Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I det jeg i september fikk Mail om at de skulle bruke meg som bank med forhåndsfakturering, byttet jeg strømavtale uten å blunke. Appen er veldig bra, men jeg er ikke interessert i å være en rentefri bank for de. Skulle de da gå konkurs så hadde jeg mistet de pengene. Totalt useriøst!
Langt fra fornøyd tjenesten er ikke som forespeilet og det kommer til stadighet påslag på regningene😡
Har avtale på en hytte med variabel bruk og sa blir estimert forskuddsbetaling helt feil hver måned.
Endret faktureringsperiode med to dagers varsel. forhåndsbetaling. ok app og verve bonus.
Dette er en strømleverandør som man må holde seg lagt unna, de svarer ikke på spørsmål på de enkleste ting. Jeg anbefaler at kunder holder seg langt unna dette firma hvor kundene må opptre som bank, fordi de ønsker å tjene mest mulig på bekostning av sine kunder. Det eneste som er bra er appen men hva hjelper det når de er på et bunnivå når det gjelder kundebehandling.
Endrer avtalen helt ulovlig å nekter å gjøre riktig for seg. Styr unna, mindre seriøs aktør må du søke etter lenge. Sender avtalegiro-trekk basert på en ulovlig faktura. Fy.
Det virker som de gir seg faen å bare fakturerer uten å ta hensyn til hva vi mener.
Redd du kommer til å gå konkurs etter at de gikk over til forhåndsbetaling. Fikk strømregning på 25 000,- i nov/des
Jeg sjekker strømprisen i appen, samt forbruk, og justerer både manuelt og automatisk forbruk til billigere timer. God integrering av elbillading med lastbalansering mot hovedsikring. Tydelig faktura og god informasjon. Skulle ønske at de ikke estimerer forbruk for deler av inneværende måned på siste faktura, men skjønner hvorfor de gjør dette.
Jeg inngikk ikke en avtale om å være banken deres. Kort og godt. Da ble det å hoppe videre - noe nordmenn gjør i for liten grad være seg strøm, bank, forsikring osv.
Det eneste som nå er bra ned Tibber er de smart tjenestene de tilbyr. Som feks smart varmestyring.
Var svært fornøyd med Tibber helt til det kom krav om forhåndsbetaling. Fikk en skyhøy regning pga estimert forbruk 1-14 desember. Om to dager er perioden omme, og den reelle kostnaden for perioden viser seg å bli under halvparten av det Tibber estimerte. De må nok belage seg på å låne penger av andre enn meg og jeg bytta selskap samme dag som regninga kom.
Jeg forsvarte Tibber når de kom ut med at de trengte "forskuddsbetaling" på to uker for å unngå å måtte sette opp prisene, men nå har de fakturert meg for ca. 6 ukers forbruk de 2 første ukene i desember. Når jeg tok kontakt med de var de helt åpne om at det ikke var rett, men de kunne ikke fikse feilen uten å "forskjellsbehandle" kundene. Så nå har jeg byttet.
Tibber har fått mye pepper pga fakturering i det siste men det meste av det er misforstått. Man betaler ikke på forskudd men det forskuddteres frem til forfallsdato så om man betaler da så har man ikke forhåndsbetalt annet enn et lite avvik som kan forekomme. Tibber er markedsledende på strømsparing og APP for å ha kontroll på eget forbruk.
Var veldig fornøyd med tibber egentlig. Etter de sendte meg en regning på 11900 pga forskuddsbetaling føler jeg de ikke er veldig sympatisk og jeg ønsker ikke være banken dems, da for de i det minste betale meg renter for lånet. Går over til motkraft i håp om en mer kundevennlig behandling.
Var fornøyd med Tibber da det kom og har hvert kunde siden starten av. Nå har Tibber gått fullstendig i dass, har ventet nå på strømregningen min for oktober og november men ingen ting skjer. Kjøpte en såkalt "puls" for 2 år siden som aldri har virket. Fikk beskjed om at jeg måtte bytte måler, som ble gjort av elvia og "Han porten" sjekket og åpnet men fortsatt ikke noe puls. Får knapt nok svar fra dem. Nå er det slutt.