Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt tibber siden starten og har hatt veldig god utnytte fra starten av. Har vært mye urettmessig dårlig omtale siste tiden. Det folk ikke virker å forstå er at du ikke forskuddsbetaler? Når forfall på fakturaen kommer så har du allerede brukt den strømmen som er estimert
Meget god oversikt over kostnad og forbruk i appen. Svært gode muligheter for smartstyring i appen. Kun ren energi. Kommer som regel meget bra ut på pris.
Bytta over fra Tibber for en stund siden, da jeg trodde forskuddsfaktureringen var en engangshendelse. Da byttet jeg tilbake i min naive tro på at de hadde gjort noe med ordningen, fant raskt ut at de ikke hadde endret praksis og var kjapp med å komme meg bort fra Tibber igjen. Kommer nok ikke tilbake. De får + for god app og måling av strøm i sanntid.
Tibber bruker sine kunder som bank. Har sendt henvendelser via chatt uten å få respons på 3 dager nå. Ingen tlfnummer for å kunne kontakte kundeservice.
Prisen på forskudd var mer enn estimate de selv ga for hele måned. Nå virker det som månedsestimat er fjernet fra appen.
Liker appen, liker alle integrasjonene til ulike smarthussystemer, liker stort sett prisen. At selskapet har litt å lære om markedet og kundekommunikasjon får så være. Jeg har vært fornøyd kunde i mange år, og regner med å fortsette i mange år videre.
Tibber graver sin egen grav med sine nye endringer om forskudd. «Unnskyldningen» er at de må gjøre det for å holde lave priser. Vel, andre aktører har etterskuddsbetaling og lavere priser.
Var godt fornøyd med tibber tidligere med bra app og god oversikt , men så..... De ville ha forskuddsbetaling og forstod det slik at vi bare ville merke litt høyere regning den første måneden. Så jeg ville prøve litt til , men når desember regningen kom ble det MER ENN NOK!!! Disse siste månedene har/ blir jeg fakturert for mer enn jeg får som faktisk forbruk hele måneden ,enda de skriver at beregnet frem til den 14 . Hvis du prøver å utsette regningen til eks. 22 i måneden så vil de beregne enda høyere beløp ( beregnet forbruk) SÅ NÅ ER DET NOK med Tibber for meg og bytter strømselskap , betaler ikke hva som helst for en god app
Skulle aldri ha begynt med forhåndsfakturering. Har hatt noen helt ville fakturaer i høst. Det er bare for dumt. Ellers er Appen og tjenestene ok, men smartlading, Tibber Pulse og sync mot Home Assistant har vært ganske ustabilt. De har en del å hente der og, selv om ideen er god.
Ønsker å låne ut gratis penger til useriøs bedrift?? Ja da burde du velge tibber! Her har du nemlig muligheten til forskuddsbetale regningen din! Kundeservicen gidder jeg ikke begynne på en gang.. HOLD DERE LANGT UNNA!
Her blir det bytte etter de startet med forskuddsbetaling. Fin måte å gå inn i juletidene på det ja 🫣
Forskuddsfakturering ødelegger forutsigbarheten vi ønsket som kunde hos Tibber. Hva er poenget med app overvåking på timepriser når Tibber tar seg friheten å legge på flere tusen kroner på regningen?! Oppleves både grådig og frekt. Blomster emojies fra kundeservice hjelper ikke. Jeg har derfor valgt å bytte leverandør. App tjenesten tilbys også av andre leverandører med bedre betingelser.
Blir håpløst med fakturering med estimert pris frem til forfall Og gir dårlig kreditt
Synes Tibbers oppførsel er arrogant, og skammelig. Dårlig info, dårlig avtale (mnd garanti) mm. Vi har byttet i dag!
Har egentlig vært veldig fornøyd, men etter overgangen til forskuddsbetaling er jeg absolutt ikke fornøyd. Jeg er ikke banken deres! Jeg kan ikke betale for noe jeg ikke har fått. Appen er knallbra da, det er vel det eneste akkurat nå.
Bra app og det er det eneste. At de over natta ber oss kunder bli banken dems er bare helt utrolig..