Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt for dyrt, det bør finnes andre muligheter .

Omtale av  Vera J. P

Forferdelig dyrt når en er 1 person å skal forsøke å overleve i ett av værlas rikeste land. Er enn en familie m 2 inntekter så har enn bedre økonomi , men når enn er 1 person så er det samme pris. Det burde vært både støtte å fornuft til. Burde det ikke vært prisforskjeller? Eller skal enn bare sulte og prøve å. Ikke. Fryse ihjel .

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 12:24

Hei Vera J.P Vi har full forståelse for at strømkostnadene er en utfordring for mange. Strømprisene i markedet styres av en felles nordeuropeisk strømbørs, Nordpool, og er derfor noe strømleverandørene har lite innvirkning på. Når innkjøpsprisen på børsen blir høy vil dette påvirke strømleverandørene i markedet da de kjøper inn strøm fra strømbørsen og selger videre til sine kunder. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarkedet og kostnadene utover innkjøpspris utgjør som oftest en veldig liten del av fakturaen. Vi tilbyr utsettele og oppdeling av faktura kostnadsfritt så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det kunne hjelpe eller om du ønsker at vi tar en gjennomgang av din strømavtale for å sjekke at du har den avtalen som passer best for deg og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

De gjør det umulig å komme seg ajour med betalinger!

Omtale av  Maiken S. P

Alle kan havne i en økonomisk krise hvor det kan være vanskelig å betale innen forfall. Jeg har alltid betalt mine regninger og ikke hatt noen problemer med inkasso etc. NorgesEnergi har gjort det helt umulig for meg å få betalt. De samarbeider ikke, vil ikke gi rom for alternative betalingsmåte. Ikke mulig å få nedbetalingsplan, ikke vil de gi utsettelse på faktura for inneværende måned før forrige faktura er betalt. De har sendt faktura til inkkassobyrå, som heller ikke er særlig imøtekommende. Dette er så håpløst at det er bare å gi opp. Helt ubegripelig at de må gjøre som de gjør!

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 12:06

Hei Maiken S.P Vi synes det er leit å høre at vi ikke har kommet til en enighet her og at du har opplevd oss som lite imøtekommende i kontakt med oss. For å kunne undersøke saken trenger vi at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg i vårt system. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Lang tlf. kø

Omtale av  Geir

Lang ventetid på tlf. Ringte ikke tilbake når jeg la igjenn tlf. nr. Mangelfull informasjon ang. tillegsavtaler.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:35

Hei Geir Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du kontaktet vårt kundesenter. Det er mange faktorerer som spiller inn når det kommer til ventetid på telefon og det kan dessverre føre til at vi i enkelte perioder har lenger svartid enn vi ønsker. Vi beklager dette. Man skal alltid ringes opp igjen når man legger igjen telefonnummer. Det er vanskelig å si hva om har skjedd her, men vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er også viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon om sin avtale og eventuelle tilleggstjenester. Tilleggstjenester skal alltid informeres om ved inngåelse og må takkes ja til skriftlig. Vi ønsker å tilby gode og skreddersydde løsninger for hver enkelt kunde og har avtaler og tjenester som dekker de fleste ønsker og behov. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din avtale hos oss og ønsker ikke at du har tjenester som du ikke ønsker eller har behov for. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan ta en titt på din avtale og finne den beste løsningen for deg. Samtidig kan vi sjekke opp i hvorfor du ikke ble ringt tilbake av oss da du la igjen ditt nummer. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Brukbart, men lite oversiktlig

Omtale av  Tor H

Pris og uovetsiktlig app. Ser ut som prisen ligger i øvre skikt, og appen er dårlig på statistikk og sammendrag for inneværende periode. I forhold til andre apper har jeg lite oversikt over kostnader i løpet av peroden, hvor mye strømstøtte. Ser at noen har en regnskapsoversikt. Her er det kun diagrammer jeg har funnet som er lite lesbare og informative

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:11

Hei Tor H Takk for din tilbakemelding. Tilbakemeldinger fra våre kunder hjelper oss å gjøre innholdet i appen enda bedre. Vi jobber kontinuerlig med innhold og oppsett i appen og ønsker å gi en best mulig brukeropplevelse for våre kunder. Blant annet har vi nå inkludert en funksjon hvor man kan se estimert kostand i kroner og øre hittil i måneden. Denne skal inkludere både strømforbruk, nettleie og strømstøtte. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker veileding på min side eller i app, eller har noen forslag til endringer og forbedringer hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ønsker de å beholde kunden?

Omtale av  Aap

Ber om mulighet for å gi bedre pris da vi har vært kunde over lengre tid men blir med en gang forklart at det ikke er mulig. Ikke lett å holde på kundene da.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 11:06

Hei Aap Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Inkludert i våre avtaler har man også flere gode fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Vi vil alltid forsøke å skreddersy en best mulig strømavtale basert på kunders ønsker og behov. Vi synes det er leit å høre at du ikke opplever din avtale hos oss som god nok. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Etter ca 10 år som kunde er jeg fortsatt fornøyd med utmerket kundeservice og avtaler. Det sier sitt

Omtale av  Jeann

Profesjonell og utmerket kundeservice. Blir alltid møtt med forståelse og god kunnskap for akkurat min situasjon og behov.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 10:34

Hei Jeann Takk for fin tilbakemelding. Det er vi veldig glade for å høre. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en god måte og at de opplever å få hjelp og veileding i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ringer om igjen og om igjen

Omtale av  Kyrre

Norgesenergi ringer hele tiden, de forsøker å selge meg en ny avtale. Sagt nei 5 ganger de siste 8 dagene. De ringer opp neste dag igjen. De respekterer ikke et nei, jeg ville aldri inngått en avtale med et slikt firma.

Svar fra NorgesEnergi
11.04.2024 10:49

Hei Kyrre Vi synes det er leit å høre at du hatt en slik opplevelse hos oss. Et nei skal selvsagt respekteres og det skal være nok å gi beskjed i telefonkontakt med oss at man ikke ønsker å bli ringt igjen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR