli kunde hos oss. Vi sjekker opp i saken med det samme. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Sender meg papirfaktura selv om jeg har både avtalegiro og eFaktura aktivert i banken.
Dette er et svindelselskap. Disse driver en elendig modell. Virker som selgerne deres er bevist opplært til å lyve, for så holde på retten sin fra småskriften ingen leser. Styr unna!
Hei! Vi syntes ikke det er greit at du føler deg lurt av selgerne våres. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080 eller e-post [email protected] slik at vi kan få registrert klagen din, og finne ut av dette for deg. Med Vennlig Hilsen, Synne i NorgesEnergi
Er vel det desidert verste strømselskap som finnes. Totalt useriøst, inkompetente kundebehandlere, kjeltringer av selgere som lurer folk inn i binding/kontrakter og dekker seg bak at kunden har all skyld som signerte. Noen må stoppe dem og vil advare samtlige om å IKKE bli kunde hos Norges Energi for da blir man svindlet. Men visst man vil ha problemer og vil bli lurt, ja DA skal man bli kunde der. Fy f.. førr et selskap.
Hei Andreas. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit at du føler deg svindlet av oss. Vi hadde satt pris på om du hadde tatt kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vi ønsker ikke at du som kunde skal sitte igjen med en følelese av å ha blitt lurt. Som kunde skal man kunne stole på at avtalen er som man ble forespeilet ved avtaleinngåelse. For at vi skal kunne sjekke opp i saken er vi avhengige av at du tar kontakt med oss. Samtidig ønsker vi gjerne å vite mer om hva du har opplevd hos oss slik at vi kan finne ut når og hvor dette gjelder og hvordan vi kan forbedre oss. Mvh Monica, NorgesEnergi
Jeg har vært kunde hos Norgesenergi i to perioder. Første periode som kunde var helt ok, frem til avslutting av avtale. Husker denne prosessen som svært upraktisk. En stund etter at jeg hadde vært kunde ble jeg oppringt med nytt tilbud. Tilbudet var av typen "superhemmelig tilbud for tidligere kunder, nei du kan ikke få det tilsendt på e-post". Burde ha luktet lunten, men bet på. NorgesEnergi hadde ikke klart å få med seg min nye adresse selv om de fikk den oppgitt direkte av meg. Det førte til at viktige brev, deriblant fakturaer ble feilsendt og kom alt for sent frem til meg. Jeg gjorde dem oppmerksom på dette via både chat og e-post, uten at problemet ble løst. Min konklusjon er at dette er et useriøst selskap som baserer seg på "skitne triks" og dårlig oppfølging av kunder.
Hei Daniel. Her må vi bare beklage dersom avtalen du fikk ikke samsvarte med det du ble forespeilet ved inngåelse. Ved inngåelse av avtale over telefon tas avtaleinngåelsen alltid opp på bånd. Samtidig sendes det også en avtalebekreftelse kort tid etter avtaleinngåelse med all informasjon om avtalen og angrefristskjema. Dette er for å sikre på best mulig måte at kunden får riktig og tilstrekkelig med informasjon og at vi får registrert riktige kontaktopplysninger på kunden. Vi setter pris på om du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og se hva som har skjedd her. Vi synes det er leit at du ikke har hatt noen god opplevelse med vår kundeservice og dette ønsker vi å rette opp i. Mvh Monica, NorgesEnergi
Ble kunde med samboer i fjor når vi flyttet sammen i en liten leilighet i Bergen. Opplevd 2 ganger å få feil faktura. Meldte inn flytting i god tid før vi flyttet ut i juni 2019, men de forsetter å sende oss faktura og forteller oss at vi fortsatt er aktive kunder. Styr unna. Rotete og useriøst firma.
Hei Peter. Har du vært i kontakt med vårt kundesenter angående dette? Jeg ser du skriver dere meldte inn flytting i god tid før dere flyttet ut og dere har jo da gjort helt riktig i forbindelse med flyttingen. Ved utflytting må dette meldes til strømleverandøren senest tre dager før utflyttedato for at leverandøren skal rekke å avslutte avtalen fra datoen du flytter ut. Fakturaene sendes etterskuddsvis etter strømmen er brukt slik at det er vanlig at man mottar 1-2 fakturaer etter man har sagt opp. Disse skal jo da gjelde for perioden før avtalen ble avsluttet. Perioden skal stå spesifisert på fakturaen. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men dersom du fremdeles ikke opplever at saken har fått en tilfredsstillende løsning håper vi du tar kontakt med oss slik at vi kan finne din avtale hos oss og undersøke saken. Mvh Monica, NorgesEnergi
Oppdaget at de har belastet meg for tilleggsprodukter, noe som kalles sparepakke og vintertrygghet. Jeg kan ikke huske at dette ble nevnt da strømavtalen ble inngått. I tillegg nekter de å oversende dokumentasjon på at jeg har inngått avtale på disse produktene.. Jeg holder igjen de siste fakturaene til de enten krediterer meg for disse produktene, eller de dokumenterer at jeg har inngått avtale på disse. Til tross for innsigelse, sender de saken til inkasso. Der leverer jeg ny innsigelse og ber på nytt om dokumentasjon på avtalen. Etter at saken har ligget i bero i 3 måneder, har de enda ikke sendt meg dokumentasjon på at det eksisterer noe avtale på disse produktene! Produktet sparepakke er en forsikring som vil tre i kraft om jeg blir sykemeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig. Hadde det ikke vært greit å få tilsendt forsikringsvilkårene om man inngikk en forsikringsavtale?
Hei Thomas. Vi syntes det er leit å høre at du føler vi ikke har hjulpet deg slik du skulle ønske. Vi vil veldig gjerne komme til bunns i denne saken med deg og ber deg ta kontakt med kundesenteret våres. Vi kan kontaktes på telefon 38100080 eller e-post [email protected]. Med Vennlig Hilsen, Synne i NorgesEnergi