NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ok service , men strømmen er for dyr. Jeg vurderer å bytte.
Hei Knut, Takk for tilbakemeldingen din. :-) Vi setter stor pris på at du har delt din erfaring med oss. Det er flott å høre at du er tilfreds med vår service, og blir triste av å høre at du vurderer å bytte på grunn av strømprisene. Vi jobber beinhardt med å utvikle vår kundeservice slik at vi kan fortsette å være den beste strømleverandøren, og vi forstår at strømpris er viktig for kundene våre. Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige priser i et presset marked, og ønsker å være transparente om våre priser og tjenester. Dersom du har spesifikke spørsmål eller bekymringer angående prisingen, vil vi gjerne høre mer fra deg for å kunne bistå på best mulig måte. Vi vil også oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice direkte, slik at vi kan gå gjennom dine behov og finne potensielle løsninger som passer for deg. Vi er her for å hjelpe deg og ønsker å beholde deg som kunde. Du kan kontakte oss på Facebook eller besøke vår nettside for mer informasjon. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi kan finne en løsning som tilfredsstiller dine forventninger. Med vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice
Fornøgd med billigast mulig strøm, app som fungerer og EIN faktura. Må dessverre bytte snart pga eg blir ført over på mykje dyrare abo etter 12 mnd med god avtale.
Hei Renate, Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. :-) Vi er veldig glad for at du har vært fornøyd med våre konkurransedyktige priser, en brukervennlig app, og at du får alt på én faktura. Det er viktig for oss å levere gode tjenester til våre kunder, og det er viktig for oss at våre kunder vet de kan stole på oss. Det er blant annet derfor vi er medlem av Trygg Strømhandel. Vi forstår at det kan være frustrerende at prisen din skal øke etter 12 måneder. Vi håper likevel du velger oss som din strømleverandør fremover, og vi ønsker å takke for at du valgte oss som din strømleverandør. Vi ser frem til å hjelpe deg med eventuelle spørsmål eller bekymringer du måtte ha. Takk for at du tok deg tiden til å skrive om oss her inne. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Fin app, lett å komme i kontakt med. Gode priser i fastprisavtalen.
Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt om du lurer på noe. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Mottok nettopp følgende beskjed: "På grunn av økte kostnader" øker NTE fastpris per måned fra 0 til 49 NOK og påslaget fra 5,4 til 5,9 øre/kWh. I 2022 hadde NTE 92 000 strømkunder. Det er klart dette er klingende mynt i kassa!
Hei, Trond. :) Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. Prisjusteringen for fastbeløpet til 49 kroner gjelder for vår Spotprisavtale. Denne har et månedlig fastbeløp på 42 kroner frem til 01.01.24, når den nye prisen på 49 kroner trer i kraft. Inflasjonen påvirker strømmarkedet som helhet, og derfor ser vi oss nødt til å justere prisene. Dette gjelder ikke bare for vår bedrift, men for alle kraftselskaper. Den økende generelle prisveksten i samfunnet fører til høyere kostnader knyttet til innkjøp, administrasjon og levering av strøm til forbrukerne. De aller fleste av våre kunder med spotprisavtale har hatt et fast påslag i måneden på 42 kroner fra før av, med unntak av noen få kunder som har hatt en avtale der ørepåslaget har vært høyere i mot at fastbeløpet har vært fraværende. Det er denne du selv har hatt, basert på meldingen du mottok av oss. Det er klart at du opplever det som en mye større økning om du har hatt en gammel avtale med 0 kroner i påslag. Nå blir denne gamle avtalen uten påslag avsluttet, så de som har hatt den flyttes over til vår normale spotprisavtale, med fastpris, men med noe lavere ørepåslag. Vi beklager misforståelsen og forsikrer deg om at vi tar våre kunders bekymringer på alvor. Vi setter stor pris på din støtte som kunde, og vi vil gjerne ha muligheten til å forklare dette nærmere for deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundeservice direkte, så vil vi gjøre vårt beste for å gi deg ytterligere informasjon og svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Fikk e-post i dag om at det er dyrt for dem å levere strøm, derfor setter de opp prisen med et fast gebyr. Det er helt utrolig at de tør å gjøre noe sånt når strømmen aldri har vært dyrere og selskapene aldri har tjent så mye som nå. Hadde frem til dette ingen problemer med dem og oppfattet de som like dyre som resten, men nå må jeg se meg om etter noen billigere (=mindre alt for dyr).
Hei, Martin. Denne prisoppgangen varsler vi nå om fordi vi fra 01.01.24 øker kostnaden på fastbeløp og påslag for vår Spotprisavtale. Hele strømmarkedet er påvirket av inflasjonen, så vi er ikke det eneste kraftselskapet som må sette opp prisene. Bakgrunnen for alle er den generelle prisveksten i samfunnet som gjør at det koster mer å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til forbrukeren. Vi har tatt regnestykket for ørepåslaget og sett på forbruket til gjennomsnitsskunden vår for å vise hva prisøkningen utgjør i kroner og øre i løpet av et helt år. Hvis vi tenker at gjennomsnittskunden vår har en bolig med et forbruk på 15 000-20 000 kWh i året, utgjør prisøkningen mellom 100 og 140 kroner for påslaget, samt 47 kroner for fastprisen, for et helt år. Utregning: Bolig på 15000 kWh årlig forbruk: 15000 kWh * 0,05215 = 782,25 (nåværende ørepåslag på 5,215 øre/kWh) 15000 kWh *0,059 = 885 (nytt ørepåslag fra 01.01.2024 - 5,9 øre/kWh) Differanse: 102,75 kroner Bolig på 20000 kWh årlig forbruk: 20000 kWh * 0,05215 = 1043 (nåværende ørepåslag på 5,215 øre/kWh ) 20000 kWh * 0,059 = 1180 (nytt ørepåslag fra 01.01.2024 - 5,9 øre/kWh) Differanse: 137 kroner Du står naturligvis fritt til å velge den strømleverandøren du selv ønsker, og om du forlater oss nå vil vi benytte anledning til å si takk for tilliten du har vist oss. Vil du tilbake til oss på et senere tidspunkt er du hjertelig velkommen. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Fra jeg byttet til NTE har det vært ingen problemer, ingen skjulte kostnader, ikke blitt byttet over på en dyrere avtale. Rett og slett enkelt å greit å veldig lønnsomt!
Hei, Daniel! Så hyggelig tilbakemelding å få! Våre verdier er åpen, nær og pålitelig, og vi jobber for dette hver dag. Det er også en av grunnene til at vi ønsket å være en del av Trygg strømhandel. Veldig godt å høre at du opplever det som enkelt og greit å være kunde av oss. Vi håper opplevelsen av dette fortsetter. Skulle det være noe, så ikke nøl med å kontakte oss. Takk for at du tok deg tiden til å skrive om oss her inne. Ønsker deg en riktig god dag og uke! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Nå har jeg vært kunde i ca 2 år. Kundesørvis er meget dårlig. Vanskelig å komme igjenom, og alt for lang ventetid. Lite hjelp å få når du først kommer igjenom på tlf. Setter opp priser flere ganger i året. Varsler ikke om prisendring og skylder på tekninske problemer i sytemet. Anbefales ikke!
Hei, Tom. Takk for at du har brukt tid på å skrive en tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd våre tjenester som dårlige. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, - også de som ikke bare er positiv, for de medfører en mulighet for oss til forbedring. Vi har i enkelte perioder lengre ventetid, men det er mulig å be om å å bli ringt tilbake etter to minutter slik at du kan gå gjøre andre ting i mellomtiden. Vi har tatt tilbakemeldingen din om lang ventetid til vurdering, og skal se på muligheter vi har til å effektivisere behandlingstiden vår ytterligere og ansette flere kundebehandlere. Vi er dessverre nødt til å justere prisen i tråd med det som skjer i markedet. Dette skyldes at konsumprisindeksen generelt øker, og vi er forpliktet til å oppdatere teknologien for å sikre at du får nyttige og trygge tjenester. NTE varsler alltid om prisjusteringer minst 30 dager i forveien, i henhold til regelverket. Det vi ikke kan kontrollere, er om mottakeren av e-posten har blokkert oss eller markert e-posten som søppel, men våre teknikere kan se i systemene om dette har hendt. Er du usikker på hva årsaken er må du gjerne kontakte oss om det, så kan vi sammen oppklare problemet. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice