Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke bare vil Tibber at jeg skal være bank, men de estimerer helt horrible priser i forhold til det vi har her nord nå. Byttet til annet selskap, som tar betalt for det jeg faktisk bruker, og ser meg ikke tilbake.
Estimatet for desember er høyere enn noe forbruk jeg noen gang har hatt i desember.
Godt fornøgd med tibber. Forhandsbetaling? Trur eg gjer det når eg bestiller fly, ferie, nettshopping osv og så ser ikkje problemet og gjere det med straum heller.
Beklageligvis har tibber innført forskuddsbetaling på strøm. Det funker ikke for meg. Kundeservicen svarer også tregt. Byttet til GE, de har ganske fin app med mange av funksjonene tibber har
Har mye utstyr tilpasset dagens teknologi som gjør det enkelt å ha oversikt over strømforbruket.
Da Tibber varslet endring i fakturering ble de enige med Forbrukermyndighetene om at de skulle sende utfyllende informasjon innen 2 dager. Etter 10 uker venter jeg fremdeles på dette. Fullstendig kollaps i kundebehandling og voldsom overfakturering på forskuddsbetaling av strøm.
Estimerer vanvittige beløp. Nekter å fungere som bank for dette selskapet..