SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sier jeg har en avtale som er fra 2018. Som er helt ukjent for meg. Sier at jeg har binding . Jeg har aldri ment å ha noen binding. Jeg har forlangt spotpris-,og ikke noe annen avtale.
De er dyre. Du får ikke pengene tilbake. Greit at strømmen var dyr i vinter men dobbelt av vanlig pris?? Ikke er de veldig service mindet heller.
Hei Kristin. Takk for tilbakemelding. Det er riktig at strømprisen i år har vært på et rekordhøyt nivå. Det er ikke vi i SkandiaEnergi galde for, vi liker ikke høye strømpriser! Vårt mål er å redusere våre kunders strømutgifter. Avtalen du har hatt hos oss har i alle fall vært blant landets aller billigste, med et fastbeløp på bare kr. 9 i måneden. Jeg er stolt av fornøydhetsgarantien vår som du har benyttet, og fått hele månedspåslaget tilbake. Jeg er også stolt av våre flotte kolleger på kundeservice, som står på hver dag for å gi god kundeservice. Likevel kan vi alltid bli bedre, og jeg tar dine innspill om serviceinnstilling til etterretning. Det hadde vær hyggelig om du hadde hatt lyst til å prøve oss igjen ved en senere anledning, kanskje når strømprisene har stabilisert seg, så får du en mer realistisk sammenligning? :) Du er hjertelig velkommen tilbake til oss. Hilsen Marit i SkandiaEnergi.
Til å begynne med fikk de lurt meg til å inngå en avtale med bindingstid, noe jeg irriterte meg grenseløst over. Siden strøm er strøm gadd jeg ikke kverulere da prisen var rimelig lik hos alle leverandører den gang. Et år går, og jeg sjekker priser hos andre, og ender opp med å bytte leverandør. GUD BEDRE nå skal de plage livet av meg, de ringer 3 ganger til dagen og skal ha meg tilbake, selv om jeg har sagt at de matcher ikke prisen likevel.
Hei Svein. Takk for tilbakemelding. Det er ikke greit at du opplever at våre kolleger ringer deg for mye for å få deg tilbake som kunde hos oss. Likevel kan jeg forsikre deg om at vi har svært konkurransedyktige betingelser, som matcher alt, utenom lokketilbud. :) Jeg håper ikke du fortsatt blir oppringt mot din vilje, men om du ønsker at vi skal hjelpe deg med å sjekke dette, kan du sende oss en mail på [email protected]. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Hilsen Marit i SkandiaEnergi.
Oppgir priser uten moms... Det gir topp 3 garanti. Selger oppga strømpris for Mars på 40 øre. Da blir det billig.. Sjekket prisen på LOS.no, den var 51,07 øre. Skulle ikke fått lov å ringe rundt å lure oss på den måten.
Hei Thomas. Takk for tilbakemelding. På skandiaenergi.no vil du finne dagens innkjøpspris på NordPool Spot, den nordiske kraftbørsen der alle norske strømleverandører kjøper inn strømmen til sine kunder. Denne prisen er den samme for alle leverandører som selger strøm til innkjøpspris. Forskjellen ligger i påslaget, der vi konkurrerer om kundene. Her kommer vi i SkandiaEnergi svært godt ut. For øvrig er det mange norske strømkunder som ikke har strøm til innkjøpspris, de har gjerne en flytende strømavtale der prisen er langt høyere. Dette er kanskje spesielt kunder som aldri har byttet strømleverandør. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang og gi deg et godt tilbud. :) Hilsen Marit
Forferdelig! Lureri og svindel! Umulig å få seriøs kontakt. Svarer ikke på innsendte "kontaktskjema". Sender forskuddsregning for strøm du ikke har brukt. Før betalingsfristen er ute sender de nye fakturaer for de samme avtalene, men med høyere strømpris (opp fra 60,99 til 66,59 øre/kWh). Skandia Energi har greid å bryte vår avtale med et annet strømselskap! Det skulle angivelig være "ingen bindingstid" og strøm til innkjøpspris. Men alt er ren svindel!
SkandiaEnergi ringer meg på tross av at jeg gjentatte ganger har uttrykt at jeg verken er interessert i eller har behov for tjenestene deres. De ringer til alle døgnets tider, og jeg har forsøkt å avvise dem på en høflig måte, nå tar jeg heller med meg telefonen på do når de ringer.
Jeg bruker mer strøm hos dere som jeg ikke har brukt hos Fortum, 2232.49 i måneden. Der har jeg ligget på 1456,37 kroner det er skikkelig lureri jeg vil si opp avtalen med dere. Jeg er veldig skuffet over hva dere sa til meg.
Hei Fred. Takk for tilbakemelding. Det er leit å lese at du er skuffet over din opplevelse hos oss. Vårt mål er å redusere strømkostnadene til våre kunder, og vi er glade for at stadig flere velger å bestille strøm hos oss. Det siste året har vi dessverre opplevd rekordhøye strømpriser i markedet. Dette gjelder alle norske strømleverandører, da alle kjøper strømmen på den samme kraftbørsen. Strømleverandørene i Norge konkurrerer på påslag, og her kommer heldigvis vi i SkandiaEnergi godt ut. :) For å få en riktig sammenligning er det nok også lurt å se på forbruk, om dette har økt eller sunket. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal se på dette for deg. Vi tar gjerne en gjennomgang sammen med deg, for å sikre deg best mulig betingelser. :-) Hilsen Marit i SkandiaEnergi.