NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna!- de holder ikke avtaler spesielt dems strømforsikring er ikke noe verdt!
Hei Js Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss og at Strømforsikringen ikke svarte til forventningen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt mer informasjon om saken og sjekke opp i det hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Bra så langt. Er ny kunde så ikke så lett og grave fram de storesuperlativene enda
Hei Per E Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd så langt hos oss. Vi håper du vil være fornøyd hos oss også i fremtiden. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Forferdelig dyrt når en er 1 person å skal forsøke å overleve i ett av værlas rikeste land. Er enn en familie m 2 inntekter så har enn bedre økonomi , men når enn er 1 person så er det samme pris. Det burde vært både støtte å fornuft til. Burde det ikke vært prisforskjeller? Eller skal enn bare sulte og prøve å. Ikke. Fryse ihjel .
Hei Vera J.P Vi har full forståelse for at strømkostnadene er en utfordring for mange. Strømprisene i markedet styres av en felles nordeuropeisk strømbørs, Nordpool, og er derfor noe strømleverandørene har lite innvirkning på. Når innkjøpsprisen på børsen blir høy vil dette påvirke strømleverandørene i markedet da de kjøper inn strøm fra strømbørsen og selger videre til sine kunder. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarkedet og kostnadene utover innkjøpspris utgjør som oftest en veldig liten del av fakturaen. Vi tilbyr utsettele og oppdeling av faktura kostnadsfritt så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det kunne hjelpe eller om du ønsker at vi tar en gjennomgang av din strømavtale for å sjekke at du har den avtalen som passer best for deg og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Alle kan havne i en økonomisk krise hvor det kan være vanskelig å betale innen forfall. Jeg har alltid betalt mine regninger og ikke hatt noen problemer med inkasso etc. NorgesEnergi har gjort det helt umulig for meg å få betalt. De samarbeider ikke, vil ikke gi rom for alternative betalingsmåte. Ikke mulig å få nedbetalingsplan, ikke vil de gi utsettelse på faktura for inneværende måned før forrige faktura er betalt. De har sendt faktura til inkkassobyrå, som heller ikke er særlig imøtekommende. Dette er så håpløst at det er bare å gi opp. Helt ubegripelig at de må gjøre som de gjør!
Hei Maiken S.P Vi synes det er leit å høre at vi ikke har kommet til en enighet her og at du har opplevd oss som lite imøtekommende i kontakt med oss. For å kunne undersøke saken trenger vi at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg i vårt system. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Lang ventetid på tlf. Ringte ikke tilbake når jeg la igjenn tlf. nr. Mangelfull informasjon ang. tillegsavtaler.
Hei Geir Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du kontaktet vårt kundesenter. Det er mange faktorerer som spiller inn når det kommer til ventetid på telefon og det kan dessverre føre til at vi i enkelte perioder har lenger svartid enn vi ønsker. Vi beklager dette. Man skal alltid ringes opp igjen når man legger igjen telefonnummer. Det er vanskelig å si hva om har skjedd her, men vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er også viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon om sin avtale og eventuelle tilleggstjenester. Tilleggstjenester skal alltid informeres om ved inngåelse og må takkes ja til skriftlig. Vi ønsker å tilby gode og skreddersydde løsninger for hver enkelt kunde og har avtaler og tjenester som dekker de fleste ønsker og behov. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din avtale hos oss og ønsker ikke at du har tjenester som du ikke ønsker eller har behov for. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan ta en titt på din avtale og finne den beste løsningen for deg. Samtidig kan vi sjekke opp i hvorfor du ikke ble ringt tilbake av oss da du la igjen ditt nummer. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Pris og uovetsiktlig app. Ser ut som prisen ligger i øvre skikt, og appen er dårlig på statistikk og sammendrag for inneværende periode. I forhold til andre apper har jeg lite oversikt over kostnader i løpet av peroden, hvor mye strømstøtte. Ser at noen har en regnskapsoversikt. Her er det kun diagrammer jeg har funnet som er lite lesbare og informative
Hei Tor H Takk for din tilbakemelding. Tilbakemeldinger fra våre kunder hjelper oss å gjøre innholdet i appen enda bedre. Vi jobber kontinuerlig med innhold og oppsett i appen og ønsker å gi en best mulig brukeropplevelse for våre kunder. Blant annet har vi nå inkludert en funksjon hvor man kan se estimert kostand i kroner og øre hittil i måneden. Denne skal inkludere både strømforbruk, nettleie og strømstøtte. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker veileding på min side eller i app, eller har noen forslag til endringer og forbedringer hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Ber om mulighet for å gi bedre pris da vi har vært kunde over lengre tid men blir med en gang forklart at det ikke er mulig. Ikke lett å holde på kundene da.
Hei Aap Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Inkludert i våre avtaler har man også flere gode fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Vi vil alltid forsøke å skreddersy en best mulig strømavtale basert på kunders ønsker og behov. Vi synes det er leit å høre at du ikke opplever din avtale hos oss som god nok. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi