Rauma Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimeligste, og beste strømavtalen, jeg har hatt, de siste 20 årene. Utrolig dårlig erfaring m Hafslund/ Enitel, Fjordkraft og Norges energi. Du har flere tillegg/ påslag, jeg ikke har nytte eller økonomisk fordeler av. 🤩 De tar tlf innen kort tid, når en ringer, og svarer saklig på spørsmål!
Hei Mona! Tusen takk for toppscore for at vi ikke har skjulte påslag, tvungne tillegg eller ekstra gebyrer. Vi er med i Trygg Strømhandel og har stort fokus på å opptre både ærlig og ryddig overfor våre kunder. Stadig flere velger oss nettopp av den grunn. Så igjen; tusen takk!
Veldig god hjelp ved problemer med Bredbånd - kjapt svar og utbedring av skade :-D Stolt av at vi har eit slikt selskap i kommunen vår! Topp service :-D
Hei Magnhild! Tusen takk for din tilbakemelding. Stadig flere både i og utenfor kommunen setter pris på at vi tilbyr gode avtaler. I kommunen gode avtaler for fiber- og fjernsynskunder. Både i og utenfor kommunen gode strømavtaler. Test oss; du vil ikke angre!
Billig og bra. Ikke noe tull. God service. Hyggelige folk
Hei Knut! Tusen takk for at du gir oss topp score. Det setter vi stor pris på! Du må gjerne dele din positive erfaring med andre.
Har SPOT WEB med lite påslag, brukt Rauma noen år nå på to måler enheter, er veldig fornøyd. Nytt i høst er ny app som er veldig informativ og bra! Fikk toppscore på pris når jeg sjekket her.. ☺️
Hei Helge! Tusen takk at du deler din tilfredshet med oss som din kraftleverandør. Det setter vi meget stort pris på! Vi opplever at stadig flere gjør det samme. Vi jobber hardt for å oppleve at kundene er fornøyd. Og vi opplever også at stadig flere velger oss fordi vi er konkurransedyktige på pris og at vi oppleves som en trygg strømleverandør. Takk!
Meget godt forøyd med Rauma energi som leverandør av strøm til både bolig og hytte.
Hei, tusen takk for at de deler din tilfredshet med Rauma Energi Kraft og Bredbånd AS som din kraftleverandør!
Har god service og de har stabile lave priser. Kan anbefales
Hei Einar! Tusen takk for god tilbakemelding. Vi opplever at stadig flere velger oss som sin kraftleverandør, både fordi vi har god service og har konkurransedyktige priser. Ellers er vi nå blant de første som selger strøm i Norge som er sertifisert gjennom Trygg Strømhandel:)
Har dialog hvert år om fornyelse, pris og er fornøyd
Hei Ove! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at våre kunder responderer på vår kundeservice og våre produkter. Vi opplever at stadig flere velger oss som sin strømleverandør:) https://www.rauma-energi.no/kraft/
Intet fast månedsgebyr utover spot påslag. Lett å få kontakt med kundeservice via telefon.
Hei Kristian! Tusen takk for topp score fra deg som kunde. Vi opplever stadig oftere at kraftkundene er meget godt fornøyd med både kundeservice, tilgjengelighet og konkurransedyktige produkter som vi tilbyr over hele Norge. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ikke allerede er kraftkunde hos oss: https://www.rauma-energi.no/kraft/
Helt ok til hva man har å velge i av strømleverandører idag. Har en spotavtale hos Rauma og her får man en avtale som er "det du ser er det du får". Med andre ord ingen skjulte kostnader eller forsøk på å svindle deg for mer penger ved å flytte deg over til nytt dyrere abonnement i skjul. Aldri hatt noen problemer med dem og vil fortsette med å ha de framover. Det viser seg også at abonnementet er å regne som en av de billigere alternativene i følge bytt.no sitt analyseverktøy.
Hei Marius, og tusen takk for gode tilbakemeldinger. Ja, vi er konkurransedyktige og ja; stadig flere merker seg dette og velger oss som sin kraftleverandør. Sjekk våre gode tilbud her: https://www.rauma-energi.no/kraft/
Jeg inngikk 6 mnd fastprisavtale på 48 øre kWh i vinter da strømprisen steg. Nå spurte jeg om å forlenge avtalen med fastpris, og fikk til svar (en uke etter) på e-post at den nye prisen vil i såfall være 63 øre KwH. Jeg har derfor byttet til Tussa kraft (som er vannkraft- og bio-basert). Kundeservice hos Rauma er hyggelige og veldig hjelpsomme, men nå kunne de ikke konkurrere på pris.
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi gjør vår ytterste for å tilby konkurransedyktige priser. Nå er det høge strømpriser og vi ser ingen mulighet for å sette disse ned nå. Men følg med så håper vi du finner oss attraktive igjen, også prismessig. Ha en flott sommer videre:)
Dem går rett til inkasso uten å si i fra! Plus pass på hva du egentlig betaler for!
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi har gode rutiner på å følge opp kunder, inkl manglende betaling. Vi håper du tar kontakt på: [email protected] eller ringer 7122 6750 så skal vi få hjulpet deg:)
Har hatt to tilfeller der eg sjøl gjorde ein liten "tabbe" som kunne kosta meg pengar på strømabonnementet. Begge gonger fiksa kundeservice opp. Veldig fornøyd. Strømmen er jo den samme uansett selskap. Avtalen er enkel og grei ikkje noe fiksfakseri som kan brukast til å legge på skjulte påslag, og den eine gongen det var justering av påslaget (pga pliktige elsertifikat) blie det aktivt gitt melding om det. Ikkje slik som røvarane i marknaden, som "sponsar" første månaden og i det skjulte skrur opp til dyraste i marknaden utan reelt varsel.
Hei Bård! Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi har veldig fokus med å sette kunden i fokus, gi troverdige og gode svar og være åpen med all informasjon om vilkårene i våre produkter (ingen skjulte kostnader): For oss er dette avgjørende for vårt omdømme i strømmarkedet:)
Personlig, grei kommunikasjon, alltid folk og snakke med. Jeg føler jeg blir tatt vare på og får snakket , drøfter mine erfaringer og blir ivaretatt på beste måten fir meg IG mine behov.
Hei og tusen takk for god tilbakemelding. Vi jobber hardt for å yte god kundeservice. Vi har ingen skjulte kostnader, vi tilbyr gode kraftavtaler over hele landet og vi opplever at stadig flere velger oss både fordi prisen er konkurransedyktig og at vi har meget god kundetilfredshet:)
Rauma Energi har kun lovpålagt elsertifikat på kr 1,35,- øre/kwh. For januar fikk vi en faktura på 208,-, så vi kan ikke klage! Det er heller nettleien som bør reduseres i forhold til bruk. Jeg har aldri vært i kontakt med kundeservice så det må jo være positivt. Når jeg tok testen her på bytt.no så fikk jeg tilbakemelding om at jeg har en svært billig strømavtale. (Det må sies at vi bruker i strøm for oppvarming 😉)
Hei Anne! Så flott at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør. Det er avgjørende med fornøyde kunder, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. "Ærlighet og åpenhet varer lengst" - husk at vi leverer strøm til fornøyde kunder over hele Norge!
Aldri nok tull. Etter å ha være kunde i 5 år, er dette fortsatt ein av dei aller beste avtalene i landet. Kunne spart 1 krone per dag på billigste leverandør i dag. Men kvifor? Rauma har være stabilt av dei beste, og eg slepp å gjøre anna enn å sjekke at dei fortsatt er best! Alle dørselgarar vert lange i maska når eg fortel om avtalen. :-) Då er det verd lojaliteten!
Hei Irene! Så flott at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør. Det er avgjørende med fornøyde kunder, og vi setter stor pris på tilbakemeldinger på det arbeidet vi gjør. "Ærlighet og åpenhet varer lengst" - husk at vi leverer strøm til fornøyde kunder over hele Norge!
Meget fornøyd med Rauma som strømleverandør. Aldri noe problem å kontakte dem, og de hjelp meg til den absolutt billigste varianten dere. Hvordan de tjener penger, vet ikke jeg!
Hei og tusen takk for god omtale. Det gir oss motivasjon og trygghet for å fortsette med god og tillitsfull kundeservice. Spre gjerne ditt glade budskap:)