SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplysende og imgormerande samtale med ein hyggeleg kar😊
Hei Bjørg, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre rådgivere jobber aktivt hver eneste dag for å gi deg som kunde best mulig informasjon om våre strømavtaler og de fordeler vi i SkandiaEnergi har. Vi gleder oss til å gi deg som kunde gode priser og gode kundeopplevelser fremover😊 Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Great communication by the support staff. You get the service you’re promised. No problems with the invoices
Hi, Thank you so much for your great review of us at SkandiaEnergi! We are happy that you are satisfied with our support and invoice. Our customer service looks forward to helping you if you have any questions. We can be reached by phone 38 70 16 16 or e-mail [email protected] on weekdays 09-16. Regards Benedikte in SkandiaEnergi;)
Har prøvd å opprette ny bruker hundre ganger, både med epost og telefon. Feilmelding hele tiden. Beskjed om å kontakte brukerinformasjon, men ingen link til hverken epost eller telefonnummer fremkommer. Riktignok finnes det et telefonnummer, men det må man leite seg frem til. Ikke kan jeg planlegge heller fordi det ikke kommer frem opplysninger om priser i fremtid, slik jeg kunne på forrige leverandør. Har nettopp bytta avtale til Skaniakraft, men vurderer sterk å kansellere hele greia og gå over til en annen igjen, så får der heller bli med de 499 kronene.
Hei Per, Og takk for din tilbakemelding til oss. Det er leit å se at du har hatt utfordringer med å få tilgang til "Min side". Når det gjelder tilgangen her vil vi gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] - så hjelper vi deg med tilgang her. På "Min side" får du tilgang til oversikt over strømforbruket ditt, tidligere fakturaer, kan gjøre prøveavregning og flere andre nyttige ting. Hilsen SkandiaEnergi;)
Jeg hadde strømavtale hos et annet strømselskap, men fikk en mail ut av det blå om at jeg hadde gått over til Skandia Energi, uten at jeg hadde kontaktet dem. Ettersom det var helg kunne jeg ikke ringe de og klage før mandag. På mandag sa de det var for sent å reversere avtalen, og at jeg måtte ringe min forrige strømleverandør for å få gjenopprettet den opprinnelige avtalen.
Hei Kristoffer, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi. Det er leit å se at du har hatt en dårlig erfaring med oss som selskap. Ved tegning av avtale med oss gjør man enten dette digitalt på vår nettside eller i dialog med en av våre rådgivere. Du som kunde må bekrefte en SMS hvor avtalen samt vilkår for strømavtalen står tydelig opplyst, for at du skal kunne bli SkandiaEnergi kunde. Deretter tar da ca 14 dager før du bytter strømselskap ihht angrefristloven. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg her. Hvis det er andre som har akseptert avtale på dine vegne - så skal vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Fikk god hjelp med strømavtalen vår, og sparte noen kroner på dette.
Hei Runar, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi;) Vi er glade for at du får den hjelpen du trenger og er fornøyd med avtalen du har hos oss. Skulle det være noe du lurer på ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så hjelper vi deg på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Er lite fornøyd med avtalen da jeg kan ikke få felles faktura på strøm/nettleie og at det er billigere hos andre leverandører. Blir nok å bytte.
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding til oss! Vi tar ditt innspill med oss i arbeidet videre. Du har helt rett, vi i SkandiaEnergi fakturerer deg kun for strømforbruket, og nettleien vil komme på egen faktura fra din lokale netteier. Vi jobber hver dag for lavest mulig strømregning for våre kunder. For å gjøre det mest mulig enkelt og oversiktlig anbefaler vi kundene å benytte eFaktura og Avtalegiro. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Opplevde å få god forklaring på alle mine spørsmål. Det oppleves trygt at personen som presenterer firmaet, er samme person man treffer på tlf dersom man senere har spørsmål. Det er viktig! Har ikke så god erfaring med tilgjengelighet tidligere.
Hei Kari, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss i SkandiaEnergi! Vi er et godt team som holder til her på Sørlandet:) Og du som kunde skal være trygg på at du skal få god hjelp dersom du lurer på noe - også etter du har inngått avtale med oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)