Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker ikke å være bank for Tibber med å betale for stipulert forbruk som forskuddsbetaling
Forskuddsbetaling er ikke så kjekt i disse tider. Bør unngå selskapet i så måte.
Jeg, som mange andre var kunde hos Tibber, helt frem til de startet med å låne penger. De må gjerne kalle det hva de vil... Men men tror de har innsett at de har dummet seg ut. Har gått over til Talkmore Strøm, og er fornøyd med det! Ikke noe påslag, og ihvertfall ikke noe tull! Der blir også strømstøtten trukket direkte fra fakturaen, noe Tibber heller ikke klarte...!
Har ikke mulighet til å fungere som bank for strømselskapet mitt, og tar ikke sjansen på at de nå går konkurs (da mister vi det vi har betalt i forskudd).
Å bli tvunget til å betale forskudd på strømmen.. kundene skal ikke være banken til tibber. I tillegg får man ikke statsstøtten ved forskudd
Som alle vet og tidligere kunder kjenner til forskutteringen som ble gjort, men lite ble sagt at dette var en varig modell frem til Tibber selv fremskynder en normalisert avtale. At man uten varsel fortsetter og forskuttere, men kun betaler det faktiske beløp for foregående mnd så sender de purring på det beløpet de har estimert. Faktura status settes til feil enda foregående mnd er betalt. Det er hårreisende og utenfor lovlighetens grenser. Velger man å sitte i kø på chat fra 1 time og oppover så kan man formidle dette og med sine mengder med emojier så godtar de svært enkelt at det er uakseptabelt å betale estimert beløp. De har ingen grunn til å kreve dette betalt og dermed gir de seg med engang. De lever nok godt på alle som betaler sitt estimerte beløp.
Forhåndsbetaling er ikke akseptabelt, bytter nå strømleverandør. Gå tilbake til tidligere løsning!
Et selskap som har revlusjonert smart styring av privatboliger! Lavt påslag på regningen! God kundestøtte!
En god app, konkurransedyktige priser og veldig brukervennlig. Alt dette klarte de å ødelegge over natta! Kundeservice gikk fra hyggelig til frekke. Krysser fingra for at de går konkurs og blir borte.
Ble plutselig flaut å innrømme at tibber var strømleverandør når strøm var tema i matpausen. Kan ikke forandre og estimere i øst og vest uten skikkelig varsling og forklaring. Har flyttet 2 avtaler.
En ting er dette med forhånds fakturering. Men ikke klag på at dere måtte det for å holde prisene nede. Den TV2 reklamen 20:58 har ikke vært billig. Jeg støtter verken mobil eller strøm som bruker penger på tv reklame. 4 stjerner fordi appen var mye bedre enn vibbs!!! få deg jobb der du som har lagd den!
Tenk at en gamechanger som Tibber skulle gjøre seg bort så grundig. Timingen kunne heller ikke vært verre. Når de andre selskapene endelig kommer halsende etter og kan tilby både både gode apper, "pulsmåler" og integrasjon med biler, ladere osv - DA velger Tibber å benytte kundene sine som bank med hårreisende forhåndsbetalinger. Legg på elendig kommunikasjon og tragedien er total. Det er bare trist. En tidligere entusiast, storfornøyd kunde og "reklameplakat" har forlatt dem til fordel for en annen leverandør og er på alle måter storfornøyd med valget!
Super app og funskjonalitet. De ødelegger for seg selv. Ser de er rødlista av Forburkerrådet. Kunden kan ikke være bank for selskapet. Da har de ikke livets rett. Nå blir det bytte til et annet selskap.
Dårlig løsning med fakturer på fjorårets forbruk. Fikk i desember 14 dagers forskuttering, summen ble på det 3 dobbelte av det forbruket vi hadde I november i år. Bytta leverandør. Appen er god
Forskuddsbetaling av strøm er ikke greit - har byttet på grunn av skyhøye regninger etter at de gikk over til denne praksisen. Kundene skal ikke være banken til selskapet
Tibber har den beste smart-løsningen. Funksjoner i appen er svært bra. Har spart en god del ved å bruke appen aktivt og for elbil lading.